ITIL 4 Specialist; Create, Deliver, Support

Tijdsduur
Logo van QRP International - nl

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

The ITIL 4 Create, Deliver and Support qualification is one of the pre-requisites for the designation of ITIL 4 Managing Professional which assesses the candidate’s practical and technical knowledge about how to run successful, modern IT-enabled services, teams and workflows.

The candidate must have passed the ITIL 4 Foundation examination. In addition, the candidate must have attended an accredited training course for this module.

The Certification Exam takes place the last day of the course, the third day, in the afternoon. Open-course participants may need to bring their laptop in order to take the on-line exam.

The ITIL 4 Specialist CDS Training is a 3 day course, delivered as a class…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ITIL v4, ITIL Overzicht, ITIL Practitioner, ITIL Foundation en ITIL v3.

The ITIL 4 Create, Deliver and Support qualification is one of the pre-requisites for the designation of ITIL 4 Managing Professional which assesses the candidate’s practical and technical knowledge about how to run successful, modern IT-enabled services, teams and workflows.

The candidate must have passed the ITIL 4 Foundation examination. In addition, the candidate must have attended an accredited training course for this module.

The Certification Exam takes place the last day of the course, the third day, in the afternoon. Open-course participants may need to bring their laptop in order to take the on-line exam.

The ITIL 4 Specialist CDS Training is a 3 day course, delivered as a classroom event. The course includes the exam to obtain the ITIL 4 Create Deliver and Support Qualification. 

Following the completion of the course participants should:

  • Understand how to plan and build a service value stream to create, deliver and support services
  • Know how relevant ITIL practices contribute to creation, delivery and support across the SVS and value streams
  • Know how to create, deliver and support services

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.