Doelgroepanalyse & Persona's opstellen (Incompany workshop)
Startdata en plaatsen
placeUtrecht 13 jun. 2024check_circle Startgarantie |
Beschrijving
✅ NRTO-keurmerk ✅ Eigen vakboeken
✅ Ook incompany ✅ Sinds 2007
Wil jij meer inzicht krijgen in jouw doelgroep? Gratis arbeidsmarktinformatie kunnen raadplegen en analyseren? En jouw doelgroepen beter bereiken en aanspreken? Dat kan. Je ontdekt het allemaal in deze masterclass.
Voor het ontwikkelen van je employer branding strategie, je waardepropositie en je mediastrategie heb je inzicht nodig in je doelgroepen. Pas als je die goed kent, kun je de kernboodschap van je organisatie goed formuleren en de juiste kanalen kiezen om die boodschap over te brengen.
In deze masterclass helpen we je hierbij. We laten zien waar je betrouwbare en gratis arbeidsmarktinformatie kunt vinden, wat je er wel en niet mee kunt, en hoe je deze informatie strategisch gebr…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
✅ NRTO-keurmerk ✅ Eigen vakboeken
✅ Ook incompany ✅ Sinds 2007
Wil jij meer inzicht krijgen in jouw doelgroep? Gratis arbeidsmarktinformatie kunnen raadplegen en analyseren? En jouw doelgroepen beter bereiken en aanspreken? Dat kan. Je ontdekt het allemaal in deze masterclass.
Voor het ontwikkelen van je employer branding strategie, je waardepropositie en je mediastrategie heb je inzicht nodig in je doelgroepen. Pas als je die goed kent, kun je de kernboodschap van je organisatie goed formuleren en de juiste kanalen kiezen om die boodschap over te brengen.
In deze masterclass helpen we je hierbij. We laten zien waar je betrouwbare en gratis arbeidsmarktinformatie kunt vinden, wat je er wel en niet mee kunt, en hoe je deze informatie strategisch gebruikt. En we laten zien welke stappen je moet volgen om een concrete doelgroepanalyse uit te voeren inclusief het opstellen van relevante persona’s.
We gaan met een klein gezelschap de diepte in. Daarbij ontdek je:
- Kosteloos arbeidsmarktinformatie vinden en interpreteren.
- De organisatiestrategie vertalen naar talent behoefte (Talent Gap Analyse).
- Het definiëren van primaire en secundaire doelgroepen.
- Kenmerken van de doelgroepen begrijpen.
- Persona’s maken en verrijken, waarmee je de werving van nieuwe medewerkers verbetert.
- Het verschil tussen interne betrokkenheid versus externe aantrekkelijkheid
Deze workshop is alleen nog als incompany training beschikbaar. Weinig theorie en vooral direct samen doen en creëren. Met handzame templates, en ingevuld, direct toepasbaar in de praktijk.
Interesse in een incompany training?
Neem dan contact met ons op.
Wil je liever individueel deze training volgen?
De training, ‘Doelgroepanalyse & EVP‘, is een nieuwe masterclass in ons aanbod en vervangt de boven vermelde online training.
Deze eendaagse training integreert doelgroepanalyse met EVP-ontwikkeling en vindt plaats in Utrecht. Zo kunnen we een meer diepgaande en gerichte aanpak bieden.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.