Het marketingplan in de praktijk

Totale lesduur
Startdatum en plaats

Startdata en plaatsen

Leuven
28 jun. 2018
Elewijt
11 dec. 2018

Beschrijving

De nood aan een strategische, consistente en planmatige aanpak in marketing en communicatie is meer dan ooit nodig. Want impulsieve of creatieve beslissingen die snel resultaat moeten garanderen werken niet meer. Elke modern denkende manager heeft m.a.w. een marketingplan nodig dat de lijnen voor de volgende 12 maand uitzet. In deze opleiding leert u hoe u stap voor stap uw eigen marketingstrategie opbouwt en uitschrijft in een gestructureerd marketingplan dat zowel strategische als tactische componenten bevat.

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze leeradviseurs helpen je graag. Bel ons op of e-mail naar info+flanders@springest.be.

De nood aan een strategische, consistente en planmatige aanpak in marketing en communicatie is meer dan ooit nodig. Want impulsieve of creatieve beslissingen die snel resultaat moeten garanderen werken niet meer. Elke modern denkende manager heeft m.a.w. een marketingplan nodig dat de lijnen voor de volgende 12 maand uitzet. In deze opleiding leert u hoe u stap voor stap uw eigen marketingstrategie opbouwt en uitschrijft in een gestructureerd marketingplan dat zowel strategische als tactische componenten bevat.

Er zijn nog geen ervaringen. Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze leeradviseurs helpen je graag. Bel ons op of e-mail naar info+flanders@springest.be.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)