ITIL 4 Foundation

Tijdsduur
Logo van QRP International - nl

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

QRP International - nl biedt dit product standaard aan in de volgende regio's: Antwerpen, Gent, Luik

Beschrijving

De ITIL 4 Foundation opleiding is bedoeld om deelnemers kennis te laten maken met het beheer van moderne IT-services, om hen inzicht te geven in de gemeenschappelijke taal en de belangrijkste concepten en om hen te laten zien hoe ze hun werk en het werk van hun organisatie kunnen verbeteren met ITIL 4 guidance. De opleiding omvat de volledige syllabus van de Foundation-module en bereidt alle deelnemers voor op het ITIL v4 Foundation-examen. Bovendien biedt de certificering de kandidaat inzicht in het ITIL 4-service management raamwerk en wordt uitgelegd hoe deze is geëvolueerd om moderne technologieën en werkwijzen te gebruiken.

  • Begrijp de sleutelconcepten van Service Management
  • Begrijp …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ITIL v4, ITIL Overzicht, ITIL Practitioner, ITIL Foundation en ITIL v3.

De ITIL 4 Foundation opleiding is bedoeld om deelnemers kennis te laten maken met het beheer van moderne IT-services, om hen inzicht te geven in de gemeenschappelijke taal en de belangrijkste concepten en om hen te laten zien hoe ze hun werk en het werk van hun organisatie kunnen verbeteren met ITIL 4 guidance. De opleiding omvat de volledige syllabus van de Foundation-module en bereidt alle deelnemers voor op het ITIL v4 Foundation-examen. Bovendien biedt de certificering de kandidaat inzicht in het ITIL 4-service management raamwerk en wordt uitgelegd hoe deze is geëvolueerd om moderne technologieën en werkwijzen te gebruiken.

  • Begrijp de sleutelconcepten van Service Management
  • Begrijp hoe de ITIL-leidende principes een organisatie kunnen helpen servicebeheer over te nemen en aan te passen
  • Begrijp de vier dimensies van servicebeheer
  • Begrijp het doel en de componenten van het ITIL Service Value System
  • Begrijp de activiteiten van de servicewaarde keten en hoe deze onderling verbonden zijn
  • Ken het doel en de voorwaarden van de 15 ITIL-praktijken
  • Begrijp de 7 ITIL-werkwijzen

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.