Customer Delight in vijf stappen

Type product
Logo van Studdy
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,6 Studdy heeft een gemiddelde beoordeling van 9,6 (uit 77 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

๐—›๐—ฒ๐˜ ๐—ฆ๐˜๐˜‚๐—ฑ๐—ฑ๐˜†ยฎ ๐—ฐ๐—ผ๐—ป๐—ฐ๐—ฒ๐—ฝ๐˜:

๐— ๐—ฒ๐˜ ๐—ฑ๐—ฒ๐˜‡๐—ฒ ๐˜๐—ฟ๐—ฎ๐—ถ๐—ป๐—ถ๐—ป๐—ด ๐—ต๐—ฒ๐—ฏ ๐—ท๐—ฒ ๐˜๐—ฒ๐˜ƒ๐—ฒ๐—ป๐˜€, ๐Ÿญ๐Ÿฎ ๐—บ๐—ฎ๐—ฎ๐—ป๐—ฑ๐—ฒ๐—ป, ๐—ผ๐—ป๐—ฏ๐—ฒ๐—ฝ๐—ฒ๐—ฟ๐—ธ๐˜ ๐˜๐—ผ๐—ฒ๐—ด๐—ฎ๐—ป๐—ด ๐˜๐—ผ๐˜ ๐—ฎ๐—น๐—น๐—ฒ ๐—น๐—ฒ๐—ฒ๐—ฟ๐—บ๐—ถ๐—ฑ๐—ฑ๐—ฒ๐—น๐—ฒ๐—ป ๐—ผ๐—ฝ ๐—ฆ๐˜๐˜‚๐—ฑ๐—ฑ๐˜†ยฎ.

๐—ฆ๐˜๐˜‚๐—ฑ๐—ฑ๐˜†ยฎ | ๐—ฎ๐—น๐—น ๐˜†๐—ผ๐˜‚ ๐—ฐ๐—ฎ๐—ป ๐—น๐—ฒ๐—ฎ๐—ฟ๐—ป!

Studdyยฎ ๐Ÿ”นAll you can learn๐Ÿ”น 500+ cursussen, audioboeken, kranten ๐Ÿ”นCertificaat๐Ÿ”น 24/7 PC, mobiel, tablet

Steeds meer organisaties beseffen dat het hebben van tevreden klanten nog niet voldoende is om succesvol te zijn. Immers, een tevreden klant is vaak een onverschillige klant, die gemakkelijk overstapt en de organisatie niet zal aanbevelen. Vandaar dat organisaties de lat hoger leggen, ze streven naar Customer Delight.
Ze streven naar enthousiaste klanten, of op zijn oud-Nederlands begeesterde klanten, die de organisatie een 9 of zelfs een 10 geven.

Dat dit streven van organisaties geen utopie maar werkelijkheid is, ook in Nederland, blijkt uit dit boek. Het beschrijft aan de hand van veel N…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Storytelling, Concepting, Verhalen schrijven, Conceptontwikkeling en Visueel communiceren.

๐—›๐—ฒ๐˜ ๐—ฆ๐˜๐˜‚๐—ฑ๐—ฑ๐˜†ยฎ ๐—ฐ๐—ผ๐—ป๐—ฐ๐—ฒ๐—ฝ๐˜:

๐— ๐—ฒ๐˜ ๐—ฑ๐—ฒ๐˜‡๐—ฒ ๐˜๐—ฟ๐—ฎ๐—ถ๐—ป๐—ถ๐—ป๐—ด ๐—ต๐—ฒ๐—ฏ ๐—ท๐—ฒ ๐˜๐—ฒ๐˜ƒ๐—ฒ๐—ป๐˜€, ๐Ÿญ๐Ÿฎ ๐—บ๐—ฎ๐—ฎ๐—ป๐—ฑ๐—ฒ๐—ป, ๐—ผ๐—ป๐—ฏ๐—ฒ๐—ฝ๐—ฒ๐—ฟ๐—ธ๐˜ ๐˜๐—ผ๐—ฒ๐—ด๐—ฎ๐—ป๐—ด ๐˜๐—ผ๐˜ ๐—ฎ๐—น๐—น๐—ฒ ๐—น๐—ฒ๐—ฒ๐—ฟ๐—บ๐—ถ๐—ฑ๐—ฑ๐—ฒ๐—น๐—ฒ๐—ป ๐—ผ๐—ฝ ๐—ฆ๐˜๐˜‚๐—ฑ๐—ฑ๐˜†ยฎ.

๐—ฆ๐˜๐˜‚๐—ฑ๐—ฑ๐˜†ยฎ | ๐—ฎ๐—น๐—น ๐˜†๐—ผ๐˜‚ ๐—ฐ๐—ฎ๐—ป ๐—น๐—ฒ๐—ฎ๐—ฟ๐—ป!

Studdyยฎ ๐Ÿ”นAll you can learn๐Ÿ”น 500+ cursussen, audioboeken, kranten ๐Ÿ”นCertificaat๐Ÿ”น 24/7 PC, mobiel, tablet

Steeds meer organisaties beseffen dat het hebben van tevreden klanten nog niet voldoende is om succesvol te zijn. Immers, een tevreden klant is vaak een onverschillige klant, die gemakkelijk overstapt en de organisatie niet zal aanbevelen. Vandaar dat organisaties de lat hoger leggen, ze streven naar Customer Delight.
Ze streven naar enthousiaste klanten, of op zijn oud-Nederlands begeesterde klanten, die de organisatie een 9 of zelfs een 10 geven.

Dat dit streven van organisaties geen utopie maar werkelijkheid is, ook in Nederland, blijkt uit dit boek. Het beschrijft aan de hand van veel Nederlandse praktijkvoorbeelden hoe organisaties kunnen excelleren in klantgerichtheid om op deze wijze grote percentages enthousiaste klanten en een zeer hoge Net Promoter Score te realiseren.

Het boek presenteert een aanpak in vijf stappen, waarin een organisatie alle bedrijfsaspecten zo vormgeeft dat haar klanten elke keer weer een verrassende klantgerichtheid ervaren. De organisatie overtreft regelmatig hun verwachtingen. Het blijkt dat dit geen trucje is, maar een aanpak die echte klantgerichtheid in de vezels en het DNA van de organisatie inbouwt.

Customer Delight in vijf stappen is geschreven voor iedereen die morgen concreet aan de slag wil gaan met excellente klantgerichtheid. Of voor degenen die al op weg zijn, maar zaken nog verder willen verbeteren.

Competenties

klanten; klanttevredenheid; customer delight; klantervaringen; klantgerichtheid; NPS; Net Promotor Scor

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest โ‚ฌ 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.