Verkopen in een winkelomgeving

Type product
Tijdsduur
Logo van Retail Training

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

In deze training komen verkoopstechnieken aan bod, specifiek toegepast op de retail. Het adviserend verkoopproces, de rol van actief luisteren, de waarde van goede vragen... 

Welke soorten klanten onderscheiden we? Hoe herkennen we hen en hoe spelen we in op hun specifieke verwachtingen? Wanneer de interesse gewekt is, hoe sluiten we dan af en welke technieken helpen daarbij? 

Deze opleiding bevat verschillende praktijkoefeningen en voorbeelden van bruikbare vragen en technieken die de deelnemers al vanaf de eerstvolgende werkdag in de praktijk kunnen toepassen.

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Stuur een e-mail naar help+flanders@springest.be

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Budgetteren, Ondernemen, Planning, ICT Management & Strategie en Integraal management.

In deze training komen verkoopstechnieken aan bod, specifiek toegepast op de retail. Het adviserend verkoopproces, de rol van actief luisteren, de waarde van goede vragen... 

Welke soorten klanten onderscheiden we? Hoe herkennen we hen en hoe spelen we in op hun specifieke verwachtingen? Wanneer de interesse gewekt is, hoe sluiten we dan af en welke technieken helpen daarbij? 

Deze opleiding bevat verschillende praktijkoefeningen en voorbeelden van bruikbare vragen en technieken die de deelnemers al vanaf de eerstvolgende werkdag in de praktijk kunnen toepassen.

Er zijn nog geen ervaringen.

    Deel je ervaring

    Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

    Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Stuur een e-mail naar help+flanders@springest.be