Medium pieter boeijing 2
Big pieter boeijing 2

Pieter Boeijing

Overzicht

Gemiddelde cijfer voor Pieter Boeijing

8,7 Gebaseerd op 33 ervaringen. Bekijk alle ervaringen

Facilitair Zintuig

Geleerd van:
Pieter Boeijing
Pieter Boeijing

Zoals vooraf gewaarschuwd dat je een directe man was. dit was dan ook zo! en fijn om dat van te voren te weten. Verder was alles duidelijk en helder stof om over na tedenken

"Zoals vooraf gewaarschuwd dat je een directe man was. dit was dan ook zo! en fijn om dat van te voren te weten. Verder was alles duidelijk e…" -

Lees volledige ervaring

Als directeur bij possible houd ik mij samen met mijn collega's bezig met de algemene bedrijfsvoering. Daarnaast geef ik trainingen, coach ik mensen en bezoek ik bedrijven voor maatwerktrajecten.

Recente opleidingen die ik zelf gevolgd heb zijn HBO Bedrijfskunde en HBO Positieve psychologie

Ervaringen

Gemiddelde cijfer voor Pieter Boeijing

8,7 Gebaseerd op 33 ervaringen.

Facilitair Zintuig

Geleerd van:
Pieter Boeijing
Pieter Boeijing

Zoals vooraf gewaarschuwd dat je een directe man was. dit was dan ook zo! en fijn om dat van te voren te weten. Verder was alles duidelijk en helder stof om over na tedenken

"Zoals vooraf gewaarschuwd dat je een directe man was. dit was dan ook zo! en fijn om dat van te voren te weten. Verder was alles duidelijk e…" -

Lees volledige ervaring

Receptionist/Gastvrouw-heer

Geleerd van:
Pieter Boeijing
Pieter Boeijing

Een positieve leerzame cursus van deze tijd. We waren met 2 cursisten dus veel tijd.
Vragen van Pieter waren regelmatig confronteren/spiegelend met je eigen ik. Je blijft dit beter onthouden dan dat er lange verhalen Worden gesproken. Een echte aanrader

"Een positieve leerzame cursus van deze tijd. We waren met 2 cursisten dus veel tijd. Vragen van Pieter waren regelmatig confronteren/spiege…" -

Lees volledige ervaring

Facilitair Zintuig

Geleerd van:
Pieter Boeijing
Pieter Boeijing

Het was heel duidelijk en herkenbaar, goede tips gekregen m.b.t.communiceren en hoe de klant naar ons kijkt...goede voorbeelden en een goede prettige spreker, en fijn dat het op onze locatie kon plaatsvinden.

"Het was heel duidelijk en herkenbaar, goede tips gekregen m.b.t.communiceren en hoe de klant naar ons kijkt...goede voorbeelden en een goede…" -

Lees volledige ervaring

Receptionist/Gastvrouw-heer

Geleerd van:
Pieter Boeijing
Pieter Boeijing

Goede trainer die heel duidelijk uitlegt. Erg fijn dat we maar met 2 cursisten waren, want Pieter had daardoor heel veel aandacht/tijd voor ons. Er was tijd genoeg om over je eigen werksituatie vragen te stellen aan Pieter.

"Goede trainer die heel duidelijk uitlegt. Erg fijn dat we maar met 2 cursisten waren, want Pieter had daardoor heel veel aandacht/tijd voor …" -

Lees volledige ervaring

Facilitair Zintuig

Geleerd van:
Pieter Boeijing
Pieter Boeijing

Ik was aangenaam verrast door de inhoud van de cursus.
Wat me erg beviel was de brede kijk op Facilitaire dienst en je zesde zintuig ontwikkelen. Ook de psychologische kijk op de mens en zijn vorm van comunniceren vond ik erg interessant.

