Daan Boekhoorn
Daan Boekhoorn

Daan Boekhoorn

9,1
Gemiddeld cijfer voor Daan Boekhoorn
Gebaseerd op 7 ervaringen Bekijk alle ervaringenchevron_right
Letty De nijs
starstarstarstarstar_border
Letty de Nijs ✓
8
Customer Journey Marketing

"Eerst theorie, na pauze vooral in actie. Fijn want na de lunch ben je meestal een beetje sloom. Zelf aan de slag moeten gaan kwam op het juiste moment :)" - 29-08-2022 14:15

"Eerst theorie, na pauze vooral in actie. Fijn want na de lunch ben je meestal een beetje sloom. Zelf aan de slag moeten gaan kwam op het jui… alles lezen - 29-08-2022 14:15

Ik ben een (online) marketing strateeg met 10+ jaar ervaring in diverse marketing en sales rollen. Na mijn opleiding Commerciële Economie met afstudeerrichting Leiding Geven, heb ik complexe sales trajecten begeleid bij SaaS-software dienstverleners en leiding gegeven aan sales- en marketing teams.

Met mijn ervaring weet ik de marketingstrategie te vertalen naar een praktische invulling van leadgeneratie en welke invloed dit heeft op de sales-organisatie. In mijn trainingen gaan we praktisch te werk: we passen de kennis meteen toe op jouw organisatie. 

Ook heb ik een leuke connectie met de Competence Factory: in 2018 heb ik succesvol het Google Master Traject afgerond. Inmiddels ben ik samen met mijn compagnon Arjen de Groot een eigen bedrijf gestart, Converseon. Mijn specialismen liggen bij marketingstrategie, leadgeneratie en marketing automation. 

Wat anderen over mij zeggen:
‘Daan creëert vertrouwen bij anderen, is in staat op een rustige en tactvolle manier een hectische situatie op te lossen, houdt overzicht en heeft de kwaliteit in lastige situaties, snel een oplossing te vinden. Een warme persoonlijkheid die met een flinke dosis humor zijn leidinggevende capaciteiten uitstekend tot zijn recht laat komen’.

9,1
Gemiddeld cijfer voor Daan Boekhoorn
Gebaseerd op 7 ervaringen
Letty De nijs
starstarstarstarstar_border
Letty de Nijs ✓
8
Customer Journey Marketing

"Eerst theorie, na pauze vooral in actie. Fijn want na de lunch ben je meestal een beetje sloom. Zelf aan de slag moeten gaan kwam op het juiste moment :)" - 29-08-2022 14:15

"Eerst theorie, na pauze vooral in actie. Fijn want na de lunch ben je meestal een beetje sloom. Zelf aan de slag moeten gaan kwam op het jui… alles lezen - 29-08-2022 14:15

starstarstarstarstar
A Dijkers
10
Data Driven Marketingstrategie

"Dat de training heel persoonlijk is, met een klein groepje. Behulpzaam! We waren met 3 personen. Goed geregeld. Netjes! Neemt goed de tijd. Fijne locatie, je loopt zo centraal station uit." - 04-11-2021 15:07

"Dat de training heel persoonlijk is, met een klein groepje. Behulpzaam! We waren met 3 personen. Goed geregeld. Netjes! Neemt goed de tijd. … alles lezen - 04-11-2021 15:07

Esmée Feijen
starstarstarstarstar
Esmée Feijen
Design & Marketing
10
Data Driven Marketingstrategie

"Ik heb een heleboel handvatten gekregen die ik in de praktijk kan gaan toepassen. Ik heb een hele hoop praktische tips gekregen waar ik direct mee vooruit kan. Ik kijk er naar uit om verder te gaan met de andere modules uit de opleiding data driven marketeer." - 04-11-2021 15:03

"Ik heb een heleboel handvatten gekregen die ik in de praktijk kan gaan toepassen. Ik heb een hele hoop praktische tips gekregen waar ik dire… alles lezen - 04-11-2021 15:03

Jelita Schenkhuizen
starstarstarstarstar_border
Jelita Schenkhuizen
Analyst Business Development
8
Customer Journey Marketing

"Leuke leerzame training van Daan Boekhoorn. Goede tools gekregen om een goede Persona te maken, een marketing strategie te bedenken en content te creëren voor elke stap in de klantreis. " - 28-06-2021 10:01

"Leuke leerzame training van Daan Boekhoorn. Goede tools gekregen om een goede Persona te maken, een marketing strategie te bedenken en conte… alles lezen - 28-06-2021 10:01

starstarstarstarstar_half
Evelien Vegers
9
Customer Journey Marketing

"Met humor en enthousiasme deelt Daan actuele kennis over Customer Journey Marketing vanuit zijn praktijkervaring als ondernemer. Een waardevolle training met nieuwe inzichten, interessante praktijkvoorbeelden, nuttige tips en tools, en veel inspiratie!" - 23-06-2021 14:54

"Met humor en enthousiasme deelt Daan actuele kennis over Customer Journey Marketing vanuit zijn praktijkervaring als ondernemer. Een waardev… alles lezen - 23-06-2021 14:54

starstarstarstarstar_half
Carina Hoff
9
warning Online Masterclass Customer Journey Marketing is niet meer beschikbaar

"Daan deelt op een prettige en vakkundige wijze zijn kennis. Online een masterclass volgen is echt heel effectief. Je kunt meer de diepte in en de interactie gaat ook prima. " - 29-05-2020 15:48

"Daan deelt op een prettige en vakkundige wijze zijn kennis. Online een masterclass volgen is echt heel effectief. Je kunt meer de diepte in … alles lezen - 29-05-2020 15:48

starstarstarstarstar
Wendy Fleuren
10
warning Online Masterclass Customer Journey Marketing is niet meer beschikbaar

"De persoonlijke aandacht vond ik erg prettig. Ook was er voldoende ruimte om de stof toe te passen op de persoonlijke situatie. Daarnaast is Daan een prettige leraar, rustig en met gevoel voor humor bespreekt hij de leerstof. Erg duidelijk. " - 30-04-2020 14:21

"De persoonlijke aandacht vond ik erg prettig. Ook was er voldoende ruimte om de stof toe te passen op de persoonlijke situatie. Daarnaast is… alles lezen - 30-04-2020 14:21

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.