E-marketing: van commerciële website naar social media

Totale lesduur
Startdatum en plaats
Logo van Syntra-AB Antwerpen en Vlaams-Brabant
Opleiderscore: starstarstarstar_halfstar_border 6,5 Syntra-AB Antwerpen en Vlaams-Brabant heeft een gemiddelde beoordeling van 6,5 (uit 5 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Antwerpen
8 nov. 2018
check_circle Start gegarandeerd
Leuven
14 dec. 2018
check_circle Start gegarandeerd
Antwerpen
25 apr. 2019
check_circle Start gegarandeerd

Beschrijving

Een sterke online aanwezigheid begint met een sterke website, maar daar stopt het niet. In deze opleiding leer je een efficiënte e-marketing strategie opzetten, van e-mails en social media tot betaalde advertenties.

Over de cursus

Je online aanwezigheid versterken doe je in de eerste plaats door je website via een gerichte strategie aan te passen aan je doelgroep. Als je je site optimaliseert voor zoekmachines heb je meteen een professioneel visitekaartje waar je gegarandeerd nieuwe bezoekers en klanten mee aantrekt.

Eens je een sterke website hebt, kan je je online marketingplan uitstippelen. Je huidige contactenlijst kan je meteen gebruiken om mensen via e-mail in te lichten over je diens…

Lees de volledige beschrijving

Default

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze leeradviseurs helpen je graag. Bel ons op of e-mail naar info+flanders@springest.be.

Een sterke online aanwezigheid begint met een sterke website, maar daar stopt het niet. In deze opleiding leer je een efficiënte e-marketing strategie opzetten, van e-mails en social media tot betaalde advertenties.

Over de cursus

Je online aanwezigheid versterken doe je in de eerste plaats door je website via een gerichte strategie aan te passen aan je doelgroep. Als je je site optimaliseert voor zoekmachines heb je meteen een professioneel visitekaartje waar je gegarandeerd nieuwe bezoekers en klanten mee aantrekt.

Eens je een sterke website hebt, kan je je online marketingplan uitstippelen. Je huidige contactenlijst kan je meteen gebruiken om mensen via e-mail in te lichten over je diensten en ze aansporen om bepaalde handelingen te verrichten (iets kopen op je site, contact opnemen). Naast e-mailmarketing kan je ook reclame maken op andere sites of in zoekmachines. Wij leggen je de beginselen uit en leren je hoe je een kosten-efficiënte advertentiestrategie kan uitbouwen via diverse kanalen: van banners over paid search tot social media.

Aan het einde van deze cursus zal je in staat zijn je eigen en andere sites te analyseren en kan je een marketingstrategie uitbouwen waarmee je een sterke plaats in het online marktlandschap inneemt.

Drankenpauze is voorzien. Indien de opleiding zowel in de voor- als de namiddag doorgaat, wordt ook een broodjeslunch voorzien. Drankenpauzes en eventuele broodjeslunch zijn in de prijs inbegrepen.

Programma

Volgende aspecten van e-marketing komen uitgebreid aan bod:

  • Website-optimalisatie
  • E-mailmarketing
  • SEO (Search Engine Optimization)
  • SEA (Search Engine Advertising)
  • Bannering
  • Sociale netwerken en social media

 

Voor wie

Doelgroep

Deze opleiding is uitermate interessant voor marketingmedewerkers, office professionals en management assistants.

Syntra AB - Leren van professionals

Er zijn nog geen ervaringen. Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze leeradviseurs helpen je graag. Bel ons op of e-mail naar info+flanders@springest.be.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?