Beeckestijn Business School

Beeckestijn Business School

Adres:

Leusderend 30
3832 RCLeusden

8,3
Gemiddeld cijfer voor Beeckestijn Business School
Gebaseerd op 162 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
Maurice van Seeters
Keten Manager
8
Customer Journey Mapping (training)

"Goede workshop van 1 dag waarin ik nieuwe inzichten heb gekregen hoe ik een Customer Journey map moet maken en waar ik me op moet focussen wanneer ik wil verbeteren." - 21-09-2021 11:23

"Goede workshop van 1 dag waarin ik nieuwe inzichten heb gekregen hoe ik een Customer Journey map moet maken en waar ik me op moet focussen w… alles lezen - 21-09-2021 11:23

Beschrijving

MAKE IMPACT

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Gratis kennis en inspiratie: 

  • Gratis inspirerende clinics 
    Laat je in 1,5 uur (online) bijpraten over een onderwerp binnen jouw interesse. Pas je nieuwe kennis…

Lees de volledige beschrijving

MAKE IMPACT

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Gratis kennis en inspiratie: 

  • Gratis inspirerende clinics 
    Laat je in 1,5 uur (online) bijpraten over een onderwerp binnen jouw interesse. Pas je nieuwe kennis direct toe met praktische tips, handvatten, how-to-do's of checklists. 
  • Online sessie- Jouw carrière: trends, kansen & mogelijkheden
    De kennis een skills die jouw waardevol maken voor een werkgever veranderen continue. Hoe versterk je je carrière kansen? En welke nieuwe functies zullen er ontstaan? Hans Molenaar en Bart Meerdink nemen je tijdens de online sessie mee in de toekomst. Inclusief Q&A met ruimte voor jouw persoonlijke vragen. Op welke functies kan jij solliciteren? Of hoe positioneer jij je als zzp'er? Hans en Bart denken graag met je mee.
  • Liever in je eigentijd aan de slag? Download een van onze whitepapers of luister naar ons podcast kanaal Studio Beeckestijn.

Open dag (avond of middag)
Wat zijn de opleidingsmogelijkheden bij Beeckestijn? En welke past het beste bij jouw wensen en doelen? We helpen je graag een passende opleiding te kiezen tijdens de open dag. Ontdek de overeenkomsten en verschillen tussen de opleidingen waar jij wellicht over twijfelt. 

Persoonlijk opleidingsadvies 
We helpen je graag bij de keuze voor een opleiding tijdens een persoonlijk adviesgesprek. Onze opleidingsadviseurs beantwoorden vrijblijvend al je vragen en geven advies over jouw opleidingsmogelijkheden. Aan de hand van je carrièrewensen, achtergrond en leerdoelen kijken we welke opleiding voor jou geschikt is.

Volg een opleiding of training bij Beeckestijn Business School al meer dan 8.000 professionals gingen je voor

8,3
Gemiddeld cijfer voor Beeckestijn Business School
Gebaseerd op 162 ervaringen
starstarstarstarstar_border
Maurice van Seeters
Keten Manager
8
Customer Journey Mapping (training)

"Goede workshop van 1 dag waarin ik nieuwe inzichten heb gekregen hoe ik een Customer Journey map moet maken en waar ik me op moet focussen wanneer ik wil verbeteren." - 21-09-2021 11:23

"Goede workshop van 1 dag waarin ik nieuwe inzichten heb gekregen hoe ik een Customer Journey map moet maken en waar ik me op moet focussen w… alles lezen - 21-09-2021 11:23

starstarstarstarstar_border
Ine Beljaars
Manager CoE Customer Interaction & Digital
8
Customer Journey Mapping (training)

"Goede training, met veel praktijk voorbeelden en oefeningen. Erg waardevol. Maties en Anders zijn goede trainers en weten stof goed over te brengen en te prikkelen. Ondanks dat training digitaal was erg zinvol. " - 14-06-2021 06:58

"Goede training, met veel praktijk voorbeelden en oefeningen. Erg waardevol. Maties en Anders zijn goede trainers en weten stof goed over te … alles lezen - 14-06-2021 06:58

starstarstarstar_halfstar_border
Thonny Brands
Senior Kennisredacteur
7
Customer Journey Mapping (training)

