HBO Marketing en Sales (Thuisstudie)
Praktijkgericht opleiden op afstand.
We helpen deelnemers van E-learning opleidingen bij het realiseren van maximale persoonlijke groei. Echt groeien kan alleen met de juiste aandacht en de juiste instrumenten. Daarom is de unieke Leermethodiek ontwikkeld. Centraal staat hierbij een veelzijdigheid van leervormen en een unieke vorm van studiebegeleiding.
- Geen inschrijfgeld
- Persoonlijke begeleiding per module
- Unieke leermethodiek
- De praktijk staat centraal
- Modulaire opbouw van opleidingen
Ben je klaar om je vaardigheden op het gebied van marketing en sales naar een hoger niveau te tillen? Deze opleiding biedt alle benodigde instrumenten om te groeien in beide disciplines. Je verdiept je in sales- en accountmanagement, analyseert markten en segmenteert ze, en verwerft inzicht in verkoopprocessen en klantrelatiebeheer. Belangrijke concepten zoals accountmanagement en consumentengedrag worden uitvoerig behandeld. Door praktijkgerichte opdrachten, afgestemd op de behoeften van jouw organisatie, pas je de opgedane kennis direct toe. Na het succesvol afronden van deze opleiding ben je een waardevolle toevoeging voor elke organisatie of afdeling gericht op marketing en sales. Mis de…
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Praktijkgericht opleiden op afstand.
We helpen deelnemers van E-learning opleidingen bij het realiseren van maximale persoonlijke groei. Echt groeien kan alleen met de juiste aandacht en de juiste instrumenten. Daarom is de unieke Leermethodiek ontwikkeld. Centraal staat hierbij een veelzijdigheid van leervormen en een unieke vorm van studiebegeleiding.
- Geen inschrijfgeld
- Persoonlijke begeleiding per module
- Unieke leermethodiek
- De praktijk staat centraal
- Modulaire opbouw van opleidingen
Ben je klaar om je vaardigheden op het gebied van marketing en sales naar een hoger niveau te tillen? Deze opleiding biedt alle benodigde instrumenten om te groeien in beide disciplines. Je verdiept je in sales- en accountmanagement, analyseert markten en segmenteert ze, en verwerft inzicht in verkoopprocessen en klantrelatiebeheer. Belangrijke concepten zoals accountmanagement en consumentengedrag worden uitvoerig behandeld. Door praktijkgerichte opdrachten, afgestemd op de behoeften van jouw organisatie, pas je de opgedane kennis direct toe. Na het succesvol afronden van deze opleiding ben je een waardevolle toevoeging voor elke organisatie of afdeling gericht op marketing en sales. Mis deze kans niet en geef je carrière een boost door je nu in te schrijven!
Omdat je vaak een druk schema hebt, kan het moeilijk zijn om tegelijkertijd een studie te volgen. Sandvalley Training biedt de oplossing met praktijkgericht leren op afstand. Jij hebt de controle over waar, wanneer en in welk tempo je aan je studie werkt. Bovendien wordt je studie-ervaring compleet gemaakt met de toevoeging van een persoonlijke StudieCoach, die jou professioneel begeleidt tijdens je studieperiode. Tijdens iedere module heb je vier geplande contactmomenten met jouw StudieCoach. Hierbij krijg je een korte uitleg over de theorie. Je plant deze contactmomenten samen met je StudieCoach. Samen met jouw StudieCoach behaal jij een optimaal leerrendement!
Voor wie?
Deze opleiding is ontwikkeld voor marketing- en salesmanagers en -medewerkers die zich verder willen ontwikkelen in deze vakgebieden. Heb je vanuit een andere rol te maken met Marketing of Sales en wil jij je hier in verdiepen? Dan is deze opleiding ook geschikt voor jou.
Vooropleiding
Sandvalley Training stelt geen specifieke vooropleidingseisen voor deze opleiding. Als je twijfelt over het instapniveau, neem dan contact op met onze afdeling Advies & Voorlichting.
Voorbereiding
Deze opleiding bestaat uit meerdere studielessen per module. Je volgt de lessen in je eigen tempo binnen onze online leeromgeving. Voor elke module is de normale studieduur 3 maanden, maar je dient de volledige opleiding binnen de gestelde termijn af te ronden. Voor iedere module module heb je vier geplande contactmomenten met je StudieCoach, waarin je een beknopte uitleg over de theorie krijgt. Je plant deze contactmomenten samen met je StudieCoach. Daarnaast kun je altijd bij je StudieCoach terecht voor vragen over de lesstof.
Leerdoelen
- heb je inzicht in marketingmanagement
- ben je in staat om marketingbeleid op te stellen
- weet je hoe je koopgedrag kunt beïnvloeden
- ben je in staat om marketinginstrumenten toe te passen
- heb je inzicht in sales- en accountmanagement
- ben je in staat om de relatiemanagement toe te passen
- weet je hoe je verkooptechnieken kunt toepassen
- weet je hoe je een verkoopproces toepast
Programma
Tijdens deze hbo-opleiding komen de volgende modules aan bod:
Inhoud van Module 1
Module - HBO Marketingmanagement- De basis van marketingmanagement
- De omgeving van marketing
- Marktverkenning
- Beïnvloeden van het koopgedrag
- Segmenteren van de markt
- Toepassen van de marketingmix
- Ontwikkelen marketingconcept
- Opstellen van een marketingplan in de praktijk
Inhoud van Module 2
Module - HBO Sales- en Accountmanagement- De basis van sales- en accountmanagement
- Accountmanagement in de praktijk
- Verkooporganisatie
- Verkoopprocessen
- Afnemersgroepen segmenteren
- Relatiemanagement
- Salesmanagement
- Effectieve verkoop- en gesprekstechnieken
Certificaat
Het volgen van de opleiding HBO Marketing en Sales geeft jou de mogelijkheid om het diploma te behalen:
- HBO Marketing en Sales
Tijdens de opleiding schrijf je voor iedere module een Verbeterplan Praktijk-Case (VPC). Hieruit moet jouw beheersing van de behandelde onderwerpen goed naar voren komen. Als je dit onderdeel met een positief resultaat afsluit, ontvang je het officiële diploma van deze opleiding.
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
