Sociale veiligheid en omgang met agressie (code 95 U15)
Startdata en plaatsen
placeTilburg 5 apr. 2024 |
placeTilburg 22 apr. 2024 |
placeTilburg 28 mei. 2024 |
placeTilburg 24 jun. 2024 |
placeTilburg 27 jul. 2024 |
placeTilburg 15 aug. 2024 |
placeTilburg 19 sep. 2024 |
placeTilburg 14 okt. 2024 |
placeTilburg 9 nov. 2024 |
placeTilburg 5 dec. 2024 |
placeTilburg 9 jan. 2025 |
Beschrijving
Sociale veiligheid en omgang met agressie
Chauffeurs krijgen steeds vaker te maken met sociale veiligheid tijdens het uitvoeren van hun dagelijkse werkzaamheden. Het is daarom voor chauffeurs belangrijk te leren hoe hiermee om tee gaan. Omgang met mensen vraagt om goede, duidelijke en volledige communicatie. Daarnaast is het belangrijk dat chauffeurs ook meer zelfvertrouwen krijgen als het gaat om omgaan met stress en agressie.
Tijdens de cursus Sociale veiligheid en omgaan met agressie leren chauffeurs niet alleen hoe ze beter kunnen communiceren, maar ook hoe ze conflictsituaties kunnen voorkomen en hoe ze moeten omgaan met agressie.
De leerdoelen zijn:
De cursist kan diverse soorten agr…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Sociale veiligheid en omgang met agressie
Chauffeurs krijgen steeds vaker te maken met sociale veiligheid
tijdens het uitvoeren van hun dagelijkse werkzaamheden. Het is
daarom voor chauffeurs belangrijk te leren hoe hiermee om tee gaan.
Omgang met mensen vraagt om goede, duidelijke en volledige
communicatie. Daarnaast is het belangrijk dat chauffeurs ook meer
zelfvertrouwen krijgen als het gaat om omgaan met stress en
agressie.
Tijdens de cursus Sociale veiligheid en omgaan met agressie leren
chauffeurs niet alleen hoe ze beter kunnen communiceren, maar ook
hoe ze conflictsituaties kunnen voorkomen en hoe ze moeten omgaan
met agressie.
De leerdoelen zijn:
De cursist kan diverse soorten agressie en bijbehorende kenmerken
benoemen
De cursist begrijpt wat verbale en non-verbale communicatie is
De cursist kan gedrag bespreekbaar maken (feedback geven en
ontvangen
De cursist kan omgaan met conflicten en stress
De cursist kan agressie herkennen, proberen te voorkomen en er mee
omgaan
Training kan meetellen voor 7 uren voor de code 95 in het kader van
de nascholing vakbekwaamheid. De aan- en afmelding code 95 bij CBR
is reeds meegenomen in het tarief
Chauffeurs krijgen steeds vaker te maken met sociale veiligheid
tijdens het uitvoeren van hun dagelijkse werkzaamheden. Het is
daarom voor chauffeurs belangrijk te leren hoe hiermee om tee gaan.
Omgang met mensen vraagt om goede, duidelijke en volledige
communicatie. Daarnaast is het belangrijk dat chauffeurs ook meer
zelfvertrouwen krijgen als het gaat om omgaan met stress en
agressie.Inhoud van de training “Sociale veiligheid en omgang met
agressie”
De leerdoelen zijn:
* De cursist kan diverse soorten agressie en bijbehorende kenmerken
benoemen
* De cursist begrijpt wat verbale en non-verbale communicatie
is
* De cursist kan gedrag bespreekbaar maken (feedback geven en
ontvangen)
* De cursist kan omgaan met conflicten en stress
* De cursist kan agressie herkennen, proberen te voorkomen en er
mee omgaan
TA Nederland; Innovatief in opleiden waar maatwerk standaard is
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.