business

Ook voor leren in je organisatie

Social learning met collega's.

15 E-Learning Klantgerichtheid Trainingen & Cursussen

Bekijk ook: Accountmanagement, Contractmanagement, Klantvriendelijkheid, Klantenservice / Customer Service, Community Management, Servicedesk Medewerker ICT, Helpdesk, Klantenservice / Servicedesk Management, Adviserend verkopen en Kassawerkzaamheden.

Bekijk ook: Accountmanagement, Contractmanagement en Klantvriendelijkheid.

check_box_outline_blank

Sterke drank - Klantgericht alcohol verkopen voor winkelpersoneel.

Logo van Icademy

Werken op de sterkedrankafdeling bij de supermarkt of in een slijterij is interessant; je doet vaak verrassende ervaringen op met klanten. …

check_box_outline_blank

Ultieme klantgerichtheid voor leidinggevenden - Doorslaggevend succes behalen met een outside-the-box klantbenadering door jouw personeel

Logo van Icademy

De hoogste kwaliteit leveren op het gebied van klantgerichtheid! Dat wil iedereen wel die met zijn of haar organisatie producten en dienste…

check_box_outline_blank

Tonen en demonstreren - Verdiepende verkoopvaardigheden en klantgerichte sales voor winkelpersoneel.

Logo van Icademy

Eigenlijk weet je best wat je allemaal in huis (of in de winkel) hebt, maar hoe kun je dat aan je klant laten merken? Het antwoord is: tone…

check_box_outline_blank

Offerte maken - Na prettig klantgericht contact een commerciële en effectieve offerte schrijven.

Logo van Icademy

Je weet heel goed wat jouw onderneming in huis heeft. Je weet prima aan wat voor klanten je je producten of diensten wilt verkopen. Je hebt…

check_box_outline_blank

Klantgericht schrijven

Logo van NCOI Online Academy

Leer respectvol klantgericht schrijven op elke manier in te zetten en houd zo jouw klanten blij en tevreden! We schrijven tegenwoordig meer…

check_box_outline_blank

Ultieme klantgerichtheid - Doorslaggevend succes behalen met een outside-the-box benadering van jouw klanten

Logo van Icademy

De hoogste kwaliteit leveren op het gebied van klantgerichtheid! Niet alleen maar aansluiten bij de verwachtingen van je klanten, maar die …

check_box_outline_blank

Onderzoeken van de koopwens - Dit is de ultieme klantgerichtheid, met goed luisteren en overtuigen de klant de juiste keuze laten maken.

Logo van Icademy

Zoveel klanten? Zoveel koopwensen! Met een beetje ervaring in huis kun je er vrij snel achter komen wat een klant precies of minder precies…

check_box_outline_blank

Assortimentssamenstelling - Marketing door klantgericht en verkoop bevorderend aanbod voor detailhandel en retail.

Logo van Icademy

Klanten moeten kunnen kiezen. Daarin schuilt het geheim van elke succesvolle zaak die meerdere artikelen aanbiedt. Maar daarvoor is het nod…

check_box_outline_blank

Driving Business Growth Through Customer-Centricity

Logo van IT-Learning

Customer centricity has become not just a competitive advantage but a necessity for sustainable business success. This course provides an e…

check_box_outline_blank

Doelgerichte presentatieplanning - Marketing door klantgericht en verkoop bevorderend aanbod voor detailhandel en retail.

Logo van Icademy

Presenteren is niet alleen het verkoopgereed maken van artikelen, maar de presentatie heeft vooral ook als doel om de formule van je ondern…

check_box_outline_blank

Service verlenen - Klantgerichtheid en klantvriendelijkheid kun je leren!

Logo van Icademy

Iedereen heeft wel zo ongeveer in beeld wat bedoeld wordt met 'service'. Maar wat er precies bij komt kijken, wat 'goede service' is, en on…

check_box_outline_blank

Klantgericht werken

Logo van NCOI Online Academy

Klantgericht werken? Dit is dé online training voor iedereen die zijn of haar klanten beter wil leren kennen en bedienen! Klantgericht werk…

check_box_outline_blank

Professioneel klachten behandelen - Maak met een klantgericht beleid en klantvriendelijkheid optimale klantenservice.

Logo van Icademy

Als je iets verkoopt, krijg je te maken met mondige klanten. Waren afnemers vroeger meer terughoudend met het ventileren van hun klachten, …

check_box_outline_blank

Klantgericht denken en handelen - Hoe je als je klanten leert denken en zo voor je bedrijf meer omzet genereert

Logo van Icademy

Managers en leidinggevenden in de retail stellen hoge eisen aan hun personeel als het gaat om klantgerichtheid en klantvriendelijkheid. Ter…

check_box_outline_blank

Klantgerichtheid - Klantgerichtheid Masterclass

Logo van GH Verkooptrainingen Sales Training

Klantgerichtheid E-Learning MasterclassDeze e-learning cursus is speciaal ontwikkeld voor personen die werkzaam zijn als accountmanager. De…

Cursus Klantgerichtheid

Het verhogen van klantgerichtheid is een belangrijk onderdeel van het commerciële proces in een organisatie. Vaak is dit ook een cruciale factor in klant tevredenheid en mond-op-mond reclame. Als de klant zich koning voelt stijgt de waarde van je merk en zijn ze sneller geneigd om terug te komen. Daarnaast kan het soms moeilijk zijn om veel klanten te managen en lastige vragen te beantwoorden; een cursus klantgerichtheid is hier een antwoord op.

Waarom een cursus Klantgerichtheid?

Een training of cursus klantgerichtheid zorgt ervoor dat jij (of je medewerkers) een betere inschatting van de klant kunnen maken. Om vervolgens daarop je gedrag aan te passen. Zeker in tijden van concurrentie en financiële crisis is de invloed van de verkoper belangrijk en soms zelfs doorslaggevend.

Wat houdt een cursus Klantgerichtheid in?

Je leert bijvoorbeeld:

  • Effectief communiceren
  • Luistervaardigheden
  • Contact maken en aansluiting vinden met een klant
  • Het verschil tussen klantvriendelijkheid en klantgerichtheid
  • Diverse klanttypes en hun typeringen

Aandachtspunten cursus Klantgerichtheid

  • Ben je meer op zoek naar een manier waarop je mensen kunt helpen met hun budget, kijk dan eens bij Schuldhulpverlening of Budgetcoach.
  • Bedenk goed wat voor soort opleiding bij jou past: kun je jezelf goed motiveren en wil je thuis graag een studie doen, of leer je meer als je in contact staat met medestudenten en is een avondcursus meer voor jou?