Online cursus Commerciële vaardigheden - Professioneel klachten behandelen

Type product

Online cursus Commerciële vaardigheden - Professioneel klachten behandelen

Studdy BV
Logo van Studdy BV
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,6 Studdy BV heeft een gemiddelde beoordeling van 9,6 (uit 77 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Met Studdy gaat er een wereld vol inspiratie, kennis en plezier voor je open!

Volg de online cursus Online cursus Commerciële vaardigheden - Professioneel klachten behandelen gemakkelijk via Studdy! Studdy is dé online leeromgeving vol kennis, plezier en continue groei. Kies deze optie om (enkel deze) cursus Online cursus Commerciële vaardigheden - Professioneel klachten behandelen los te volgen op Studdy. Toegang tot de cursus is standaard 1 jaar en je ontvangt een certificaat na afronding. Kun je niet kiezen of wil je meerdere cursussen volgen? Zoek dan op de term "all you can learn" via de zoekbalk. Met all you can learn krijg je 1 jaar lang toegang tot alles op Studdy en ben je vrij om te leren wat én hoeveel je wilt! In totaal biedt Studdy namelijk ruim 1000+ cur…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Commerciële vaardigheden, Sales management, NIMA A Sales, Commercieel medewerker en Commerciële economie.

Met Studdy gaat er een wereld vol inspiratie, kennis en plezier voor je open!

Volg de online cursus Online cursus Commerciële vaardigheden - Professioneel klachten behandelen gemakkelijk via Studdy! Studdy is dé online leeromgeving vol kennis, plezier en continue groei. Kies deze optie om (enkel deze) cursus Online cursus Commerciële vaardigheden - Professioneel klachten behandelen los te volgen op Studdy. Toegang tot de cursus is standaard 1 jaar en je ontvangt een certificaat na afronding. Kun je niet kiezen of wil je meerdere cursussen volgen? Zoek dan op de term "all you can learn" via de zoekbalk. Met all you can learn krijg je 1 jaar lang toegang tot alles op Studdy en ben je vrij om te leren wat én hoeveel je wilt! In totaal biedt Studdy namelijk ruim 1000+ cursussen, luisterboeken en e-boeken over diverse persoonlijke- en zakelijke onderwerpen. De leeromgeving van Studdy is op elk moment beschikbaar. Dat betekent dat je kunt inloggen, leren, luisteren en lezen wanneer het jou uitkomt! Via je laptop, telefoon of tablet, vanaf de bank, op vakantie of tijdens het werk.

Als je iets verkoopt, krijg je te maken met mondige klanten. Hoe ga je op een professionele manier met klachten om? Wil je weten wat daarbij komt kijken, dan is deze online training een echte eye-opener!

Doel van de cursus

De online cursus 'Professioneel klachten behandelen' laat je inzien dat klachten van klanten kunnen helpen om je klantenservice te verbeteren. 

Wat kan je of ken je na de cursus

  • Inzien van manieren om voordeel te halen uit klachten van klanten
  • Kennis van de principes van klachtenbehandeling
  • Kennis van de valkuilen bij het behandelen van een klacht
  • Analyseren van het functioneren van een afdeling klantenservice
  • Formeel klachten afhandelen
  • Meer zicht op wederzijdse rechten en plichten
  • Hanteren van algemene voorwaarden

Duur en studiebelasting

De e-learning 'Professioneel klachten behandelen' duurt ongeveer 8 uur. Wil je het maximale rendement uit je online training halen, gebruik dan de ondersteunende lesmaterialen. De totale studiebelasting bedraagt 9  uur.

Doelgroep en vooropleiding 

Deze e-learning is geschikt voor iedereen die betrokken is bij het proces van kopen en verkopen, in een winkel of in een ander bedrijf dat met klanten te maken heeft. Advies vooropleiding: MBO2.

Vaardigheden

Als je deze online training wilt inzetten binnen de opleiding die je volgt, dan werk je aan de volgende vaardigheden en beroepscompetenties (op MBO-niveau): Aandacht en begrip tonen, Analyseren, Op de behoeften en verwachtingen van de klant richten, met druk en tegenslag omgaan.

Lesmaterialen

De cursus 'Professioneel klachten behandelen' bestaat uit: VideoCollege, E-Book, Tools voor Persoonlijk Ontwikkelingsplan (POP), Communicatieopdracht, Diverse opdrachten, Leerjournaal, Samenvatting, Aanbevolen aanpak. Aanvullend lesmateriaal: Audioboek 'Extreem klantgericht'.

Opbouw van de cursus

Deze cursus is opgebouwd uit diverse e-learning leerobjecten en bevat tevens aanvullend oefenmateriaal. Aan het einde van de cursus is er een eindtoets. 

Aantal modules

Deze cursus bestaat uit 1 module.

Toetsing

De online cursus 'Professioneel klachten behandelen' wordt afgesloten met een eindtoets. De eindtoets bestaat uit meerkeuzevragen.

Certificaat

Als je slaagt voor de eindtoets, ontvang je per e-mail een gewaarmerkt certificaat. Dit certificaat kun je uiteraard op LinkedIn of op een ander loopbaanportal zoals At Monday plaatsen. Zo ontwikkel je je en laat je het ook aan anderen zien!

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.