Pieter Boeijing

Overzicht

Gemiddelde cijfer voor Pieter Boeijing

8,8 Gebaseerd op 56 ervaringen. Bekijk alle ervaringen

Hallo Pieter, Ik vond het een leerzame cursus. De eerste les, was zeer interesant. Niet gedacht dat dat met communicatie belangrijk was. Lijkt mij voor mijn collega's ook een goede cursus en zal deze dan ook bij hen aanbevelen.
Groet Liesbeth

"Hallo Pieter, Ik vond het een leerzame cursus. De eerste les, was zeer interesant. Niet gedacht dat dat met communicatie belangrijk was. Lij…" -

Lees volledige ervaring

Facilitair Servicedesk Coördinator is niet meer beschikbaar

Als directeur bij possible houd ik mij samen met mijn collega's bezig met de algemene bedrijfsvoering. Daarnaast geef ik trainingen, coach ik mensen en bezoek ik bedrijven voor maatwerktrajecten.

Recente opleidingen die ik zelf gevolgd heb zijn HBO Bedrijfskunde en HBO Positieve psychologie

Ervaringen

Gemiddelde cijfer voor Pieter Boeijing

8,8 Gebaseerd op 56 ervaringen.

Hallo Pieter, Ik vond het een leerzame cursus. De eerste les, was zeer interesant. Niet gedacht dat dat met communicatie belangrijk was. Lijkt mij voor mijn collega's ook een goede cursus en zal deze dan ook bij hen aanbevelen.
Groet Liesbeth

"Hallo Pieter, Ik vond het een leerzame cursus. De eerste les, was zeer interesant. Niet gedacht dat dat met communicatie belangrijk was. Lij…" -

Lees volledige ervaring

Facilitair Servicedesk Coördinator is niet meer beschikbaar

Training was zeer leerzaam, goeie locatie en prettige opleiding waar ik wat aan heb.
Les materiaal prima en top dat wij het digital doorgestuurd krijgen. begeleiding trainer geeft duidelijk les.
zeker aan te raden om een cursus te volgen bij Possible.

"Training was zeer leerzaam, goeie locatie en prettige opleiding waar ik wat aan heb. Les materiaal prima en top dat wij het digital doorges…" -

Lees volledige ervaring

Facilitair Servicedesk Coördinator is niet meer beschikbaar

Het was een interessante en leervolle opleiding waar ik veel van geleerd heb. Trainer was zeer goed op de hoogte van hoe het werkt in een facilitair team dat was erg prettig.

"Het was een interessante en leervolle opleiding waar ik veel van geleerd heb. Trainer was zeer goed op de hoogte van hoe het werkt in een fa…" -

Lees volledige ervaring

Facilitair Servicedesk Coördinator is niet meer beschikbaar

De rustige houding van trainer én acteur zorgen voor een vertrouwde, veilige sfeer. De voorbeelden zijn geheel praktijk gericht, eigen ervaringen en daarom herkenbaar en ook toepasbaar op eigen werkplek

"De rustige houding van trainer én acteur zorgen voor een vertrouwde, veilige sfeer. De voorbeelden zijn geheel praktijk gericht, eigen ervar…" -

Lees volledige ervaring

Omgaan met Probleemgedrag Incompany is niet meer beschikbaar

Ik vond het een leerzame avond. Wat wel jammer was, is dat we meer op het gevoel van de niet begrepen klant in gingen dan op die van ons. Verder vond ik het goed.

"Ik vond het een leerzame avond. Wat wel jammer was, is dat we meer op het gevoel van de niet begrepen klant in gingen dan op die van ons. Ve…" -

Lees volledige ervaring

Omgaan met Probleemgedrag Incompany is niet meer beschikbaar

Hele prettige sfeer, geen toneelstukjes maar wat we deelden was puur, hierdoor voelde het goed! Dit gold voor zowel Pieter als de acteur. Tijdsduur was wel lang (4 uren) omdat we er al een werkdag op hadden, dus suggestie van mijn kant is om dit niet op de avond tot 22.00 te doen.

"Hele prettige sfeer, geen toneelstukjes maar wat we deelden was puur, hierdoor voelde het goed! Dit gold voor zowel Pieter als de acteur. Ti…" -

Lees volledige ervaring

Omgaan met Probleemgedrag Incompany is niet meer beschikbaar

Het is een goede educatieve opleiding.
Heeft een heel goede trainer.
Hoe meer voorbeelden en ervaringen je aandraagt des te mooier en beter wordt de training.

30 woorden is wel erg veel.
ik heb er helaas niet meer.

"Het is een goede educatieve opleiding. Heeft een heel goede trainer. Hoe meer voorbeelden en ervaringen je aandraagt des te mooier en bete…" -

Lees volledige ervaring

Facilitair Medewerker Allround is niet meer beschikbaar

Ik vond Pieter heel prettig in de omgang. Hij legde alles heel rustig en vriendelijk uit. Had alle begrip voor op- en aanmerkingen. Kortom het was geen straf om na een lange werkdag nog een training van vier uren mee te moeten maken op avond.

"Ik vond Pieter heel prettig in de omgang. Hij legde alles heel rustig en vriendelijk uit. Had alle begrip voor op- en aanmerkingen. Kortom h…" -

Lees volledige ervaring

Omgaan met Probleemgedrag Incompany is niet meer beschikbaar

Ik vond het heel fijn dat de training aansloot bij onze werkervaring. Vooraf werd gevraagd naar onze wensen/ervaringen. Hier is echt goed op ingespeeld. Zowel qua theorie als praktijk met een acteur.

"Ik vond het heel fijn dat de training aansloot bij onze werkervaring. Vooraf werd gevraagd naar onze wensen/ervaringen. Hier is echt goed op…" -

Lees volledige ervaring

Omgaan met Probleemgedrag Incompany is niet meer beschikbaar

De uitleg over de werking van ons brein en alle aanvullende informatie is voorafgaand aan de oefening met de acteur prima om te weten. De acteur is respectvol naar de cursisten waardoor er veel ruimte om elke casus goed te oefenen. Bedankt!

"De uitleg over de werking van ons brein en alle aanvullende informatie is voorafgaand aan de oefening met de acteur prima om te weten. De ac…" -

Lees volledige ervaring

Omgaan met Probleemgedrag Incompany is niet meer beschikbaar

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Deel jouw ervaring
Not for humans