MHBO Servicedeskmedewerker (1 jaar)
Beschrijving
Praktijkgericht opleiden op afstand.
We helpen deelnemers van E-learning opleidingen bij het realiseren van maximale persoonlijke groei. Echt groeien kan alleen met de juiste aandacht en de juiste instrumenten. Daarom is de unieke Leermethodiek ontwikkeld. Centraal staat hierbij een veelzijdigheid van leervormen en een unieke vorm van studiebegeleiding.
- Geen inschrijfgeld
- Persoonlijke begeleiding per module
- Unieke leermethodiek
- De praktijk staat centraal
- Modulaire opbouw van opleidingen
Opleider Sandvalley Training
Je studeert volledig in jouw eigen tempo, waar en wanneer je wil. En let op: per module kun je vier keer een halfuur alles over je opleiding bespreken met je studiecoach. Je staat er dus niet alleen voor en samen met jouw studiecoach behaal je echt resultaat! Zo zorgen we voor maximale groei.
Als servicedeskmedewerker ben je de helpende hand bij vragen en problemen op het gebied van ICT. Het is een zeer gespecialiseerd beroep waarin je van onschatbare waarde kunt zijn voor je collega's. In deze rol draag je onder andere de verantwoordelijkheid voor het afhandelen van informatieaanvragen, het opzetten van een servicedesk, en zelfs het leiden van een servicedesktea…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Praktijkgericht opleiden op afstand.
We helpen deelnemers van E-learning opleidingen bij het realiseren van maximale persoonlijke groei. Echt groeien kan alleen met de juiste aandacht en de juiste instrumenten. Daarom is de unieke Leermethodiek ontwikkeld. Centraal staat hierbij een veelzijdigheid van leervormen en een unieke vorm van studiebegeleiding.
- Geen inschrijfgeld
- Persoonlijke begeleiding per module
- Unieke leermethodiek
- De praktijk staat centraal
- Modulaire opbouw van opleidingen
Opleider Sandvalley Training
Je studeert volledig in jouw eigen tempo, waar en wanneer je wil. En let op: per module kun je vier keer een halfuur alles over je opleiding bespreken met je studiecoach. Je staat er dus niet alleen voor en samen met jouw studiecoach behaal je echt resultaat! Zo zorgen we voor maximale groei.
Als servicedeskmedewerker ben je de helpende hand bij vragen en problemen op het gebied van ICT. Het is een zeer gespecialiseerd beroep waarin je van onschatbare waarde kunt zijn voor je collega's. In deze rol draag je onder andere de verantwoordelijkheid voor het afhandelen van informatieaanvragen, het opzetten van een servicedesk, en zelfs het leiden van een servicedeskteam. Sandvalley Training behandelt een scala aan onderwerpen, waaronder functionele systemen, informatietechnologie, intranet en internet. Daarnaast leer je hoe je een effectieve servicedesk opzet, verbeter je je luister-, samenvat- en doorvraagvaardigheden, en ontwikkel je de capaciteit om te sturen op kwaliteit. Na afronding van deze opleiding beschik je over een brede kennis op het gebied van servicedeskmanagement. Bij Sandvalley Training staan we klaar om je te begeleiden in deze professionele ontwikkeling.
Doelgroep
Deze opleiding is ontwikkeld voor servicedeskmedewerkers en voor iedereen die zich willen ontwikkelen op het gebied van servicedeskmanagement.
Onderwerpen
- De basis van communicatie en organisatie
- Communicatie binnen de organisatie
- De communicatiemix
- Communicatiemiddelen
- Huisstijl en teksten
- Interne communicatie
- Ontwikkelen promotiemateriaal
- Bedrijfspresentatie
Leerdoelen
- heb je inzicht in functionele systemen
- weet je hoe je informatietechnologie toe kunt passen
- ben je in staat om met intranet en internet te werken
- kun je een informatiesysteem beheren
- heb je inzicht in servicedeskmanagement
- ben je in staat om informatieaanvragen af te handelen
- kun je een servicedesk opzetten
- kun je prestaties meten van de servicedesk
- heb je inzicht in de inhoud van een project
- ben je in staat om een projectplanning op te stellen
- ben je in staat om SMART doelen te formuleren
- kun je sturen op beheeraspecten
- heb je inzicht in de communicatiemix
- weet je hoe je promotiemateriaal kunt ontwikkelen
- kun je sturen op communicatiebeleid
- ben je in staat om verschillende communicatiemiddelen in te zetten
Diploma
Tijdens de opleiding schrijf je per module een Verbeterplan Praktijk-Case. Door het schrijven van deze Verbeterplan Praktijk-Case kun je aantonen de behandelde onderwerpen te beheersen. Door het onderwerp toe te spitsen op de eigen situatie, kan het geleerde direct in de praktijk worden gebracht. Wanneer je alle modules met een positief resultaat afsluit, ontvang je het officiële diploma van Sandvalley Training digitaal.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.