IT Service Management Foundation based on ISO/IEC 20000
De producten van de aanbieder SimpliLearn International zijn helaas niet meer beschikbaar op Springest. Bekijk hieronder enkele alternatieven:
Lean Six Sigma Black Belt Blended Learning (IASSC®)
Duration: approx. 45 hours study time/ 365-day access / IASSC® exam voucher included Discover our Lean Six Sigma Black Belt blended trainin…
- BTW: Excl. BTW
- Volledigheid prijs: Deze prijs is volledig. Er zijn geen verborgen bijkomende kosten.
- Extra informatie: This price includes the exam certification
Administer and Maintain Service Cloud [ADX-261]
OVERVIEW Leverage Service Cloud to scale your support efforts and improve customer service. In this 2-day class, Service Cloud experts will…
- BTW: Excl. BTW
- Volledigheid prijs: Deze prijs is volledig. Er zijn geen verborgen bijkomende kosten.
ITIL® 4 Foundation (exam included) - EN
ITIL® has led the IT Service Management industry with guidance, training and certification programs for over 30 years. ITIL® 4 brings ITIL®…
- BTW: Excl. BTW
- Volledigheid prijs: Deze prijs is volledig. Er zijn geen verborgen bijkomende kosten.
ServiceNow® IT Service Management (ITSM) Fundamentals
Learn core ServiceNow® ITSM process lifecycles and the value of ServiceNow ITSM applications for managing IT Services. IT Service Managemen…
- BTW: Excl. BTW
- Volledigheid prijs: Deze prijs is volledig. Er zijn geen verborgen bijkomende kosten.
ServiceNow® IT Service Management (ITSM) Fundamentals
Learn core ServiceNow® ITSM process lifecycles and the value of ServiceNow ITSM applications for managing IT Services. IT Service Managemen…
- BTW: Excl. BTW
- Volledigheid prijs: Deze prijs is volledig. Er zijn geen verborgen bijkomende kosten.
Certified Agile Service Manager (CASM) + exam [GKCASM]
OVERVIEW This course provides an introduction to Agile Service Management, the application and integration of agile thinking into service m…
- BTW: Excl. BTW
- Volledigheid prijs: Deze prijs is volledig. Er zijn geen verborgen bijkomende kosten.
ServiceNow® IT Service Management (ITSM) Implementation
Learn practical skills that may be applied immediately to accelerate ITSM implementations. IT Service Management (ITSM) is a concept that i…
- BTW: Excl. BTW
- Volledigheid prijs: Deze prijs is volledig. Er zijn geen verborgen bijkomende kosten.
ServiceNow® IT Service Management (ITSM) Implementation
Learn practical skills that may be applied immediately to accelerate ITSM implementations. IT Service Management (ITSM) is a concept that i…
- BTW: Excl. BTW
- Volledigheid prijs: Deze prijs is volledig. Er zijn geen verborgen bijkomende kosten.
ITIL® 4 Foundation (exam included) - NL
ITIL® has led the IT Service Management industry with guidance, training and certification programs for over 30 years. ITIL® 4 brings ITIL®…
- BTW: Excl. BTW
- Volledigheid prijs: Deze prijs is volledig. Er zijn geen verborgen bijkomende kosten.
ITIL® 4 Foundation (exam included) - FR
ITIL® has led the IT Service Management industry with guidance, training and certification programs for over 30 years. ITIL® 4 brings ITIL®…
- BTW: Excl. BTW
- Volledigheid prijs: Deze prijs is volledig. Er zijn geen verborgen bijkomende kosten.