CompTIA A+ Core 1 - 1 jaar toegang, inclusief examen – eLearning

Type product

CompTIA A+ Core 1 - 1 jaar toegang, inclusief examen – eLearning

Adding Value Consulting (AVC)
Logo van Adding Value Consulting (AVC)
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,5 Adding Value Consulting (AVC) heeft een gemiddelde beoordeling van 9,5 (uit 139 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

CompTIA A+ Core 1 - 1 jaar toegang, inclusief examen – eLearning


CompTIA A+ is de industriestandaard voor het lanceren van IT-carrières in de digitale wereld van vandaag. Met deze certificering worden kandidaten gecertificeerd als bewezen probleemoplossers voor de ondersteuning van huidige kerntechnologieën, zoals beveiliging, netwerken, virtualisatie, enz.

De versies van deze certificering zijn CompTIA A+ 220-1101 (Core 1) en 220-1102 (Core 2).

COMPTIA A+ 220-1101 (CORE 1) ONLINE CURSUS DETAILS

  • 12 maanden toegang tot het platform
  • CompTIA CertMaster Learn (online cursus op eigen tempo)
  • 10 videolessen met prestatiegerichte vragen
  • 100 oefenvragen
  • CompTIA A+ Core 1 Virtual Labs inb…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

CompTIA A+ Core 1 - 1 jaar toegang, inclusief examen – eLearning


CompTIA A+ is de industriestandaard voor het lanceren van IT-carrières in de digitale wereld van vandaag. Met deze certificering worden kandidaten gecertificeerd als bewezen probleemoplossers voor de ondersteuning van huidige kerntechnologieën, zoals beveiliging, netwerken, virtualisatie, enz.

De versies van deze certificering zijn CompTIA A+ 220-1101 (Core 1) en 220-1102 (Core 2).

COMPTIA A+ 220-1101 (CORE 1) ONLINE CURSUS DETAILS

  • 12 maanden toegang tot het platform
  • CompTIA CertMaster Learn (online cursus op eigen tempo)
  • 10 videolessen met prestatiegerichte vragen
  • 100 oefenvragen
  • CompTIA A+ Core 1 Virtual Labs inbegrepen
  • Flashcards zorgen ervoor dat u de terminologie en acroniemen kent die nodig zijn voor het examen
  • Leerplan
  • 90-vragen eindbeoordeling simuleert de test ervaring

Doelstellingen

Kandidaten zullen over de volgende onderwerpen leren:

  • IT-infrastructuurondersteuningspraktijken, zoals geavanceerde probleemoplossing voor apparaatconnectiviteit, end-point management en basisnetwerken
  • Hoe hardware voor mobiel, pc en IoT te identificeren, gebruiken, aansluiten, configureren en ondersteunen, inclusief connectoren, randapparatuur en componenten
  • Best practices voor gegevensopslag, -herstel en -beheer
  • Hoe essentiële basisbeveiligingsfuncties worden uitgevoerd, zoals het aanpakken van privacyproblemen, het detecteren en verwijderen van malware, het harden van apparaten en het optimaliseren van fysieke beveiliging
  • de installatie, ondersteuning en configuratie van Windows OS, en inzicht in andere besturingssystemen zoals Linux, Mac, iOS en Android
  • Beheer van client- en cloud-gebaseerde SaaS-software
  • Problemen oplossen en oplossen met betrekking tot kernproblemen op het gebied van service en ondersteuning
  • Best practices voor documentatie, IT-scripting en wijzigingsbeheer
  • Problemen oplossen met software op pc's en mobiele apparaten voor functies als applicatiebeveiliging
  • Verschillende soorten netwerken en verbindingen, waaronder WIFI, TCP/IP, en Small Office/Home Office (SOHO)
  • Probleemoplossing voor apparaat- en netwerkproblemen
  • Kwetsbaarheden in de beveiliging van netwerkverbindingen en -apparaten opsporen en aanpakken
  • Installeren en configureren van mobiele apparatuur zoals laptops en mobiele telefoons
  • Vergelijken, contrasteren en gebruiken van cloud computing en client-side visualisatie
  • Best practices voor milieubescherming, veiligheid, professionalisme en communicatie volgen en toepassen

Voor wie is het bedoeld?

  • Help Desk tech
  • Desktop Ondersteuningsspecialist
  • Buitendienst Technicus
  • Help Desk Technicus
  • Geassocieerd netwerkingenieur
  • Systeemondersteuningstechnicus
  • Junior systeembeheerder

Inhoud

  • Hardware - Identificeren, gebruiken en aansluiten van hardwarecomponenten en -apparaten, met inbegrip van de brede kennis over verschillende apparaten die nu nodig is om het personeel op afstand te ondersteunen
  • Besturingssystemen - Installeren en ondersteunen van Windows OS inclusief command line & client support. Systeemconfiguratie imaging en troubleshooting voor Mac OS, Chrome OS, Android en Linux OS.
  • Problemen met software oplossen - Problemen met PC's en mobiele apparaten oplossen, waaronder veelvoorkomende problemen met het besturingssysteem, malware en beveiliging.
  • Netwerken - Uitleg over soorten netwerken en verbindingen, waaronder TCP/IP, WIFI en SOHO.
  • Problemen oplossen - Problemen met apparaten en netwerken in de praktijk snel en efficiënt oplossen
  • Beveiliging - Identificeren van en bescherming bieden tegen kwetsbaarheden in de beveiliging van apparaten en hun netwerkverbindingen
  • Mobiele apparaten - Installeren en configureren van laptops en andere mobiele apparaten en ondersteunende toepassingen om connectiviteit voor eindgebruikers te garanderen
  • Virtualisatie en cloud computing - cloud computing-concepten vergelijken en vergelijken en client-side virtualisatie opzetten
  • Operationele procedures - Best practices volgen voor veiligheid, milieueffecten, communicatie en professionalisme

COMPTIA A+ 220-1101 (CORE 1) ONLINE EXAMEN DETAILS

  • Meerkeuze, prestatiegerichte vragen (PBQ's): Performance-based questions zijn examenonderdelen die ontworpen zijn om het vermogen van een kandidaat te testen om problemen op te lossen in een real-world omgeving en worden geleverd als simulaties of binnen virtuele omgevingen) en drag and drops
  • Maximum van 90 vragen per examen
  • Slaagscore: 220-1101: 675 (op een schaal van 900)
  • Aanbieder van het examen: Person Vue (examencentrum of online examen).

Voorkennis

Om toegang te krijgen tot de CompTIA A+ cursus en Core 1 en Core 2 examens, wordt kandidaten aangeraden te beschikken over:

Van 9 tot 12 maanden praktijkervaring in een helpdesk support technicus, desktop support technicus, of field service technicus functie.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.