44 Klantgerichtheid Trainingen & Cursussen
Bekijk ook: Accountmanagement, Contractmanagement, Klantvriendelijkheid, Klantenservice / Customer Service, Community Management, Servicedesk Medewerker ICT, Helpdesk, Klantenservice / Servicedesk Management, Adviserend verkopen en Kassawerkzaamheden.
Bekijk ook: Accountmanagement, Contractmanagement en Klantvriendelijkheid.
Customer Centricity

Korte beschrijving Leer de klant op de eerste plaats te zetten met praktische tools uit Lean, Agile en Design Thinking. Inhoud Leer de klan…
Sales | Klantgericht werken | Maatwerk

de volgende onderwerpen * Belang van klantgerichtheid * Zakelijke etiquette * Klantcontact aan de telefoon, en face-to-face * Verbale en non…
Klantgericht werken en klanttevredenheid

Klanten hechten steeds meer belang aan organisaties die snappen wat hun behoeften zijn en daar op inspelen. Door een persoonlijke behandeli…
Klantgericht telefoneren

Veel klantencontact verloopt via de telefoon. De manier waarop je klanten te woord staat is van groot belang: jíj bent immers het visitekaa…
Overtuigend klantgericht schrijven

Resultaat Je weet wat je klant bezighoudt en speelt hier met je teksten actief op in Je schrijft vlot en zelfverzekerd door de goede struct…
Klantgericht schrijven

Iedereen schrijft voor zijn werk. Of het nu een mailtje is om afspraken te bevestigen, of een rapportage of beleidsplan: je schrijft om gel…
MBO Workshop - Klantgericht en Servicegericht Werken (privé-les)

Alle workshops worden op een praktijkgerichte manier verzorgd. Tijdens de eendaagse workshop wordt gestart met een korte uitleg over de the…
Sales | Klantgericht Verkopen Detailhandel | in-company/Maatwerk

Deze training is bedoeld voor iedereen die in de detailhandel actief verkoopt aan klanten.Dat kan winkelpersoneel zijn zoals medewerkers in…
Klantgerichte en commerciële vaardigheden voor de medewerker binnendienst

JIJ BENT EVEN WAARDEVOL ALS DE ACCOUNTMANAGER … Als medewerker commerciële binnendienst ben je verantwoordelijk voor het initiële klantcont…
- 1 van 3
- Volgende chevron_right
Cursus Klantgerichtheid
Het verhogen van klantgerichtheid is een belangrijk onderdeel van het commerciële proces in een organisatie. Vaak is dit ook een cruciale factor in klant tevredenheid en mond-op-mond reclame. Als de klant zich koning voelt stijgt de waarde van je merk en zijn ze sneller geneigd om terug te komen. Daarnaast kan het soms moeilijk zijn om veel klanten te managen en lastige vragen te beantwoorden; een cursus klantgerichtheid is hier een antwoord op.
Waarom een cursus Klantgerichtheid?
Een training of cursus klantgerichtheid zorgt ervoor dat jij (of je medewerkers) een betere inschatting van de klant kunnen maken. Om vervolgens daarop je gedrag aan te passen. Zeker in tijden van concurrentie en financiële crisis is de invloed van de verkoper belangrijk en soms zelfs doorslaggevend.
Wat houdt een cursus Klantgerichtheid in?
Je leert bijvoorbeeld:
- Effectief communiceren
- Luistervaardigheden
- Contact maken en aansluiting vinden met een klant
- Het verschil tussen klantvriendelijkheid en klantgerichtheid
- Diverse klanttypes en hun typeringen
Aandachtspunten cursus Klantgerichtheid
- Ben je meer op zoek naar een manier waarop je mensen kunt helpen met hun budget, kijk dan eens bij Schuldhulpverlening of Budgetcoach.
- Bedenk goed wat voor soort opleiding bij jou past: kun je jezelf goed motiveren en wil je thuis graag een studie doen, of leer je meer als je in contact staat met medestudenten en is een avondcursus meer voor jou?