Implementing Cisco Collaboration Applications (CAPPS)

Tijdsduur
Logo van @The Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 @The Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 186 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Integrating Cisco Unified Communications Applications (CAPPS) v1.0 prepares the learner for integrating Cisco Unity Connection, Cisco Unity Express, Cisco Unified IM and Presence, and video into a Collaboration deployment. It describes voice messaging deployment scenarios, Cisco Unified Presence features, and troubleshooting mechanisms as well as Cisco Unified IM and Presence and Cisco Jabber integration options with Cisco Unified Communications Manager.

After you complete this course you will be able to:
  • Describe how Cisco Unity Connection is virtualised, designed and deployed in single and multi-site deployments
  • Integrate Cisco Unity Connection with the call processing system using SCCP …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Integrating Cisco Unified Communications Applications (CAPPS) v1.0 prepares the learner for integrating Cisco Unity Connection, Cisco Unity Express, Cisco Unified IM and Presence, and video into a Collaboration deployment. It describes voice messaging deployment scenarios, Cisco Unified Presence features, and troubleshooting mechanisms as well as Cisco Unified IM and Presence and Cisco Jabber integration options with Cisco Unified Communications Manager.

After you complete this course you will be able to:
  • Describe how Cisco Unity Connection is virtualised, designed and deployed in single and multi-site deployments
  • Integrate Cisco Unity Connection with the call processing system using SCCP and SIP
  • Manage the end users and feature access in Cisco Unity Connection
  • Set up Cisco Unity Connection and import users from an LDAP server and from Cisco Unified Communications Manager
  • Implement call management and call routing including the dial plan and call handlers
  • Explain unified messaging single inbox and how Microsoft Exchange is integrated
  • Describe how voice messaging systems can be monitored and how to troubleshoot Cisco Unity Connection issues
  • Describe how to enable voice messaging in remote branches during WAN outages in centralised deployments

Efficient, kostenbewust, innovatief, met hoogste slagingspercentage opleiden bij @The Academy! 

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.