Cursus Klanttevredenheid & Huisvestingskwaliteit

Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats

Cursus Klanttevredenheid & Huisvestingskwaliteit

Vastgoed Business School
Logo van Vastgoed Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Vastgoed Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 39 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeUtrecht of Online
23 nov. 2022
placeAmsterdam of Online
25 jan. 2023
placeUtrecht of Online
12 apr. 2023

Beschrijving

Al onze cursussen kunt u ook incompany volgen, neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

De cursus Klanttevredenheid & Huisvestingskwaliteit is zowel klassikaal als online te volgen. Selecteer bij de inschrijving je voorkeur. Je kunt na je inschrijving zelfs per les aangeven of je deze thuis wil volgen of op locatie!

Een hogere klanttevredenheid resulteert in beter rendement voor vastgoed. Dit is direct te danken aan minder klachten en een langere verhuurperiode.

Te vaak stranden goede voornemens voor klanttevredenheid nog in de voorbereidende fase. De plannen zijn er, maar de uitvoer laat te wensen over. Het succesvol verhogen van de klanttevredenheid zit hem bij veel vastgoedbedrijven dan ook in de uitvoering.

Naast klanttevredenheid staat huisvestingskwaliteit. Logischerwijs …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Al onze cursussen kunt u ook incompany volgen, neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

De cursus Klanttevredenheid & Huisvestingskwaliteit is zowel klassikaal als online te volgen. Selecteer bij de inschrijving je voorkeur. Je kunt na je inschrijving zelfs per les aangeven of je deze thuis wil volgen of op locatie!

Een hogere klanttevredenheid resulteert in beter rendement voor vastgoed. Dit is direct te danken aan minder klachten en een langere verhuurperiode.

Te vaak stranden goede voornemens voor klanttevredenheid nog in de voorbereidende fase. De plannen zijn er, maar de uitvoer laat te wensen over. Het succesvol verhogen van de klanttevredenheid zit hem bij veel vastgoedbedrijven dan ook in de uitvoering.

Naast klanttevredenheid staat huisvestingskwaliteit. Logischerwijs zijn deze nauw met elkaar verbonden. Een hogere huisvestingskwaliteit (meetbaar aan bloeddruk, hartslag, stress-symptomen maar ook gemoedstoestand en gedragsproblematiek van gebruikers) betekent over het algemeen ook een hogere klanttevredenheid.

In deze cursus gaan we daarom aan de slag om deze twee zaken volledig te doorgronden. We leren over de verbanden, de ins and outs, en de ontwikkelingen van de vastgoedmarkt ten opzichte van klanttevredenheid en huisvestingskwaliteit.

Lesdelen

Deze cursus is opgedeeld in twee delen:

  1. Klanttevredenheid
  2. Huisvestingskwaliteit en gedrag

Leerdoelen cursus Klanttevredenheid & Huisvestingskwaliteit

  • Je raakt bekend met de belangrijkste factoren van huisvestingskwaliteit
  • Je leert over de invloed en inrichting van een gezonde woon- en werkomgeving
  • Je begrijpt het belang van klanttevredenheid, en leert hoe je hierop kunt aansturen
  • Je leert de kwaliteit en klanttevredenheid van huisvesting bepalen


Beoordeeld met een 8,3

De cursus Klanttevredenheid & Huisvestingskwaliteit is onderdeel van de opleiding Vastgoedbeheer. De opleiding Vastgoedbeheer wordt door onze deelnemers beoordeeld met gemiddeld een 8,3.

Meer weten?

Uitgebreide informatie over deze opleiding? Download dan vrijblijvend de brochure.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Vastgoed Business School, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.