Strategic Customer Management

Tijdsduur

Strategic Customer Management

NCOI Learning
Logo van NCOI Learning
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 NCOI Learning heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 4 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

NCOI Learning biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Charleroi, Gent

Beschrijving

Klanten en markten zijn continue in verandering, nu nóg meer dan ooit het geval was. Iedere organisatie heeft dan ook de opdracht om zich zo goed mogelijk te aligneren met deze nieuwe realiteit. Niet enkel op korte termijn maar vooral vanuit een duidelijke visie op de toekomst. Maar hoe speelt u maximaal in op die veranderde klant zonder met de eigen organisatie elke dag van richting te moeten veranderen? 
Het begrijpen van uw nieuwe bedrijfsrealiteit en deze vertalen naar een concurrentieel voordeel is essentieel. Hoe optimaliseert u de waarde van uw klantenbestand? Welke klanten bent u mogelijk liever kwijt dan rijk? Zijn dit nog wel de juiste klanten voor u? Hoe meet u uw klantenperforman…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Agile (algemeen), Scrum, Scrum Product Owner, PRINCE2 Agile en SAFe Agile.

Klanten en markten zijn continue in verandering, nu nóg meer dan ooit het geval was. Iedere organisatie heeft dan ook de opdracht om zich zo goed mogelijk te aligneren met deze nieuwe realiteit. Niet enkel op korte termijn maar vooral vanuit een duidelijke visie op de toekomst. Maar hoe speelt u maximaal in op die veranderde klant zonder met de eigen organisatie elke dag van richting te moeten veranderen? 
Het begrijpen van uw nieuwe bedrijfsrealiteit en deze vertalen naar een concurrentieel voordeel is essentieel. Hoe optimaliseert u de waarde van uw klantenbestand? Welke klanten bent u mogelijk liever kwijt dan rijk? Zijn dit nog wel de juiste klanten voor u? Hoe meet u uw klantenperformantie op lange termijn? Het begrijpen van uw klanten vanuit uw eigen strategische oogpunt is cruciaal om een duidelijk klantgerichte richting uit te zetten voor uw organisatie.
Strategisch Customer Management gaat om veel meer dan “slim” connecteren met uw historische klanten, dit gaat om het identificeren van die klanten die structureel bijdragen aan de realisatie van uw organisatie haar strategie en langetermijndoelstellingen.
We leren u om uw klantenactiviteiten tegen het licht te houden en structureel na te denken over de juiste klanten, uw relatie met hen, uw waardepropositie, uw verdienmodel, ... zodat u beter kunt presteren en een echt concurrentieel voordeel kunt realiseren.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.