Adviesvaardigheden intensief Incompany
- Type product
- Tijdsduur


Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #3 in Vitaliteit & Gezondheid.
Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.Beschrijving
Schouten & Nelissen. Sterkmakers.
Organisaties en professionals van nu kunnen niet stil blijven staan. Ze moeten continu veranderen, verbeteren en leren. Wij helpen mensen, teams en organisaties veerkrachtig en vitaal te blijven. Met een uitgebreid aanbod leervormen en oplossingen. En met een aanpak gericht op de mens. Want als je mensen sterker maakt, maak je de organisatie ook sterker.
Resultaat
Je collega’s:
- Krijgen meer zelfkennis en reflecteren op hun gedrag als adviseur
- Bouwen vertrouwensrelaties op met opdrachtgevers
- Maken slim gebruik van de weerstand van individuen of groepen
- Kiezen steeds de beïnvloedingsstijl waar de situatie om vraagt
- Komen sneller tot inzichten en oplossingen
Voor wie?
Frustrerend hè, als de klant niet naar de zorgvuldige adviezen van je team luistert? Je collega's draaien al een paar jaar mee als adviseurs op hbo-niveau, en hebben dus al heel wat klanten geholpen. Maar het kan altijd beter. Misschien willen ze sneller de vinger op de zere plek leren leggen. Of beter tot klanten doordringen. Deze training helpt hen verder op weg.
Inhoud
In dez…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Schouten & Nelissen. Sterkmakers.
Organisaties en professionals van nu kunnen niet stil blijven staan. Ze moeten continu veranderen, verbeteren en leren. Wij helpen mensen, teams en organisaties veerkrachtig en vitaal te blijven. Met een uitgebreid aanbod leervormen en oplossingen. En met een aanpak gericht op de mens. Want als je mensen sterker maakt, maak je de organisatie ook sterker.
Resultaat
Je collega’s:
- Krijgen meer zelfkennis en reflecteren op hun gedrag als adviseur
- Bouwen vertrouwensrelaties op met opdrachtgevers
- Maken slim gebruik van de weerstand van individuen of groepen
- Kiezen steeds de beïnvloedingsstijl waar de situatie om vraagt
- Komen sneller tot inzichten en oplossingen
Voor wie?
Frustrerend hè, als de klant niet naar de zorgvuldige adviezen van je team luistert? Je collega's draaien al een paar jaar mee als adviseurs op hbo-niveau, en hebben dus al heel wat klanten geholpen. Maar het kan altijd beter. Misschien willen ze sneller de vinger op de zere plek leren leggen. Of beter tot klanten doordringen. Deze training helpt hen verder op weg.
Inhoud
In deze intensieve training leren je collega's vertrouwensrelaties op te bouwen en hun impact te vergroten. Ze ontdekken wat hen kenmerkt als succesvol adviseur, hoe ze hun meerwaarde kunnen bewijzen en hoe ze moeten omgaan met weerstand in veranderingsprocessen.
Door de theoretische inleidingen verdiepen ze hun inzichten in zichzelf en het adviesproces. Ze leren uit welke fases een adviesproces bestaat en wat hun rol en positie als adviseur hierin is. Ter plekke experimenteren ze met nieuwe vaardigheden door middel van rollenspellen waarbij een acteur wordt ingezet en eigen casussen. Denk aan het opbouwen van een vertrouwensband en het verschil tussen adviseren en beïnvloeden.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
- Vertrouwensrelaties met opdrachtgevers opbouwen
- Unieke advieskwaliteiten benutten
- Rollen en stijlen van de adviseur
- Verschillende perspectieven op probleemstellingen verkennen
- Resultaatgerichte veranderaanpak ontwikkelen
- Strategieën en beïnvloedingsstijlen waardoor advies beter landt
- Omgaan met en benutten van weerstand
Voorbereiding en evaluatie
Voorafgaand aan het Incompany traject vindt er een telefonisch voorbereidingsgesprek plaats tussen jou als opdrachtgever en de trainer. Na afloop van het traject zal de trainer telefonisch contact met jou opnemen om te evalueren.
New Heroes
Tijdens deze training krijgen je collega's toegang tot het online platform New Heroes. Ze gaan actief aan de slag met enkele opdrachten uit de leerreizen van New Heroes. Daarnaast kunnen ze op eigen initiatief verder werken aan hun vaardigheden op het gebied van persoonlijke kracht, communicatie en leiderschap. Alles in hun eigen tempo, waar en wanneer ze maar willen.
Leerdagen
De totale doorlooptijd van de training bedraagt 12 weken. De training bestaat uit een online kick-off en 3 bijeenkomsten van 2 dagen. De tijdsinvestering is circa 2,5 uur aan zelfstudie per week: theorie- en praktijkopdrachten via de MijnSN leercommunity.
Deelnemers
De minimale groepsgrootte van dit Incompany traject is 6 deelnemers en maximaal 12 deelnemers.
Certificaat
Na afronding van de training ontvangen de medewerkers, op basis van aanwezigheid en actieve deelname, een certificaat van SUAS. Hiermee hebben zij een door het bedrijfsleven kwalitatief hoog gewaardeerd certificaat in huis.
Kosten
Je betaalt voor dit Incompany traject € 14930,00 (exclusief 21% btw). Wij bieden de voordelige mogelijkheid om geen btw te betalen over het Incompany traject en datgene wat onlosmakelijk hieraan is verbonden. Hiervoor berekenen wij een toeslag van 10%. De investering bedraagt dan € 16423,00. In dit bedrag zit:
- Telefonisch voorbereidend gesprek tussen de trainer en opdrachtgever
- Voorbereiding traject
- Effectscan voor alle deelnemers
- Uitvoering traject
- E-coaching voor alle deelnemers
- Telefonische eindevaluatie tussen de trainer en opdrachtgever
Trainingsmateriaal
Tijdens het traject wordt gebruik gemaakt van trainingsmateriaal. Deze kosten zijn niet inbegrepen in de trainingsprijs. De kosten worden afhankelijk van het aantal deelnemers bepaald.
Elke deelnemer ontvangt:
MijnOmgeving New Heroes abonnement 6 maanden blended Materiaalpakket De vertrouwde adviseur
Daarnaast bevat het pakket specifiek materiaal dat in deze training wordt gebruikt. Het betreft vereiste materialen zoals handouts, persoonlijke licentie voor de leercommunity én online tests/scans.
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.