Ultieme klantgerichtheid voor leidinggevenden

Type product

Ultieme klantgerichtheid voor leidinggevenden

Studdy BV
Logo van Studdy BV
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,6 Studdy BV heeft een gemiddelde beoordeling van 9,6 (uit 77 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Met Studdy gaat er een wereld vol inspiratie, kennis en plezier voor je open!

Volg de online cursus Ultieme klantgerichtheid voor leidinggevenden gemakkelijk via Studdy! Studdy is dé online leeromgeving vol kennis, plezier en continue groei. Kies deze optie om (enkel deze) cursus Ultieme klantgerichtheid voor leidinggevenden los te volgen op Studdy. Toegang tot de cursus is standaard 1 jaar en je ontvangt een certificaat na afronding. Kun je niet kiezen of wil je meerdere cursussen volgen? Zoek dan op de term "all you can learn" via de zoekbalk. Met all you can learn krijg je 1 jaar lang toegang tot alles op Studdy en ben je vrij om te leren wat én hoeveel je wilt! In totaal biedt Studdy namelijk ruim 1000+ cursussen, luisterboeken en e-boeken over diverse persoonlijk…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Met Studdy gaat er een wereld vol inspiratie, kennis en plezier voor je open!

Volg de online cursus Ultieme klantgerichtheid voor leidinggevenden gemakkelijk via Studdy! Studdy is dé online leeromgeving vol kennis, plezier en continue groei. Kies deze optie om (enkel deze) cursus Ultieme klantgerichtheid voor leidinggevenden los te volgen op Studdy. Toegang tot de cursus is standaard 1 jaar en je ontvangt een certificaat na afronding. Kun je niet kiezen of wil je meerdere cursussen volgen? Zoek dan op de term "all you can learn" via de zoekbalk. Met all you can learn krijg je 1 jaar lang toegang tot alles op Studdy en ben je vrij om te leren wat én hoeveel je wilt! In totaal biedt Studdy namelijk ruim 1000+ cursussen, luisterboeken en e-boeken over diverse persoonlijke- en zakelijke onderwerpen. De leeromgeving van Studdy is op elk moment beschikbaar. Dat betekent dat je kunt inloggen, leren, luisteren en lezen wanneer het jou uitkomt! Via je laptop, telefoon of tablet, vanaf de bank, op vakantie of tijdens het werk.

De hoogste kwaliteit leveren op het gebied van klantgerichtheid! Dat wil iedereen wel die met zijn of haar organisatie producten en diensten levert aan anderen. Maar waar liggen de ultieme mogelijkheden en de onvermijdelijke grenzen? Volg je deze e-learning, dan weet je precies hoe je samen met je medewerkers doelgericht en effectief kunt werken aan een vijf-sterrendienstverlening vanuit de organisatie, waarin jij een leidinggevende positie hebt!

Doel van de cursus

De online cursus 'Ultieme klantgerichtheid voor leidinggevenden' helpt jou als leidinggevende om klantgericht te handelen.

Wat kan of ken je na de cursus

  • Verdiepen in wie en wat jouw klant is
  • Kennis van begrip (extra) service
  • Ideeën om van klachten kansen te maken
  • Ideeën om ervoor te zorgen dat ultieme klantgerichtheid in het DNA van je organisatie gaat zitten

Duur en studiebelasting

De e-learning 'Ultieme klantgerichtheid voor leidinggevenden' duurt ongeveer 1 uur. Wil je het maximale rendement uit je online training halen, gebruik dan de ondersteunende lesmaterialen. De totale studiebelasting bedraagt 3 uur.

Doelgroep en vooropleiding

Deze e-learning is geschikt voor iedereen die in een leidinggevende functie betrokken is bij het waarborgen van de kwaliteit van de dienstverlening binnen zijn of haar organisatie. Advies vooropleiding: MBO2.

Vaardigheden

Als je deze online training wilt inzetten binnen de opleiding die je volgt, dan werk je aan de volgende vaardigheden en beroepscompetenties (op MBO-niveau): Beslissen en activiteiten, Initiëren, Aansturen, Begeleiden, Aandacht en begrip tonen, Samenwerken en overleggen, Ethisch en integer handelen, Relaties bouwen en netwerken, Overtuigen en beïnvloeden, Presenteren, Vakdeskundigheid toepassen, Analyseren, Onderzoeken, Op de behoeften en verwachtingen van de 'klant' richten, Kwaliteit leveren, Omgaan met verandering en aanpassen, Met druk en tegenslag omgaan, Gedrevenheid en ambitie tonen, Ondernemend en commercieel handelen, Bedrijfsmatig handelen.

Lesmaterialen

De cursus 'Ultieme klantgerichtheid voor leidinggevenden' bestaat uit een e-learning met audio- en videomateriaal, een communicatieopdracht, checklist klachtenbehandeling, plan van aanpak voor ultiem klantgericht beleid. 

Opbouw van de cursus

Deze cursus is opgebouwd uit diverse e-learning leerobjecten en bevat tevens aanvullend oefenmateriaal. Aan het einde van de cursus is er een eindtoets. 

Aantal modules

Deze cursus bestaat uit 2 modules. 

Toetsing

De online cursus 'Ultieme klantgerichtheid voor leidinggevenden' wordt afgesloten met een eindtoets. De eindtoets bestaat uit meerkeuzevragen.

Certificaat

Als je slaagt voor de eindtoets, ontvang je per e-mail een gewaarmerkt certificaat. Dit certificaat kun je uiteraard op LinkedIn of op een ander loopbaanportal zoals At Monday plaatsen. Zo ontwikkel je je en laat je het ook aan anderen zien!

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.