Rédiger une stratégie et un plan marketing efficace

Tijdsduur

Rédiger une stratégie et un plan marketing efficace

NCOI Learning
Logo van NCOI Learning
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 NCOI Learning heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 4 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

NCOI Learning biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Antwerpen, Brussel (stad), Charleroi, Gent, Leuven, Luik, Mechelen

Beschrijving

Base du développement d’une entreprise, le plan marketing vous permet de devancer vos concurrents sur les marchés-cibles.
Seulement, le monde du marketing se complexifie et de nombreuses opportunités apparaissent. Aussi, il est primordial de pouvoir structurer son approche marketing afin de mettre en place les différents éléments qui permettront d’optimaliser le développement d’une entreprise.
De la théorie à la pratique
Cette formation donne non seulement le cadre théorique de la stratégie marketing et répond ainsi aux différentes questions que se pose le responsable marketing : à qui je m’adresse, quel est mon positionnement, que dois-je mettre en avant dans mon produit ou service, comment…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Marketing, Online marketing, Marketing en Sales, Campagnes en Muziek.

Base du développement d’une entreprise, le plan marketing vous permet de devancer vos concurrents sur les marchés-cibles.
Seulement, le monde du marketing se complexifie et de nombreuses opportunités apparaissent. Aussi, il est primordial de pouvoir structurer son approche marketing afin de mettre en place les différents éléments qui permettront d’optimaliser le développement d’une entreprise.
De la théorie à la pratique
Cette formation donne non seulement le cadre théorique de la stratégie marketing et répond ainsi aux différentes questions que se pose le responsable marketing : à qui je m’adresse, quel est mon positionnement, que dois-je mettre en avant dans mon produit ou service, comment dois-je communiquer, … ?
Elle propose également des outils et méthodes, à ré-appliquer au sein de son entreprise, pour ainsi assurer l’évolution du marketing de votre entreprise.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.