Online cursus Commerciële vaardigheden - Klachten behandelen

Type product

Online cursus Commerciële vaardigheden - Klachten behandelen

Studdy BV
Logo van Studdy BV
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,6 Studdy BV heeft een gemiddelde beoordeling van 9,6 (uit 77 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Met Studdy gaat er een wereld vol inspiratie, kennis en plezier voor je open!

Volg de online cursus Online cursus Commerciële vaardigheden - Klachten behandelen gemakkelijk via Studdy! Studdy is dé online leeromgeving vol kennis, plezier en continue groei. Kies deze optie om (enkel deze) cursus Online cursus Commerciële vaardigheden - Klachten behandelen los te volgen op Studdy. Toegang tot de cursus is standaard 1 jaar en je ontvangt een certificaat na afronding. Kun je niet kiezen of wil je meerdere cursussen volgen? Zoek dan op de term "all you can learn" via de zoekbalk. Met all you can learn krijg je 1 jaar lang toegang tot alles op Studdy en ben je vrij om te leren wat én hoeveel je wilt! In totaal biedt Studdy namelijk ruim 1000+ cursussen, luisterboeken en e-b…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Commerciële vaardigheden, Sales management, NIMA A Sales, Commercieel medewerker en Commerciële economie.

Met Studdy gaat er een wereld vol inspiratie, kennis en plezier voor je open!

Volg de online cursus Online cursus Commerciële vaardigheden - Klachten behandelen gemakkelijk via Studdy! Studdy is dé online leeromgeving vol kennis, plezier en continue groei. Kies deze optie om (enkel deze) cursus Online cursus Commerciële vaardigheden - Klachten behandelen los te volgen op Studdy. Toegang tot de cursus is standaard 1 jaar en je ontvangt een certificaat na afronding. Kun je niet kiezen of wil je meerdere cursussen volgen? Zoek dan op de term "all you can learn" via de zoekbalk. Met all you can learn krijg je 1 jaar lang toegang tot alles op Studdy en ben je vrij om te leren wat én hoeveel je wilt! In totaal biedt Studdy namelijk ruim 1000+ cursussen, luisterboeken en e-boeken over diverse persoonlijke- en zakelijke onderwerpen. De leeromgeving van Studdy is op elk moment beschikbaar. Dat betekent dat je kunt inloggen, leren, luisteren en lezen wanneer het jou uitkomt! Via je laptop, telefoon of tablet, vanaf de bank, op vakantie of tijdens het werk.

Ben je diep in je hart bang voor klanten met klachten? Of vind je het gewoon lastig om met klachten om te gaan? Hoe groot is de kans dat je bij een klagende klant met de mond vol tanden staat? Wil je op dit soort vragen een antwoord en daarbij ook nog een set goede aanwijzingen om op een positieve en zelfbewuste manier met klachten om te gaan? Dan wordt het tijd om dit te onthouden: "Elke klacht biedt een kans voor jouw onderneming en voor jou zelf!" Deze online cursus laat je zien hoe dat werkt.

Doel van de cursus

In de online cursus 'Klachten behandelen' leer je niet alleen hoe je klachten op een serieuze manier kunt verwerken en afhandelen. Je krijgt ook aanwijzingen om een klacht zo te gebruiken dat de klager later graag in jouw zaak terugkomt. 

Wat kan of ken je na de cursus

  • Onderscheid maken in diverse oorzaken van klachten
  • Positief en zelfbewust omgaan met klachten door goed te luisteren, een goede spreekvaardigheid, klantvriendelijk en assertief handelen
  • Omgaan met klanten die hun klacht agressief brengen

Duur en studiebelasting

De e-learning 'Klachten behandelen' duurt circa 1 uur. Wil je het maximale rendement uit je online training halen, gebruik dan de ondersteunende lesmaterialen. De totale studiebelasting bedraagt 2 uur.

Doelgroep en vooropleiding

Deze e-learning is bestemd voor verkoopmedewerkers, winkelmanagers, baliemedewerkers en medewerkers klantenservice. Advies vooropleiding: MBO2

Vaardigheden

Als je deze online training wilt inzetten voor de opleiding die je volgt, dan werk je daarmee aan de volgende vaardigheden en beroepscompetenties op MBO-niveau: Aandacht en begrip tonen, Overtuigen en beïnvloeden, Op de behoeften en verwachtingen van de 'klant' richten, Instructies en procedures opvolgen.

Lesmaterialen

De cursus 'Klachten behandelen.' bestaat uit: VideoCollege, E-Book, Tools voor Persoonlijk Ontwikkelingsplan (POP), Communicatieopdracht, Checklist, Leerjournaal, Aanbevolen aanpak.

Opbouw van de cursus

Deze cursus is opgebouwd uit diverse e-learning leerobjecten en bevat tevens aanvullend oefenmateriaal. Aan het einde van de cursus is er een eindtoets. 

Aantal modules

Deze cursus bestaat uit 1 module. 

Toetsing

De online cursus 'Klachten behandelen' wordt afgesloten met een eindtoets. De eindtoets bestaat uit meerkeuzevragen.

Certificaat

Als je slaagt voor de eindtoets, ontvang je per e-mail een gewaarmerkt certificaat. Dit certificaat kun je uiteraard op LinkedIn of op een ander loopbaanportal zoals At Monday plaatsen. Zo ontwikkel je je en laat je het ook aan anderen zien!

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.