MBO Training - Klantgericht telefoneren (privé-les)

Tijdsduur

MBO Training - Klantgericht telefoneren (privé-les)

VSK-Academy België
Logo van VSK-Academy België
Opleiderscore: starstarstarstarstar 10 VSK-Academy België heeft een gemiddelde beoordeling van 10 (uit 1 ervaring)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Dit product heeft geen vaste startdata en/of plaatsen.Vraag informatie aan over deze training

Beschrijving

NU leren op afstand!

Het coronavirus heeft een grote impact op onze samenleving. Als opleidingsinstituut nemen ook wij onze verantwoordelijkheid en zullen in ieder geval voorlopig geen fysiekelessen meer aanbieden. Hierin volgen wij het advies van de overheid.

Om je toch verder te kunnen ontwikkelen, bieden wij onze opleidingen nu ook in andere lesvormen aan, te weten:

  • Leren op afstand,
  • via Skype, Facetime etc met een docent (privé-les). 

Uiteraard volgen wij de ontwikkelingen op de voet en zullen bijschakelen indien nodig.

Individueel leren met een privé-docent
We helpen deelnemers van trainingen of opleidingen bij het behalen van een maximaal leerrendement. Echt groeien, kan alleen met de juiste aandacht en de juiste instrumenten. Daarom is de unieke Leermethodiek ontwikkeld. Centraal staat hierbij een veelzijdigheid van leervormen en een individueel leertraject.

  • Leren met een privé-docent
  • Flexibiliteit in leslocatie en lesmoment
  • De praktijk staat centraal
  • Geen inschrijfgeld 
  • Unieke leermethodiek

Wilt u uw telefonische verkoopvaardigheden verbeteren? Wilt u indruk kunnen maken op de klanten tijdens het telefonisch klantgesprek? Als u wilt leren hoe u effectief klantgericht kunt telefoneren, dan sluit deze praktische training hier goed op aan. Het is een boeiende maar vooral ook een praktijkgerichte training. Veel commercieel medewerkers en servicedeskmedewerkers hebben deze training al gevolgd. Na afloop van deze training bent u in staat om op een doeltreffende manier te kunnen telefoneren.

Doelgroep

Deze training is ontwikkeld voor iedereen die meer rendement uit de rol van klantgericht telefoneren willen halen.

Vooropleiding

VSK-Academy stelt geen eisen aan uw vooropleiding.

Studie…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Telefoneren, Klantgerichtheid, Telemarketing & telesales, Smalltalk / Kleine gesprekken en Telefonische verkoop.

NU leren op afstand!

Het coronavirus heeft een grote impact op onze samenleving. Als opleidingsinstituut nemen ook wij onze verantwoordelijkheid en zullen in ieder geval voorlopig geen fysiekelessen meer aanbieden. Hierin volgen wij het advies van de overheid.

Om je toch verder te kunnen ontwikkelen, bieden wij onze opleidingen nu ook in andere lesvormen aan, te weten:

  • Leren op afstand,
  • via Skype, Facetime etc met een docent (privé-les). 

Uiteraard volgen wij de ontwikkelingen op de voet en zullen bijschakelen indien nodig.

Individueel leren met een privé-docent
We helpen deelnemers van trainingen of opleidingen bij het behalen van een maximaal leerrendement. Echt groeien, kan alleen met de juiste aandacht en de juiste instrumenten. Daarom is de unieke Leermethodiek ontwikkeld. Centraal staat hierbij een veelzijdigheid van leervormen en een individueel leertraject.

  • Leren met een privé-docent
  • Flexibiliteit in leslocatie en lesmoment
  • De praktijk staat centraal
  • Geen inschrijfgeld 
  • Unieke leermethodiek

Wilt u uw telefonische verkoopvaardigheden verbeteren? Wilt u indruk kunnen maken op de klanten tijdens het telefonisch klantgesprek? Als u wilt leren hoe u effectief klantgericht kunt telefoneren, dan sluit deze praktische training hier goed op aan. Het is een boeiende maar vooral ook een praktijkgerichte training. Veel commercieel medewerkers en servicedeskmedewerkers hebben deze training al gevolgd. Na afloop van deze training bent u in staat om op een doeltreffende manier te kunnen telefoneren.

Doelgroep

Deze training is ontwikkeld voor iedereen die meer rendement uit de rol van klantgericht telefoneren willen halen.

Vooropleiding

VSK-Academy stelt geen eisen aan uw vooropleiding.

Studiewijze

Tijdens de training staat het leren door doen centraal. U werkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen.  Als rode draad door de training doorloopt u stap voor stap de onderdelen van klantgericht telefoneren. Door onder meer het inbrengen van uw eigen situaties wordt de training gericht op de eigen werksituatie.

Studievoorbereiding

Deze training vereist geen studievoorbereiding.

Studiemateriaal

VSK-Academy maakt gebruik van het meest actuele studiemateriaal.

Resultaat

  • U krijgt inzicht in de voorbereiding van een telefoongesprek
  • U bent in staat om een belscript op te stellen
  • U leert hoe u klantgerichte argumentatie kunt toepassen
  • U bent in staat om te gaan met tegenwerpingen
  • U heeft inzicht in afsluittechnieken
  • U bent in staat om te onderhandelen via de telefoon

Programma

  • Voorbereiding van het telefoongesprek
  • Uitvoeren van het telefoongesprek
  • Doeltreffend presenteren
  • Telefoonetiquette
  • Telefonisch onderhandelen
  • Samenvatten en afsluiten telefoongesprek

Certificaat

De training MBO Training - Klantgericht telefoneren biedt u de mogelijkheid om het certificaat te behalen:

  • MBO Training - Klantgericht telefoneren

Als u effectief heeft deelgenomen aan deze training, ontvangt u het officiële VSK-Academy: MBO Training - Klantgericht telefoneren – certificaat.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Er zijn nog geen ervaringen.
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.