Customer Journey

Deze training is helaas verwijderd door SUAS (a company of Schouten & Nelissen). Bekijk hieronder de ervaringen van deelnemers, de alternatieven, of klik via de navigatie terug naar het overzicht van het hele aanbod in dit onderwerp.

check_box_outline_blank

Customer journey marketing (virtueel)

Logo van Edumia B.V.
1 gegarandeerde startdatum
|META_INFO|

Ga aan de slag met de customer journey voor jouw merk of organisatie. Naast theorie, handvatten en tal van voorbeelden ga je vooral zelf de…

check_box_outline_blank

Customer journey marketing

Logo van Edumia B.V.
2 gegarandeerde startdata
|META_INFO|

Ga aan de slag met de customer journey voor jouw merk of organisatie. Naast theorie, handvatten en tal van voorbeelden ga je vooral zelf de…

check_box_outline_blank

Customer Journey Marketing

Logo van Competence Factory
|META_INFO|

Tijdens de training Customer Journey Marketing leer je precies waar een goede customer journey aan voldoet en hoe je die zelf succesvol inz…

check_box_outline_blank

Mastermodule Customer Insights

Logo van SUAS (a company of Schouten & Nelissen)
Startgarantie
|META_INFO|

Resultaat Je adviseert over de wijze waarop de organisatie Customer analysis in kan zetten Je leert hoe de Customer journey, marketing en c…

check_box_outline_blank

Contentmarketing

Logo van SUAS (a company of Schouten & Nelissen)
Startgarantie
|META_INFO|

Resultaat Je kunt de marketingstrategie vertalen naar een passende contentstrategie Je hebt een persona ontwikkeld en de customer journey i…

check_box_outline_blank

Online cursus Customer Journey Mapping

Logo van Frankwatching Academy
|META_INFO|

6-stappenmethode voor het verbeteren van klantbeleving Steeds meer producten en diensten liggen in prijs en kwaliteit zo dicht bij elkaar, …

check_box_outline_blank

Customer Journey Marketing In-company

Logo van Competence Factory Incompany
|META_INFO|

Tijdens de training Customer Journey Marketing leer je precies waar een goede customer journey aan voldoet en hoe je die zelf succesvol inz…

check_box_outline_blank

Training Customer journey & personalisatie

Logo van Frankwatching Academy
|META_INFO|

Creëer gepersonaliseerde klantervaringen en verbeter je resultaat Voordat een klant tot aankoop overgaat, doorloopt hij wel 20 tot 500 inte…

check_box_outline_blank

Customer Experience In-company

Logo van Competence Factory Incompany
|META_INFO|

Klanten dat ‘wauw-gevoel’ geven, waardoor ze je grootste fan worden én blijven. Dat is voor veel bedrijven het ultieme doel. Maar hoe krijg…

check_box_outline_blank

Masterclass Leiderschap en verandering

Logo van SUAS (a company of Schouten & Nelissen)
Startgarantie
|META_INFO|

Resultaat Je hebt kennis van de nieuwste inzichten op het gebieden van leiderschap Je weet hoe je vertrouwen en verbinding creëert, terwijl…