"Super goede basiscurus Customer Journey Mapping. Waar start een journey voor je klanten? Zorg dat de journey van jouw organisatie daar ook start! En dat geldt ook voor het eind, blijf aangesloten bij de beleving van je klanten. Dat is het allerbelangrijkste. Mooie overtuigende bewijzen gezien in de training. Ook interessante inzichten vanuit de psychologie geleerd. Al met al een aanrader!" - 07-06-2021 08:07

"Super goede basiscurus Customer Journey Mapping. Waar start een journey voor je klanten? Zorg dat de journey van jouw organisatie daar ook s… alles lezen - 07-06-2021 08:07

starstarstarstar_halfstar_border
Amir Attia
Digital marketeer
7
Digital Marketing Strategie & Leiderschap (masterclass)

"Inspirerende colleges die je wel weer aan het denken zetten. Goede trainers die, ondanks dat het allemaal digitaal moest, goed hun verhaal konden overbrengen. Er had wel wat meer diepgang in sommige colleges gemogen, soms iets te oppervlakkig. Digitale leeromgeving werkt goed." - 30-03-2021 07:54

"Inspirerende colleges die je wel weer aan het denken zetten. Goede trainers die, ondanks dat het allemaal digitaal moest, goed hun verhaal k… alles lezen - 30-03-2021 07:54

starstarstarstarstar_border
Anouk Dijkhoff
Marketeer
8
Campagne Management (training)

"Interessante training met leuke praktijkvoorbeelden. Ook leuk dat we zelf met een case aan de slag gingen die ook daadwerkelijk live gezet gaat worden voor een klant. Zo kun je meteen de opgedane kennis in de praktijk toepassen! " - 24-09-2020 14:48

"Interessante training met leuke praktijkvoorbeelden. Ook leuk dat we zelf met een case aan de slag gingen die ook daadwerkelijk live gezet g… alles lezen - 24-09-2020 14:48

starstarstarstarstar
Van toor
Manager e-commerce
10
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Een inspirerende, actuele en volledige opleiding. Geeft veel informatie en praktische tips en zet aan tot actie! Docenten uit het vak maken dat de college's zowel theoretisch als praktisch onderlegd zijn." - 19-02-2020 13:06

"Een inspirerende, actuele en volledige opleiding. Geeft veel informatie en praktische tips en zet aan tot actie! Docenten uit het vak maken … alles lezen - 19-02-2020 13:06

Henk Peltzer
starstarstarstarstar
Henk Peltzer
10
Digitale Transformatie & Organisatie (post-master)

"Goede opleiding/relevante theoretische basis, materie is actueel en we hebben een mooie praktijk case/dag gehad die bijzonder inzichten gaf. Als ik al een minpuntje moet noemen is dat de bereikbaarheid van de locatie." - 19-02-2020 12:58

"Goede opleiding/relevante theoretische basis, materie is actueel en we hebben een mooie praktijk case/dag gehad die bijzonder inzichten gaf.… alles lezen - 19-02-2020 12:58

Lisa Klein Klouwenberg-Pool
starstarstarstarstar
Klein Klouwenberg
10
warning Content Marketing & Cross Media (post-HBO) is niet meer beschikbaar

"Goede opleiding waar ik veel heb geleerd met fijne docenten. Alles kon ik direct in de praktijk brengen. De lesstof sloot aan op wat er gevraagd werd. De casedag was de kers op de taart." - 19-02-2020 12:52

"Goede opleiding waar ik veel heb geleerd met fijne docenten. Alles kon ik direct in de praktijk brengen. De lesstof sloot aan op wat er gevr… alles lezen - 19-02-2020 12:52

Hannie Derlagen
starstarstarstarstar
Hannie Derlagen
Business consultant finance | Social media manager
10
Social Media (korte opleiding)

"Hele interessante opleiding, trainers zijn allemaal toppers uit het marketing werkveld, goed leesbare literatuur, zowel online als in boekvorkm, je krijgt veel content marketing kennis, alles is praktisch toepasbaar, de opdracht die je moet schrijven dient vooral direct te implementeren te zijn bij je organisatie en hoeft dus niet vol bronvermeldingen te staan, zo fijn en daarmee echt anders dan andere opleidingen. Daarnaast is het leuk te sparren met andere studenten uit allerlei organisaties, ik kies daarom ook altijd het liefst voor klassikaal!Beeckestijn communiceert alles erg duidelijk in een portal ook roosterwijzigingen, locaties zijn goed geregeld via BCN. Aanrader dus!" - 22-07-2019 11:58

