Training Klachtenbehandeling

De producten van de aanbieder Pure Talent zijn helaas niet meer beschikbaar op Springest. Bekijk hieronder enkele alternatieven:

10
Gemiddeld cijfer voor Training Klachtenbehandeling
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
check_box_outline_blank

Klachtenmanagement: de waarde van klachten

Logo van Learnit
1 gegarandeerde startdatum
|META_INFO|

Klachten van klanten worden vaak geassocieerd met ‘lastig gedoe’, terwijl het hand in hand gaat met productverbetering. Door een goede klac…

check_box_outline_blank

Klantgericht telefoneren

Logo van train2work
1 gegarandeerde startdatum
|META_INFO|

Klantgericht telefoneren? Ontwikkel je communicatieve vaardigheden en leer de gesprekstechnieken kennen om professioneel en positief te rea…

check_box_outline_blank

Klantgericht telefoneren

Logo van Learnit
|META_INFO|

Veel klantencontact verloopt via de telefoon. De manier waarop je klanten te woord staat is van groot belang: jíj bent immers het visitekaa…

check_box_outline_blank

Klantgericht werken en klanttevredenheid

Logo van Learnit
|META_INFO|

Klanten hechten steeds meer belang aan organisaties die snappen wat hun behoeften zijn en daar op inspelen. Door een persoonlijke behandeli…

check_box_outline_blank

Customer care: klachtenmanagement

Logo van Feedback Training & Consulting
|META_INFO|

Zet klachten om in kansen. Leer omgaan met klachten en ze te voorkomen. Leer je eigen valkuilen rondom klachtenopvang en whoe je samen met …

check_box_outline_blank

Van klachten leren binnen de overheid - online cursus

Logo van Mofundus BV
|META_INFO|

Van klachten leren binnen de overheid - online cursus Behandelen van klachten binnen de overheid is vaak niet eenvoudig. Naast dat de klage…

check_box_outline_blank

Klachten succesvol afhandelen - online cursus

Logo van Mofundus BV
|META_INFO|

Klachten succesvol afhandelen - online cursusEen klacht is een unieke kans om te laten zien hoe goed u bent. De kunst van het luisteren, de…

check_box_outline_blank

Klachten beoordelen op Management niveau - online cursus

Logo van Mofundus BV
|META_INFO|

Klachten beoordelen op Management niveau - online cursus Veel klachten zijn terug te leiden naar het belang van proces- en kwaliteitsmanage…

check_box_outline_blank

Klachten respectvol bespreken in de zorg - online cursus

Logo van Mofundus BV
|META_INFO|

Klachten respectvol bespreken in de zorg - online cursus Een klacht binnen de zorg behandelen is een belangrijk onderdeel in het proces van…

check_box_outline_blank

Klachtgericht opereren in het callcenter - online cursus

Logo van Mofundus BV
|META_INFO|

Klachtgericht opereren in het callcenter - online cursus Het callcenter krijgt in de organisatie niet altijd de waardering die het verdient…

starstarstarstarstar
Kirsten Verhagen
10
warning Training Klachtenbehandeling is niet meer beschikbaar

"Bij toeval een 1 op 1 training gehad. Intensief, maar ook erg fijn.
De training heeft mij inzicht gegeven hoe communicatie met klanten werkt. Ook heb ik gesprekstechnieken geleerd om tot een goede oplossing te komen voor beide partijen." - 30-03-2018 09:08

"Bij toeval een 1 op 1 training gehad. Intensief, maar ook erg fijn. De training heeft mij inzicht gegeven hoe communicatie met klanten wer… alles lezen - 30-03-2018 09:08