"Ik was aangenaam verrast door de inhoud van de cursus. Wat me erg beviel was de brede kijk op Facilitaire dienst en je zesde zintuig ontwik…" -

Lees volledige ervaring

Communicatie

Geleerd van:
Pieter Boeijing
Pieter Boeijing

Het was heel leuk, en leerzaam. Wat ik prettig vond , was de interactie van trainer/coach Pieter; verhelderend , informatief en absoluut niet saai. Ik heb bepaalde tips al kunnen gebruiken in mijn dagelijkse werkzaamheden en heb gemerkt dat dit de relatie met klant bevordert. Ik ben zeer tevreden over de training

"Het was heel leuk, en leerzaam. Wat ik prettig vond , was de interactie van trainer/coach Pieter; verhelderend , informatief en absoluut nie…" -

Lees volledige ervaring

€ 590check

  • BTW: Excl. BTW
  • Volledigheid prijs: Deze prijs is volledig. Er zijn geen verborgen bijkomende kosten.
  • Extra informatie: excl. BTW
| star 7,8 (11 ervaringen)

Aannemen van Klachten en Reparaties

Geleerd van:
Pieter Boeijing
Pieter Boeijing

een goede cursus. duidelijk en gericht op onze werkzaamheden. een echte aanrader voor mensen die deze werkzaamheden verrichten.
cursus gaat goed op zaken in. er worden rollenspellen gespeeld en alle informatie is voor ons van toe passing geweest. een goede werking tot de praktijk.

"een goede cursus. duidelijk en gericht op onze werkzaamheden. een echte aanrader voor mensen die deze werkzaamheden verrichten. cursus gaat…" -

Lees volledige ervaring

€ 590check

  • BTW: Excl. BTW
  • Volledigheid prijs: Deze prijs is volledig. Er zijn geen verborgen bijkomende kosten.
  • Extra informatie: excl. BTW
| star 10 (1 ervaring)

Facilitair Zintuig

Geleerd van:
Pieter Boeijing
Pieter Boeijing

Wat een goede training. Er zijn door Pieter handvaten gegeven om bij ons op kantoor de afdeling Facilitair goed op de kaart te zetten. Het heeft mij inzicht gegeven dat er SLA's opgesteld moeten worden om facilitaire problemen beter op te kunnen oplossen

"Wat een goede training. Er zijn door Pieter handvaten gegeven om bij ons op kantoor de afdeling Facilitair goed op de kaart te zetten. Het h…" -

Lees volledige ervaring

Van (werk)druk naar meer geluk (Hoe voorkom je een…

Geleerd van:
Pieter Boeijing
Pieter Boeijing

Leerzaam , vooral benader technieken mee gekregen . Tegenvallend is dat het naar mijn mening niet aansluit aan de visie van Werk-vitaal , waar we toch mee te maken hebben .

"Leerzaam , vooral benader technieken mee gekregen . Tegenvallend is dat het naar mijn mening niet aansluit aan de visie van Werk-vitaal , wa…" -

Lees volledige ervaring

€ 590check

  • BTW: Excl. BTW
  • Volledigheid prijs: Deze prijs is volledig. Er zijn geen verborgen bijkomende kosten.
  • Extra informatie: excl. BTW
| star 8,5 (2 ervaringen)

Facilitair Servicedesk Coördinator

Geleerd van:
Pieter Boeijing
Pieter Boeijing

Het is een goed opgebouwde cursus die de vele facetten van de service desk behandeld. Alles komt uigebreid aan bod en er is alle tijd voor vragen en discussie met docent en mede cursisten.
Het heeft mij veel doen nadenken waarom klanten zich gedragen zoals ze zich gedragen en niet geheel onbelangrijk:zelfreflectie.

"Het is een goed opgebouwde cursus die de vele facetten van de service desk behandeld. Alles komt uigebreid aan bod en er is alle tijd voor v…" -

Lees volledige ervaring

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Producten voor je persoonlijke ontwikkeling van Pieter Boeijing

Communicatie

Secretarieel & Administratief

Arbo & Veiligheid

HR

Not for humans