Eรฉn fan per dag (audioboek)

Type product

Eรฉn fan per dag (audioboek)

Studdy
Logo van Studdy
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,6 Studdy heeft een gemiddelde beoordeling van 9,6 (uit 77 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

๐—›๐—ฒ๐˜ ๐—ฆ๐˜๐˜‚๐—ฑ๐—ฑ๐˜†ยฎ ๐—ฐ๐—ผ๐—ป๐—ฐ๐—ฒ๐—ฝ๐˜:

๐— ๐—ฒ๐˜ ๐—ฑ๐—ฒ๐˜‡๐—ฒ ๐˜๐—ฟ๐—ฎ๐—ถ๐—ป๐—ถ๐—ป๐—ด ๐—ต๐—ฒ๐—ฏ ๐—ท๐—ฒ ๐˜๐—ฒ๐˜ƒ๐—ฒ๐—ป๐˜€, ๐Ÿญ๐Ÿฎ ๐—บ๐—ฎ๐—ฎ๐—ป๐—ฑ๐—ฒ๐—ป, ๐—ผ๐—ป๐—ฏ๐—ฒ๐—ฝ๐—ฒ๐—ฟ๐—ธ๐˜ ๐˜๐—ผ๐—ฒ๐—ด๐—ฎ๐—ป๐—ด ๐˜๐—ผ๐˜ ๐—ฎ๐—น๐—น๐—ฒ ๐—น๐—ฒ๐—ฒ๐—ฟ๐—บ๐—ถ๐—ฑ๐—ฑ๐—ฒ๐—น๐—ฒ๐—ป ๐—ผ๐—ฝ ๐—ฆ๐˜๐˜‚๐—ฑ๐—ฑ๐˜†ยฎ.

๐—ฆ๐˜๐˜‚๐—ฑ๐—ฑ๐˜†ยฎ | ๐—ฎ๐—น๐—น ๐˜†๐—ผ๐˜‚ ๐—ฐ๐—ฎ๐—ป ๐—น๐—ฒ๐—ฎ๐—ฟ๐—ป!

Studdyยฎ ๐Ÿ”นAll you can learn๐Ÿ”น 500+ cursussen, audioboeken, kranten ๐Ÿ”นCertificaat๐Ÿ”น 24/7 PC, mobiel, tablet

Met โ€˜gewoonโ€™ tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor. Om van klanten fans te maken, moet je hun verwachtingen overtreffen. Dat klinkt misschien simpel, maar dat is het allesbehalve. Omdat het in veel organisaties geen dagelijkse gewoonte is.

In dit boek laat bestsellerauteur Jos Burgers op een prikkelende manier zien hoe je daar verandering in brengt. Aan de hand van herkenbare praktijkvoorbeelden beschrijft hij hoe je elke dag weer het ver…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Customer Experience, Google Analytics, Customer Journey, UX / User Experience Design en Neuromarketing.

๐—›๐—ฒ๐˜ ๐—ฆ๐˜๐˜‚๐—ฑ๐—ฑ๐˜†ยฎ ๐—ฐ๐—ผ๐—ป๐—ฐ๐—ฒ๐—ฝ๐˜:

๐— ๐—ฒ๐˜ ๐—ฑ๐—ฒ๐˜‡๐—ฒ ๐˜๐—ฟ๐—ฎ๐—ถ๐—ป๐—ถ๐—ป๐—ด ๐—ต๐—ฒ๐—ฏ ๐—ท๐—ฒ ๐˜๐—ฒ๐˜ƒ๐—ฒ๐—ป๐˜€, ๐Ÿญ๐Ÿฎ ๐—บ๐—ฎ๐—ฎ๐—ป๐—ฑ๐—ฒ๐—ป, ๐—ผ๐—ป๐—ฏ๐—ฒ๐—ฝ๐—ฒ๐—ฟ๐—ธ๐˜ ๐˜๐—ผ๐—ฒ๐—ด๐—ฎ๐—ป๐—ด ๐˜๐—ผ๐˜ ๐—ฎ๐—น๐—น๐—ฒ ๐—น๐—ฒ๐—ฒ๐—ฟ๐—บ๐—ถ๐—ฑ๐—ฑ๐—ฒ๐—น๐—ฒ๐—ป ๐—ผ๐—ฝ ๐—ฆ๐˜๐˜‚๐—ฑ๐—ฑ๐˜†ยฎ.

๐—ฆ๐˜๐˜‚๐—ฑ๐—ฑ๐˜†ยฎ | ๐—ฎ๐—น๐—น ๐˜†๐—ผ๐˜‚ ๐—ฐ๐—ฎ๐—ป ๐—น๐—ฒ๐—ฎ๐—ฟ๐—ป!

Studdyยฎ ๐Ÿ”นAll you can learn๐Ÿ”น 500+ cursussen, audioboeken, kranten ๐Ÿ”นCertificaat๐Ÿ”น 24/7 PC, mobiel, tablet

Met โ€˜gewoonโ€™ tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor. Om van klanten fans te maken, moet je hun verwachtingen overtreffen. Dat klinkt misschien simpel, maar dat is het allesbehalve. Omdat het in veel organisaties geen dagelijkse gewoonte is.

In dit boek laat bestsellerauteur Jos Burgers op een prikkelende manier zien hoe je daar verandering in brengt. Aan de hand van herkenbare praktijkvoorbeelden beschrijft hij hoe je elke dag weer het verschil kunt maken in het contact met de klant. Niet door de bedrijfsvoering aan te passen, zoals vaak wordt gedacht, maar door ogenschijnlijk kleine dingen. Want als je iemands dag bijzonder weet te maken door een simpel gebaar, wat extra aandacht of een goed advies, heb je er gegarandeerd een fan bij!

โ€ข Het nieuwste boek van bestsellerauteur Jos Burgers, over de noodzaak om een waardevolle fanbase op te bouwen.
โ€ข Van zijn complete oeuvre zijn inmiddels meer dan 200.000 exemplaren verkocht.

Over de auteur:

Drs. Jos Burgers (1951) is een van de meest gevraagde managementsprekers in Nederland. Zijn boeken en praktijkervaring vormen de basis voor de presentaties die hij geeft. Hij houdt zijn publiek een spiegel voor en laat mensen anders naar hun werk en hun dagelijkse praktijk kijken. Humor is daarbij een belangrijk wapen, evenals het gebruik van praktijkvoorbeelden.

Recensies:

Wat een lekker concreet boekje. Ik ben fan van de aanpak van Jos Burgers omdat ik geloof in zijn manier van marketing. Gewoon je werk heel erg goed doen. In dit boekje stimuleert hij je elke dag nog net een beetje harder te werken en te kijken of je voor รฉรฉn klant iets uitzonderlijks kan doen. Met veel praktische en inspirerende voorbeelden waardoor je het makkelijk kan vertalen naar je eigen praktijk.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest โ‚ฌ 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.