"Hele interessante opleiding, trainers zijn allemaal toppers uit het marketing werkveld, goed leesbare literatuur, zowel online als in boekvo… alles lezen - 22-07-2019 11:58

starstarstarstarstar
Jenneke Smit-Banting
Customer Insights Consultant
10
Customer Experience & Journey Management (post-HBO)

"Zeer leerzame en inspirerende opleiding die goed inspeelt op actuele ontwikkelingen in het vakgebied. Mede door de cases, opdrachten en interactie met studiegenoten voor mij de ideale combinatie van theorie en praktijk. " - 22-07-2019 11:18

"Zeer leerzame en inspirerende opleiding die goed inspeelt op actuele ontwikkelingen in het vakgebied. Mede door de cases, opdrachten en inte… alles lezen - 22-07-2019 11:18

starstarstarstarstar_border
Schevers
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"De inhoud van de colleges en docenten zijn top! Het enige wat beter kan is de online portal en de data verwerking hierin (hand outs laat online etc). Docenten en colleges een 10, customer service een 6. " - 18-02-2019 10:48

"De inhoud van de colleges en docenten zijn top! Het enige wat beter kan is de online portal en de data verwerking hierin (hand outs laat onl… alles lezen - 18-02-2019 10:48

starstarstarstarstar_border
Frank Zijlstra
8
Customer Experience Strategie & Organisatie (post-master)

"Ik heb de opleiding als heel inspirerend ervaren. Door de praktijkervaring van de docenten wordt theorie meteen gelinkt aan een praktische vertaling. De volgorde van de opleiding zou iets scherper kunnen. Het stuk leiderschap kwam vooral aan het einde. Dit zou eerder in de opleiding mogen zitten. Een toevoeging hierin zou zijn dat ook de 'zachtere' kant meer belicht wordt." - 14-02-2019 11:51

"Ik heb de opleiding als heel inspirerend ervaren. Door de praktijkervaring van de docenten wordt theorie meteen gelinkt aan een praktische v… alles lezen - 14-02-2019 11:51

starstarstarstarstar_border
van de Sande
8
Customer Experience Strategie & Organisatie (post-master)

"Ik vond de training sterk en interessant. We hadden een gevarieerd programma. Enkele sprekers waren echter beneden niveau, maar zodra dit kenbaar werd gemaakt werd dit opgepakt en kwam er een alternatief. " - 12-02-2019 16:35

"Ik vond de training sterk en interessant. We hadden een gevarieerd programma. Enkele sprekers waren echter beneden niveau, maar zodra dit ke… alles lezen - 12-02-2019 16:35

starstarstarstarstar_half
Sandra van Ruiten
Brand Manager
9
Digital Marketing Strategie & Leiderschap (post-master)

"De inhoud van de opleiding was top. Heel veel informatie, maar gebracht door goede docenten met veel praktijkervaring waardoor het topic echt leeft. Ik had niet verwacht binnen 4 maanden zoveel relevante ervaring toe te voegen aan mijn werk." - 10-02-2019 11:00

"De inhoud van de opleiding was top. Heel veel informatie, maar gebracht door goede docenten met veel praktijkervaring waardoor het topic ech… alles lezen - 10-02-2019 11:00

Jan Pieter de Langen
starstarstarstarstar_border
de Langen
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"De opleiding wordt gegeven door docenten met hun voeten in de klei. Dat maakt dat de opleiding erg praktisch is, waarbij je wordt getriggerd om zelf na te denken. Doordat er deelnemers met zeer diverse achtergronden deelnemen, is de stof niet altijd relevant. " - 07-02-2019 11:10

"De opleiding wordt gegeven door docenten met hun voeten in de klei. Dat maakt dat de opleiding erg praktisch is, waarbij je wordt getriggerd… alles lezen - 07-02-2019 11:10

Zeeshan Khan MSc.
starstarstarstarstar_border
Zeeshan Khan MSc.
I make your customers love you! #neuromarketing
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Veel inspiratie van leraren die bij inspirerende bedrijven werken. Leuke interactieve sessies. Wel te weinig tijd om echt in een onderwerp te duiken. Ook waren helaas niet alle leraren inspirend. " - 07-02-2019 10:38

