Customer Delight in 5 stappen

Deze cursus is helaas verwijderd door Studdy BV. Bekijk hieronder de ervaringen van deelnemers, de alternatieven, of klik via de navigatie terug naar het overzicht van het hele aanbod in dit onderwerp.

check_box_outline_blank

Personal Storytelling

Logo van StoryManagement
|META_INFO|

Wil jij ook loyale (interne) klanten? De beste marketing wordt gedaan door je eigen tevreden klanten. Mensen die uit zichzelf jouw bedrijf …

check_box_outline_blank

Een fan per dag

Logo van IFBD - Institute for Business Development
|META_INFO|

VAN KLANTEN NAAR FANS Met ‘gewoon’ tevreden klanten komt u echt niet ver. Wat u wilt, zijn fans. Want fans bevelen u aan bij anderen, zijn …

check_box_outline_blank

De Vertrouwde Adviseur

Logo van NCOI Online Academy
|META_INFO|

Het vertrouwen van je klant winnen én sterk zaken doen om succesvol te zijn bij al je klanten? Start nu! Elke klant is anders. De een heeft…

check_box_outline_blank

Accountmanagement

Logo van Learnit
1 gegarandeerde startdatum
|META_INFO|

De spil in je organisatie worden én blijven, dat is wat een goede accountmanager nastreeft. Je houdt niet alleen de contacten met klanten w…

check_box_outline_blank

Klantgericht werken en klanttevredenheid

Logo van Learnit
|META_INFO|

Klanten hechten steeds meer belang aan organisaties die snappen wat hun behoeften zijn en daar op inspelen. Door een persoonlijke behandeli…

check_box_outline_blank

Workshop Co-creatie

Logo van Yooth
|META_INFO|

In 2 uur: Krijg je inzicht in hoe je de behoeften van jouw klant(en) en/of markt achterhaalt Leer je hoe je een eindproduct of dienst creëe…

check_box_outline_blank

Training testautomatisering met het Robot Framework

Logo van Eduvision
|META_INFO|

Het Robot Framework is een krachtige en flexibele oplossing om de efficiëntie van het testen van software te verhogen. Met zijn op taal geb…

check_box_outline_blank

Effectief communiceren via Chat, WhatsApp en Messenger

Logo van Feedback Training & Consulting
|META_INFO|

We communiceren steeds vaker via kanalen die texting gebruiken, zeker in het contact tussen organisaties en klanten. Hoe zorg je dat deze k…

check_box_outline_blank

Schoonheidsspecialiste Professional Voorgezet

Logo van Nederlandse Beauty School
|META_INFO|

Algemene informatie Als Schoonheidsspecialiste is het belangrijk dat je jezelf onderscheidt van anderen. Dit kan door specialistische behan…

check_box_outline_blank

Online cursus Customer Experience

Logo van Frankwatching Academy
|META_INFO|

Tevreden klanten door user testing, customer journey mapping en persona's Een goede klantbeleving zorgt niet alleen voor tevreden klanten, …