Communicatieve en sociale vaardigheden (code 95 U14)
Startdata en plaatsen
placeTilburg 27 dec. 2024 |
Beschrijving
Communicatieve en sociale vaardigheden
Bij het dagelijkse werk als chauffeur komt veel kijken, zoals; een goede omgang met klanten en collega’s en een goede werkhouding.
De leerdoelen tijdens deze training zijn:
· De cursist weet hoe een klacht afgehandeld moet worden
· De cursist kan verschillende dimensies van cultuur benoemen en herkent bijbehorende normen en waarden
· De cursist begrijpt het effect van: representativiteit, beroepshouding, commercieel gedrag en klantbenadering op het imago van de onderneming
· De cursist begrijpt dat communicatie een onderdeel is van de dienstverlening
· de cursist kan gedragingen waarnemen en interpreteren (bijv.: ongewenst of afwijkend gedrag)
· De cur…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Communicatieve en sociale vaardigheden
Bij het dagelijkse werk als chauffeur komt veel kijken, zoals;
een goede omgang met klanten en collega’s en een goede
werkhouding.
De leerdoelen tijdens deze training zijn:
· De cursist weet hoe een klacht afgehandeld moet worden
· De cursist kan verschillende dimensies van cultuur benoemen en
herkent bijbehorende normen en waarden
· De cursist begrijpt het effect van: representativiteit,
beroepshouding, commercieel gedrag en klantbenadering op het imago
van de onderneming
· De cursist begrijpt dat communicatie een onderdeel is van de
dienstverlening
· de cursist kan gedragingen waarnemen en interpreteren (bijv.:
ongewenst of afwijkend gedrag)
· De cursist kent de gevolgen en oorzaken van ruisvorming
· De cursist kan omgaan met stresssituaties
· De cursist kan handelen en denken vanuit diverse
belanghebbenden
· De cursist kan feedback geven en ontvangen
Vakbekwaamheidsrichtlijn
De training kan meetellen voor 7 uren voor de code 95 in het kader
van de nascholing vakbekwaamheid. De aan- en afmelding code 95 bij
CBR is reeds meegenomen in het tarief.
Bij het dagelijkse werk als chauffeur komt veel kijken. Goede
omgang met klanten en collega’s, een goede werkhouding, zorgvuldig
omgaan met materiaal en lading maken het verschil tussen een
professionele chauffeur en een chauffeur die nauwelijks betrokken
is bij zijn werk. Omdat de marges maar klein zijn in de
transportsector kan het kleinste foutje de grootste gevolgen
hebben.
Of het schade rijden is door roekeloos gedrag, het te laat komen is
bij een klant of het niet juist interpreteren v...Inhoud van de
training “Communicatieve en sociale vaardigheden”
De leerdoelen zijn:
* De cursist weet hoe een klacht afgehandeld moet worden
* De cursist kan verschillende dimensies van cultuur benoemen en
herkent bijbehorende normen en waarden
* De cursist begrijpt het effect van: representativiteit,
beroepshouding, commercieel gedrag en klantbenadering op het imago
van de onderneming
* De cursist begrijpt dat communicatie een onderdeel is van de
dienstverlening
* De cursist kan gedragingen waarnemen en interpreteren (bijv.:
ongewenst of afwijkend gedrag)
* De cursist kent de gevolgen en oorzaken van ruisvorming
* De cursist kan omgaan met stresssituaties
* De cursist kan handelen en denken vanuit diverse
belanghebbenden
* De cursist kan feedback geven en ontvangen
TA Nederland; Innovatief in opleiden waar maatwerk standaard is
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.