De CustomerJourney in kaart (audioboek)

Type product

De CustomerJourney in kaart (audioboek)

Studdy
Logo van Studdy
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,6 Studdy heeft een gemiddelde beoordeling van 9,6 (uit 77 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

๐—›๐—ฒ๐˜ ๐—ฆ๐˜๐˜‚๐—ฑ๐—ฑ๐˜†ยฎ ๐—ฐ๐—ผ๐—ป๐—ฐ๐—ฒ๐—ฝ๐˜:

๐— ๐—ฒ๐˜ ๐—ฑ๐—ฒ๐˜‡๐—ฒ ๐˜๐—ฟ๐—ฎ๐—ถ๐—ป๐—ถ๐—ป๐—ด ๐—ต๐—ฒ๐—ฏ ๐—ท๐—ฒ ๐˜๐—ฒ๐˜ƒ๐—ฒ๐—ป๐˜€, ๐Ÿญ๐Ÿฎ ๐—บ๐—ฎ๐—ฎ๐—ป๐—ฑ๐—ฒ๐—ป, ๐—ผ๐—ป๐—ฏ๐—ฒ๐—ฝ๐—ฒ๐—ฟ๐—ธ๐˜ ๐˜๐—ผ๐—ฒ๐—ด๐—ฎ๐—ป๐—ด ๐˜๐—ผ๐˜ ๐—ฎ๐—น๐—น๐—ฒ ๐—น๐—ฒ๐—ฒ๐—ฟ๐—บ๐—ถ๐—ฑ๐—ฑ๐—ฒ๐—น๐—ฒ๐—ป ๐—ผ๐—ฝ ๐—ฆ๐˜๐˜‚๐—ฑ๐—ฑ๐˜†ยฎ.

๐—ฆ๐˜๐˜‚๐—ฑ๐—ฑ๐˜†ยฎ | ๐—ฎ๐—น๐—น ๐˜†๐—ผ๐˜‚ ๐—ฐ๐—ฎ๐—ป ๐—น๐—ฒ๐—ฎ๐—ฟ๐—ป!

Studdyยฎ ๐Ÿ”นAll you can learn๐Ÿ”น 500+ cursussen, audioboeken, kranten ๐Ÿ”นCertificaat๐Ÿ”น 24/7 PC, mobiel, tablet

De klantenreis die wordt beschreven, is het proces waar een klant doorheen gaat bij een aankoop. Het gaat dus over behoeftes, oriรซntatie, overweging, beslissing, aankoop, levering, gebruik etc. En het gaat er vooral over hoe je als leverancier die klant aan je bindt. Uiteraard spelen sociale media hierin een grote rol.

Over de Auteurย 

Bart van der Kooi is online marketingadviseur. Hij adviseert organisaties over digitale ontwikkelingen, blogt over uiteenlopende onderwerpen en geeft trainingen over customer journeys, sociale media, contentmarketing en digitale trends.

Competenties:ย 

Online m…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Marketing, Online marketing, Marketing en Sales, Campagnes en Shopify.

๐—›๐—ฒ๐˜ ๐—ฆ๐˜๐˜‚๐—ฑ๐—ฑ๐˜†ยฎ ๐—ฐ๐—ผ๐—ป๐—ฐ๐—ฒ๐—ฝ๐˜:

๐— ๐—ฒ๐˜ ๐—ฑ๐—ฒ๐˜‡๐—ฒ ๐˜๐—ฟ๐—ฎ๐—ถ๐—ป๐—ถ๐—ป๐—ด ๐—ต๐—ฒ๐—ฏ ๐—ท๐—ฒ ๐˜๐—ฒ๐˜ƒ๐—ฒ๐—ป๐˜€, ๐Ÿญ๐Ÿฎ ๐—บ๐—ฎ๐—ฎ๐—ป๐—ฑ๐—ฒ๐—ป, ๐—ผ๐—ป๐—ฏ๐—ฒ๐—ฝ๐—ฒ๐—ฟ๐—ธ๐˜ ๐˜๐—ผ๐—ฒ๐—ด๐—ฎ๐—ป๐—ด ๐˜๐—ผ๐˜ ๐—ฎ๐—น๐—น๐—ฒ ๐—น๐—ฒ๐—ฒ๐—ฟ๐—บ๐—ถ๐—ฑ๐—ฑ๐—ฒ๐—น๐—ฒ๐—ป ๐—ผ๐—ฝ ๐—ฆ๐˜๐˜‚๐—ฑ๐—ฑ๐˜†ยฎ.

๐—ฆ๐˜๐˜‚๐—ฑ๐—ฑ๐˜†ยฎ | ๐—ฎ๐—น๐—น ๐˜†๐—ผ๐˜‚ ๐—ฐ๐—ฎ๐—ป ๐—น๐—ฒ๐—ฎ๐—ฟ๐—ป!

Studdyยฎ ๐Ÿ”นAll you can learn๐Ÿ”น 500+ cursussen, audioboeken, kranten ๐Ÿ”นCertificaat๐Ÿ”น 24/7 PC, mobiel, tablet

De klantenreis die wordt beschreven, is het proces waar een klant doorheen gaat bij een aankoop. Het gaat dus over behoeftes, oriรซntatie, overweging, beslissing, aankoop, levering, gebruik etc. En het gaat er vooral over hoe je als leverancier die klant aan je bindt. Uiteraard spelen sociale media hierin een grote rol.

Over de Auteur 

Bart van der Kooi is online marketingadviseur. Hij adviseert organisaties over digitale ontwikkelingen, blogt over uiteenlopende onderwerpen en geeft trainingen over customer journeys, sociale media, contentmarketing en digitale trends.

Competenties: 

Online marketing; customer journey; contentmarketing; digitale trends; behoeftes; aankoop; klantenbinding; leverancier; aanschaf; tools; data; sociale media; internet; instagram; Facebook

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest โ‚ฌ 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.