MBO Parts-/Baliemedewerker (niveau 2)

Deze opleiding is helaas verwijderd door Sandvalley Training. Bekijk hieronder de ervaringen van deelnemers, de alternatieven, of klik via de navigatie terug naar het overzicht van het hele aanbod in dit onderwerp.

check_box_outline_blank

Storytelling

Logo van Edumia B.V.
|META_INFO|

In de storytelling training word je ondergedompeld in de wereld van storytelling. Je leert hoe je verhalen ontdekt en deze ontwerpt, maar o…

check_box_outline_blank

Storytelling (virtueel)

Logo van Edumia B.V.
|META_INFO|

In de storytelling training word je ondergedompeld in de wereld van storytelling. Je leert hoe je verhalen ontdekt en deze ontwerpt, maar o…

check_box_outline_blank

Klantgericht denken en handelen aan de balie

Logo van train2work
|META_INFO|

Versterk je communicatie, vergroot je succes en plezier in je klantrelaties! Volg deze leuke training Klantgericht denken en handelen aan d…

check_box_outline_blank

Verkoopvaardigheden

Logo van Feedback Training & Consulting
|META_INFO|

Enthousiasme: het belangrijkste 'eigen vermogen' van een verkoper. Een goede verkoper is zelf enthousiast en weet daarmee ook zijn klanten …

check_box_outline_blank

De Vertrouwde Adviseur

Logo van NCOI Online Academy
|META_INFO|

Het vertrouwen van je klant winnen én sterk zaken doen om succesvol te zijn bij al je klanten? Start nu! Elke klant is anders. De een heeft…

check_box_outline_blank

Training Persoonlijk leiderschap voor technici

Logo van Mikrocentrum
|META_INFO|

Ga aan tijdens de training Persoonlijk leiderschap voor technici aan de slag met technieken die je meer grip geven op jouw werkzaamheden. B…

check_box_outline_blank

Klantgerichtheid

Logo van Feedback Training & Consulting
|META_INFO|

Leer om klantgerichtheid in te zetten voor het winnen en behouden van klanten. Je bent je bewust van de relatie met de klant en de processe…

check_box_outline_blank

Adviesvaardigheden intensief

Logo van SUAS (a company of Schouten & Nelissen)
Startgarantie
|META_INFO|

Resultaat Je hebt meer zelfkennis en reflecteert op jouw gedrag als adviseur Je bouwt vertrouwensrelaties op met opdrachtgevers Je maakt sl…

check_box_outline_blank

Het effectieve gesprek

Logo van IFBD - Institute for Business Development
|META_INFO|

PRATEN DOET U DE GANSE DAG … Om succesvol te zijn in uw werk, bent u afhankelijk van anderen. Als leidinggevende wilt u uw team motiveren. …

check_box_outline_blank

Customer Journey

Logo van NCOI Online Academy
|META_INFO|

Krijg inzicht in de customer journey van jouw (potentiële) klant en leer hoe je deze kunt optimaliseren! Om klanten te behouden en nieuwe k…