ITIL 4 Foundation Course

Type product
Logo van Simpliv LLC

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Description

ITIL V4 course provides IT managers, practitioners, support staff and who are interfacing with the organization’s digital and information systems functions to enables successful management of modern IT-enabled services with a practical understanding of the key concepts, common language, principles and practices. It also prepares for the ITIL Foundation Certificate Examination. The course is based on the ITIL 4 best practice service value system featured in the latest 2020 guidelines.

Basic knowledge

  • To take the ITIL 4 Foundation Certification exam, no prerequisite is required

What will you learn

  • Introduction
  • Purpose
  • Benefits of ITIL
  • Key Difference b/w ITIL V3 & V4

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ITIL v4, ITIL Overzicht, ITIL Practitioner, ITIL Foundation en ITIL v3.

Description

ITIL V4 course provides IT managers, practitioners, support staff and who are interfacing with the organization’s digital and information systems functions to enables successful management of modern IT-enabled services with a practical understanding of the key concepts, common language, principles and practices. It also prepares for the ITIL Foundation Certificate Examination. The course is based on the ITIL 4 best practice service value system featured in the latest 2020 guidelines.

Basic knowledge

  • To take the ITIL 4 Foundation Certification exam, no prerequisite is required

What will you learn

  • Introduction
  • Purpose
  • Benefits of ITIL
  • Key Difference b/w ITIL V3 & V4
  • Key Concepts
  • Four dimensions
  • Service Value System
  • Guiding Principles
  • Service Value Chain
  • Practice Questions and Answers

Course CurriculumNumber of Lectures: 17Total Duration: 04:18:17INTL Introduction2 lectures26:29Differnece b/w ITIL v3 & ITIL 42 lectures33:02Focus, Stakeholders, Value1 lecture09:41Four Dimensions1 lecture31:50Service Value System2 lectures46:29Guiding Principles2 lectures24:15Service Value Chain1 lecture18:33ITIL 4 Practices1 lecture11:19Service management practices3 lectures24:00Practice Questions and Answer2 lectures32:39

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.