"Veel inspiratie van leraren die bij inspirerende bedrijven werken. Leuke interactieve sessies. Wel te weinig tijd om echt in een onderwerp t… alles lezen - 07-02-2019 10:38

starstarstarstarstar_border
Kim Wusten
Campagne Manager
8
Online Communicatie Strategie & Leiderschap (post-master)

"Van Beeckestijn is een fijne leeromgeving, gevuld met mensen die je met positiviteit en kennis verrijken. Zowel het personeel van de school als de gastdocenten stonden ten aller tijde klaar om te helpen.
Punt ter verbetering: stuur het lesmateriaal alvorens de eerste collegedag zodat er meer tijd is om in de stof te verdiepen. " - 06-02-2019 09:20

"Van Beeckestijn is een fijne leeromgeving, gevuld met mensen die je met positiviteit en kennis verrijken. Zowel het personeel van de school … alles lezen - 06-02-2019 09:20

Maya Janssen
starstarstarstarstar_border
Maya Janssen
Marketing Strateeg
8
Digital Marketing Strategie & Leiderschap (post-master)

"Opleiding over marketing en het managen van klantrelaties in een snel veranderende digitale wereld. Met een hoog niveau op inhoud, tempo en docenten. Actueel, inspirerend en levert kennis en inzichten op die direct in de praktijk toepasbaar zijn. " - 05-02-2019 16:59

"Opleiding over marketing en het managen van klantrelaties in een snel veranderende digitale wereld. Met een hoog niveau op inhoud, tempo en … alles lezen - 05-02-2019 16:59

starstarstarstarstar
Anoniem
10
Customer Experience & Journey Management (post-HBO)

"Een zeer inspirerende cursus, interessante onderwerpen, door mensen uit de praktijk zeer goed in beeld gebracht. De eind opdracht, een Customer Journey Management plan, wordt steeds helderder en duidelijker naarmate de cursus vordert. Mede dank zij de goede begeleiding van de docenten, die je wekelijks kan bellen en die ruim de tijd nemen om met je mee te denken en je op het juiste pad te zetten. Het eindresultaat is voor mij een bruikbaar document waar ik en de organisatie waarvoor het geschreven is, ook echt wat mee kan en verbeteringslagen kunnen worden gemaakt binnen deze organisatie. Complimenten voor de wijze waarop deze cursus is vorm gegeven. " - 05-02-2019 10:33

"Een zeer inspirerende cursus, interessante onderwerpen, door mensen uit de praktijk zeer goed in beeld gebracht. De eind opdracht, een Custo… alles lezen - 05-02-2019 10:33

Karin Alsemgeest
starstarstarstarstar_half
Karin Alsemgeest
Senior Communicatie-adviseur
9
Customer Experience & Journey Management (post-HBO)

"Interessante colleges en fijn om een plan te maken waar je daadwerkelijk mee aan de slag kunt! Wat ik alleen jammer vond was dat de facultatieve colleges plaatsvonden onder werktijd waardoor ik er niet bij was. " - 04-02-2019 19:26

"Interessante colleges en fijn om een plan te maken waar je daadwerkelijk mee aan de slag kunt! Wat ik alleen jammer vond was dat de facultat… alles lezen - 04-02-2019 19:26

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Springest helpt je groeien.

Springest is de site waar je alles vindt voor je persoonlijke ontwikkeling. Voor particulieren én organisaties. Lees ervaringen van andere deelnemers en overleg met onze adviseurs.

  • Alles waarvan je verder kunt leren

    Meer dan 24.000 cursussen, opleidingen, trainers, coaches, e-learning en incompany trainingen.
  • Hulp bij het zoeken en inschrijven

    Stel je opleidingsvraag, gebruik de keuzehulp of neem contact op met onze klantenservice.
  • Gratis informatie aanvragen

    Op je gemak vergelijken en met je collega's overleggen, meestal direct met PDF.
  • Ervaringen van deelnemers

    Ruim 22.000 onafhankelijke ervaringen helpen je kiezen voor de beste opleiders.
  • Ook voor leren in je organisatie

    Volumekorting, incompany training, social learning met collega's en altijd real-time inzicht.
  • Inschrijven met laagste prijsgarantie

    Klaar om te gaan leren? Schrijf je direct in, gratis annuleren is mogelijk!