HBO Marketing en Productmanagement (privé-les)

Tijdsduur

HBO Marketing en Productmanagement (privé-les)

VSK-Academy België
Logo van VSK-Academy België
Opleiderscore: starstarstarstarstar 10 VSK-Academy België heeft een gemiddelde beoordeling van 10 (uit 1 ervaring)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Dit product heeft geen vaste startdata en/of plaatsen.Vraag informatie aan over deze opleiding

Beschrijving

NU leren op afstand!

Het coronavirus heeft een grote impact op onze samenleving. Als opleidingsinstituut nemen ook wij onze verantwoordelijkheid en zullen in ieder geval voorlopig geen fysiekelessen meer aanbieden. Hierin volgen wij het advies van de overheid.

Om je toch verder te kunnen ontwikkelen, bieden wij onze opleidingen nu ook in andere lesvormen aan, te weten:

  • Leren op afstand,
  • via Skype, Facetime etc met een docent (privé-les). 

Uiteraard volgen wij de ontwikkelingen op de voet en zullen bijschakelen indien nodig.

Individueel leren met een privé-docent
We helpen deelnemers van trainingen of opleidingen bij het behalen van een maximaal leerrendement. Echt groeien, kan alleen met de juiste aandacht en de juiste instrumenten. Daarom is de unieke Leermethodiek ontwikkeld. Centraal staat hierbij een veelzijdigheid van leervormen en een individueel leertraject.

  • Leren met een privé-docent
  • Flexibiliteit in leslocatie en lesmoment
  • De praktijk staat centraal
  • Geen inschrijfgeld 
  • Unieke leermethodiek

Een uitdagende baan als productmanager. Productmanagement richt zich op meerdere aspecten binnen een organisatie. Een productmanager is verantwoordelijk voor marketing, productontwikkeling, logistiek, kwaliteit en communicatie. Tijdens deze opleiding komen al deze aspecten uitvoerig terug. Deze opleiding is niet alleen geschikt voor marketeers, maar ook voor medewerkers uit de andere disciplines en medewerkers die direct en indirect te maken hebben met productmanagement. De opleiding staat grotendeels in het teken van de praktijk. Door het opstellen van een Verbeterplan Praktijk-Case© brengt u het geleerde meteen in de praktijk. Veel marketeers en productmanagers hebben deze opleiding reeds …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Product Management, Marketing, Productontwerp / Productontwikkeling, Scrum en Lean Startup.

NU leren op afstand!

Het coronavirus heeft een grote impact op onze samenleving. Als opleidingsinstituut nemen ook wij onze verantwoordelijkheid en zullen in ieder geval voorlopig geen fysiekelessen meer aanbieden. Hierin volgen wij het advies van de overheid.

Om je toch verder te kunnen ontwikkelen, bieden wij onze opleidingen nu ook in andere lesvormen aan, te weten:

  • Leren op afstand,
  • via Skype, Facetime etc met een docent (privé-les). 

Uiteraard volgen wij de ontwikkelingen op de voet en zullen bijschakelen indien nodig.

Individueel leren met een privé-docent
We helpen deelnemers van trainingen of opleidingen bij het behalen van een maximaal leerrendement. Echt groeien, kan alleen met de juiste aandacht en de juiste instrumenten. Daarom is de unieke Leermethodiek ontwikkeld. Centraal staat hierbij een veelzijdigheid van leervormen en een individueel leertraject.

  • Leren met een privé-docent
  • Flexibiliteit in leslocatie en lesmoment
  • De praktijk staat centraal
  • Geen inschrijfgeld 
  • Unieke leermethodiek

Een uitdagende baan als productmanager. Productmanagement richt zich op meerdere aspecten binnen een organisatie. Een productmanager is verantwoordelijk voor marketing, productontwikkeling, logistiek, kwaliteit en communicatie. Tijdens deze opleiding komen al deze aspecten uitvoerig terug. Deze opleiding is niet alleen geschikt voor marketeers, maar ook voor medewerkers uit de andere disciplines en medewerkers die direct en indirect te maken hebben met productmanagement. De opleiding staat grotendeels in het teken van de praktijk. Door het opstellen van een Verbeterplan Praktijk-Case© brengt u het geleerde meteen in de praktijk. Veel marketeers en productmanagers hebben deze opleiding reeds gevolgd.

Na afloop van deze opleiding bent u in staat om op een effectieve manier te werken binnen marketing en productmanagement.

Doelgroep

Deze opleiding is ontwikkeld voor iedere marketeer en productmanager die op zoek is naar verbreding en verdieping van de kennis en vaardigheden op het gebied van marketing en productmanagement. De opleiding is ook geschikt voor iedereen die inzicht willen hebben in het beter kunnen beheersen van marketing en productmanagement.

Studiebegeleiding

Met een opleiding van VSK-Academy bent u verzekerd van optimale studiebegeleiding. Uw leertraject wordt aangeboden in de vorm van privé-lessen door ervaren docenten en trainers uit de praktijk. Hierdoor kunt u direct terecht bij uw docent / trainer met vragen over uw studie of verbeterplan. Ook buiten de lessen om kunt u bij uw docent/trainer terecht met uw studievragen. Dit verhoogt uw leerrendement slagingskans.

Vooropleiding

Bij VSK-Academy kunt u zonder specifieke eisen met betrekking tot uw vooropleiding deelnemen aan dit leertraject. Bent u niet zeker over uw instapniveau dan kunt u contact opnemen met onze afdeling Advies & Voorlichting.

Studiewijze

Tijdens de opleiding staat het leren door doen centraal. U werkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Als rode draad door de opleiding doorloopt u stap voor stap de onderdelen van marketing en productmanagement. Door onder meer het inbrengen van uw eigen situaties wordt de opleiding gericht op de eigen werksituatie.

Studievoorbereiding

Iedere studiebijeenkomst vraagt ongeveer 5 tot 8 uur studiebelasting.

Studiemateriaal

VSK-Academy maakt gebruik van het meest actuele studiemateriaal.

Resultaat

  • U krijgt inzicht in productmanagement
  • U bent in staat om de marketingmix toe te passen
  • U leert hoe u productportfolioanalyses opstelt.
  • U bent in staat om marketinginstrumenten toe te passen
  • U heeft inzicht in het productontwikkelingsproces
  • U kunt projectmatig werken
  • U leert hoe u een productstrategie kunt opstellen
  • U bent in staat om marktsegmentatie toe te passen

Programma

Module 1   HBO Marketingmanagement

  • De basis van marketingmanagement
  • De omgeving van marketing
  • Marktverkenning
  • Beinvloeden van het koopgedrag
  • Segmenteren van de markt
  • Toepassen van de marketingmix
  • Ontwikkelen marketingconcept
  • Opstellen van een marketingplan in de praktijk

Module 2   HBO Productmanagement

  • De basis van productmanagement
  • Productontwikkelingsproces
  • Productstrategie en positionering in de markt
  • Werken met haalbaarheidanalyses
  • Kostprijsberekening
  • Logistiek en kwaliteitszorg
  • Uitvoeren productportfolioanalyse
  • Workshop: Projectmatig werken

Diploma

De opleiding HBO Marketing en Productmanagement biedt u de mogelijkheid om het diploma te behalen:

  • HBO Marketing en Productmanagement

Tijdens de opleiding schrijft u een Verbeterplan Praktijk-Case©. Hieruit moet duidelijk naar voren komen dat u de behandelde onderwerpen beheerst. Als u dit onderdeel met een voldoende afrondt, ontvangt u het officiële VSK-Academy diploma van deze opleiding.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.