Maak het verschil met uw customer service

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van NCOI Learning
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 NCOI Learning heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 4 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeElewijt
17 nov. 2021
placeAalst
26 apr. 2022
placeBorgerhout (Antwerpen)
4 okt. 2022

Beschrijving

Customer service ís de toegevoegde waarde
Customer service reikt verder dan één dienst of afdeling. “The sales team is not the entire company, but the entire company should act as a sales team”, aldus businessgoeroe Heinz Goldmann. Een klant zoekt toegevoegde waarde. En u bepaalt die mee, of u nu IT-technicus, back office of helpdeskmedewerker bent. Ontdek in één dag hoe u een wezenlijk verschil maakt, met deze opleiding voor aftersales.
Het recept voor onovertroffen customer service? Communicatie
Een succesvolle customer service denkt op élk moment aan zijn klant. Hoe? De docent neemt u in één dag mee door de belangrijkste vaardigheden. Het resultaat:

U leert de gouden regels voor telefoon…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Aftersales, Klantenservice / Customer Service, Front Office, Binnendienst verkoop en Verkoopstrategie.

Customer service ís de toegevoegde waarde
Customer service reikt verder dan één dienst of afdeling. “The sales team is not the entire company, but the entire company should act as a sales team”, aldus businessgoeroe Heinz Goldmann. Een klant zoekt toegevoegde waarde. En u bepaalt die mee, of u nu IT-technicus, back office of helpdeskmedewerker bent. Ontdek in één dag hoe u een wezenlijk verschil maakt, met deze opleiding voor aftersales.
Het recept voor onovertroffen customer service? Communicatie
Een succesvolle customer service denkt op élk moment aan zijn klant. Hoe? De docent neemt u in één dag mee door de belangrijkste vaardigheden. Het resultaat:

U leert de gouden regels voor telefoon- en e-mailcommunicatie.
U buigt een klacht om in een kans om uw klant aan u te binden.
U ontdekt hoe u van tevreden klanten rasechte ambassadeurs maakt voor uw bedrijf.

 

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.