Training Neuro Copywriting

Tijdsduur
Trainer
Anouk van Leussen

Training Neuro Copywriting

Adwise Academy B.V.
Logo van Adwise Academy B.V.
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Adwise Academy B.V. heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 4 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen
Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Online wemelt het van de teksten. Over ieder mogelijk onderwerp is al eens geschreven. Soms krijg je er hartkloppingen van... Want hoe zorg je dat een lezer zich juist door jouw tekst aangesproken voelt? 

Je kunt (redelijk) goed schrijven - dat is het probleem op zich niet. Maar de lezer ook daadwerkelijk overtuigen en aanzetten tot actie? Iedere tekst weer? Dat is een ander verhaal.

Ze zeggen dan vaak: kruip in de huid van je lezer. Dat is slechts het begin. Het geheim van succesvolle teksten zit namelijk in het brein. In deze interactieve training van 1 dag komen daarom neuromarketing en copywriting samen. Je ontdekt met welke technieken uit de gedrags- en neurowetenschappen je van een g…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Neuromarketing, Schrijven voor het web, Copywriting, Online marketing en SEO.

Online wemelt het van de teksten. Over ieder mogelijk onderwerp is al eens geschreven. Soms krijg je er hartkloppingen van... Want hoe zorg je dat een lezer zich juist door jouw tekst aangesproken voelt? 

Je kunt (redelijk) goed schrijven - dat is het probleem op zich niet. Maar de lezer ook daadwerkelijk overtuigen en aanzetten tot actie? Iedere tekst weer? Dat is een ander verhaal.

Ze zeggen dan vaak: kruip in de huid van je lezer. Dat is slechts het begin. Het geheim van succesvolle teksten zit namelijk in het brein. In deze interactieve training van 1 dag komen daarom neuromarketing en copywriting samen. Je ontdekt met welke technieken uit de gedrags- en neurowetenschappen je van een goede basistekst converterende copy maakt. Alles voor het ultieme doel: die click, sale, inschrijving of reactie. 

Personaliseer je leerervaring: Jouw leerdoelen staan centraal. Geef ze aan ons door, zodat we de training op jou kunnen afstemmen!

Voor wie is de training neuro copywriting?

De basis van copywriting heb je wel onder de knie, maar hoe ga je nou écht het verschil maken?

Je weet dat de teksten die je schrijft meer conversie kunnen opleveren, maar je weet niet aan welke knoppen je moet draaien.

Je vindt het fascinerend hoe het menselijk brein werkt en hoe je met jouw copy het gedrag van de lezer kunt beïnvloeden, maar ja waar begin je?

Als deze vragen herkenbaar voor je zijn, is deze training voor jou. Jij bent een (digital) marketeer, marketing-/communicatieprofessional, (zelfstandig) ondernemer of tekstschrijver die veel copy schrijft en daarmee (nóg) meer impact wil maken.

Wat leer je tijdens de neuro copywriting training?

In de training komen beïnvloedingsprincipes van onder meer Kahneman, Newberg, Zhang, Ariely en Schwartz aan bod - en natuurlijk mag ook Cialdini niet ontbreken. Je ontdekt wat anchoring is, hoe prijspsychologie werkt en wat de but you are free-techniek voor je conversie kan doen. Je leert over processing fluency, Cunningham's law, het blemishing-effect, the paraox of choice, het decoy effect, de peak-end rule en het cocktail party-effect. Je leert wat Joseph Sugarmann bedoelt met 'seeds of curiosity'. En je ontdekt waarom je reactance moet vermijden (en hoe je dat doet), wat gaze cueing is en hoe je omgekeerde psychologie inzet.

Door de combinatie van theorie en cases uit de praktijk heb je na deze dag nieuwe inzichten die je direct kunt toepassen in je webteksten, social media-posts en campagnes. En omdat schrijven doen is, ga je tijdens de training ook direct met een eigen tekst aan de slag. Schrappen, herschrijven, aanscherpen: er is voldoende tijd om de besproken theorie in de praktijk toe te passen.
In de middag nemen we tot slot samen de teksten van alle deelnemers kritisch onder de loep. Zo leer je van je eigen tekst, maar óók van die van andere professionals.

Wat kun je na de neuro copywriting training?

Na het volgen van deze training:

  • Weet je hoe het brein scant, leest en tekst verwerkt, zodat je het kijkt- en leesgedrag van jouw lezers kunt beïnvloeden;
  • Begrijp je hoe het menselijk brein keuzes maakt en wat dit voor jouw teksten betekent;
  • Zet jij psychologische technieken in om van een goede basistekst converterende copy te maken;

Na afloop ontvang je een certificaat 'Neuro Copywriting'.

Wat is jouw Next-Level?

Het begint bij Adwise Academy

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Er zijn nog geen ervaringen.
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
Anouk van Leussen
Anouk van Leussen
Ik leer jou om een betere copywriter te worden voor jouw bedrijf

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Adwise Academy B.V., om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.