Strategisch accountmanagement in de b2b-praktijk

Deze cursus is helaas verwijderd door NCOI Learning. Bekijk hieronder de ervaringen van deelnemers, de alternatieven, of klik via de navigatie terug naar het overzicht van het hele aanbod in dit onderwerp.

check_box_outline_blank

Accountmanager

Logo van Centrum voor Avondonderwijs
|META_INFO|

Onderhoud de relaties tussen je bedrijf en je klanten en zorg ervoor dat voor iedereen steeds het beste voorstel op tafel ligt. Leer in onz…

check_box_outline_blank

Succes in sales en klantrelaties met Accountmanagement

Logo van HBtraining
|META_INFO|

Geef je commerciële vaardigheden een boost met de training accountmanagement. Breng jezelf en je organisatie naar een hoger niveau Wil je b…

check_box_outline_blank

Key-accountmanagement

Logo van NCOI Online Academy
|META_INFO|

Je sleutelaccounts strategisch bedienen en accounts met potentie uitbouwen? Dat leer jij in deze training. Accountmanagent voor sleutelacco…

check_box_outline_blank

Onderhandelen zonder verliezers

Logo van SUAS (a company of Schouten & Nelissen)
Startgarantie
|META_INFO|

Resultaat Je onderhandelt effectiever en met gewenst resultaat Je hebt inzicht in de principes en fasen van onderhandelen Je houdt de relat…

check_box_outline_blank

Succesvol onderhandelen tijdens verkoopgesprekken

Logo van HBtraining
|META_INFO|

Werk aan jouw vaardigheden en word een feilloze onderhandelaar met de training succesvol onderhandelen. Creëer bij iedere onderhandeling ee…

check_box_outline_blank

HBO Training - Doelgericht Onderhandelen (privé-les)

Logo van VSK-Academy België
|META_INFO|

Bij doelgericht onderhandelen, dient u creatief te zijn. U wilt zoeken naar een win-win situatie. Dit vraagt wel om zelfvertrouwen en speci…

check_box_outline_blank

MBO Training - Doelgericht Onderhandelen (privé-les)

Logo van VSK-Academy België
|META_INFO|

Bij doelgericht onderhandelen, dient u creatief te zijn. U wilt zoeken naar een win-win situatie. Dit vraagt wel om zelfvertrouwen en speci…

check_box_outline_blank

Outsourcing en service contracten

Logo van IFBD - Institute for Business Development
|META_INFO|

OUTSOURCING & SERVICE CONTRACTEN: NIET ALTIJD EEN “WIN-WIN”-SCENARIO Zowat elke organisatie streeft vandaag naar financiële stabiliteit doo…

check_box_outline_blank

Accountmanagement

Logo van Learnit
1 gegarandeerde startdatum
|META_INFO|

De spil in je organisatie worden én blijven, dat is wat een goede accountmanager nastreeft. Je houdt niet alleen de contacten met klanten w…

check_box_outline_blank

Klachtenmanagement: de waarde van klachten

Logo van Learnit
1 gegarandeerde startdatum
|META_INFO|

Klachten van klanten worden vaak geassocieerd met ‘lastig gedoe’, terwijl het hand in hand gaat met productverbetering. Door een goede klac…