Sales Training - Customer service

Type product
Tijdsduur
Logo van Sensu +

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Met deze tweedaagse creëert Metanoia een werkelijke toegevoegde waarde op uw customer care afdeling.

Uw klanten zullen uw medewerkers op alle vlakken als een verademing ervaren!

Wat betekent het om “service” te verlenen in een uiterst competitieve markt ?

Het is overduidelijk dat het succes van uw organisatie afhankelijk is van de service die u biedt... voor, tijdens en na !

Metanoia verzekert een interactieve en praktijkgerichte opleiding, die een werkelijke meerwaarde biedt op de werkvloer en Return On Investment garandeert. 
Uw klanten zullen het geweten hebben!

Customer Service: Ons moduleerbaar menu:

  • visie – missie – waarden voor een uitstekende klantenservice
  • kenmerken van een …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Stuur een e-mail naar help+flanders@springest.be

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Sales management, Methodologie, ICT Management & Strategie, Integraal management en Project management.

Met deze tweedaagse creëert Metanoia een werkelijke toegevoegde waarde op uw customer care afdeling.

Uw klanten zullen uw medewerkers op alle vlakken als een verademing ervaren!

Wat betekent het om “service” te verlenen in een uiterst competitieve markt ?

Het is overduidelijk dat het succes van uw organisatie afhankelijk is van de service die u biedt... voor, tijdens en na !

Metanoia verzekert een interactieve en praktijkgerichte opleiding, die een werkelijke meerwaarde biedt op de werkvloer en Return On Investment garandeert. 
Uw klanten zullen het geweten hebben!

Customer Service: Ons moduleerbaar menu:

  • visie – missie – waarden voor een uitstekende klantenservice
  • kenmerken van een succesvolle klantenservice
  • wat klanten willen en/of verwachten
  • servicemaatstaven ontwikkelen
  • een servicecultuur creëren
  • het belang van klachten en de efficiënte behandeling ervan
  • 'lastige' klanten begeleiden
  • linken met uw klanten en een vertrouwensrelatie opbouwen
  • gedragsgericht communiceren
  • service monitoring
  • schriftelijke ondersteuning en communicatie
  • krachtig en commercieel taalgebruik
  • opvolgen van klanten
Er zijn nog geen ervaringen.

    Deel je ervaring

    Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

    Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Stuur een e-mail naar help+flanders@springest.be