WFM Intra-Day Training
Beschrijving
Wilt u efficiënter plannen, nauwkeurigere forecasts maken of een goed aansluitend capaciteitsplan maken? Met een opleiding van de WFM-Academy van CCmath krijgt u meer grip op al uw WFM-processen.
Sinds 2005 begeleiden wij WFM -professionals en organisaties over de hele wereld met behulp van onze WFM-trainingen en -software. Dit doen wij altijd vanuit een solide wetenschappelijke basis, maar schrik niet, onze trainingen en software zijn ook zonder academische opleiding prima te begrijpen.
Wij hebben inmiddels meer dan 15 jaar ervaring met het opleiden van honderden professionals zoals u. Daarnaast zijn alle trainers en docenten van de WFM-Academy experts binnen hun vakgebied en publiceren zij regelmatig zelf wetenschappelijk onderzoek.
We bieden de volgende trainingen aan die bestaan uit zes of zeven thema’s. Lees hieronder meer over uw specifieke training:
Tijdens de Intra-Day training krijgt u een uitgebreid overzicht van alle onderdelen van intra-day management binnen contactcenters. De multidisciplinaire training combineert forecasting, capacity management en de principes omtrent klantgedrag, waarbij wordt gefocust op doelstellingen en tools van een intra-day manager.
De online training bestaat uit acht Engelstalige thema’s met in totaal 54 video’s, 31 quizzen, en 26 opdrachten. Samen is dit vijfentwintig uur aan interactief lesmateriaal.
Na afloop van de training krijgt u een certificaat inclusief beoordeling van uw persoonlijke begeleider.
Overzicht:
De training bestaat uit acht thema’s:
- Excel for WFM
- Forecasting Overview
- Theory o…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Wilt u efficiënter plannen, nauwkeurigere forecasts maken of een goed aansluitend capaciteitsplan maken? Met een opleiding van de WFM-Academy van CCmath krijgt u meer grip op al uw WFM-processen.
Sinds 2005 begeleiden wij WFM -professionals en organisaties over de hele wereld met behulp van onze WFM-trainingen en -software. Dit doen wij altijd vanuit een solide wetenschappelijke basis, maar schrik niet, onze trainingen en software zijn ook zonder academische opleiding prima te begrijpen.
Wij hebben inmiddels meer dan 15 jaar ervaring met het opleiden van honderden professionals zoals u. Daarnaast zijn alle trainers en docenten van de WFM-Academy experts binnen hun vakgebied en publiceren zij regelmatig zelf wetenschappelijk onderzoek.
We bieden de volgende trainingen aan die bestaan uit zes of zeven thema’s. Lees hieronder meer over uw specifieke training:
Tijdens de Intra-Day training krijgt u een uitgebreid overzicht
van alle onderdelen van intra-day management binnen contactcenters.
De multidisciplinaire training combineert forecasting, capacity
management en de principes omtrent klantgedrag, waarbij wordt
gefocust op doelstellingen en tools van een intra-day
manager.
De online training bestaat uit acht Engelstalige thema’s met in
totaal 54 video’s, 31 quizzen, en 26 opdrachten. Samen is dit
vijfentwintig uur aan interactief lesmateriaal.
Na afloop van de training krijgt u een certificaat inclusief
beoordeling van uw persoonlijke begeleider.
Overzicht:
De training bestaat uit acht thema’s:
- Excel for WFM
- Forecasting Overview
- Theory of Variability
- Call Arrival Process
- Customer and Agent behavior
- Single-Skill Systems
- Multi-Skill Systems
- Multi-Channel Systems
Doelgroep
Deze training is gemaakt voor intra-day managers, WFM-manager en teamleiders die nog beter inzicht willen krijgen in wat er dagelijks gebeurt in hun contactcenter.
Vereisten
De training is toegankelijk voor professionals met én zonder WFM
trainingen en graden, in alle organisaties. Om het maximale uit
deze training te halen is het wel vereist dat u de Engelse taal
beheerst en enige ervaring heeft met MS Excel.
Er zijn geen overige vereisten zoals voorkennis of specifieke
werkervaring.
Wat kunt u na afloop van onze training?
Aan het eind van de onze training heeft u meer kennis van de zaken waarmee u rekening moet houden bij het maken van intra-day management beslissingen. Daarbij kunt u uw intra day processen verbeteren met praktische tools die u meer controle over het serviceniveau geven tijdens de dagelijkse operatie. Kortom, u ontwikkelt zich als WFM-professional en voegt daarmee extra waarde toe in uw organisatie.
Begeleiding
U wordt tijdens de gehele training begeleid en beoordeeld door Siqiao (April) Li. Ze werkt sinds 2017 bij CCmath als trainer, onderzoeker en algoritme-ontwikkelaar. Ze is in 2019 gepromoveerd in Industrial Engineering en werk daarnaast aan haar tweede Ph.D. in Applied Mathematics aan de Vrije Universiteit.
Ervaringen
René Nijman, Head of Workforce Management & Customer Experience Management bij Conduent zegt: “De WFM-Academy van CCmath is al jaren de belangrijkste leverancier van trainingen voor mijn internationale team van experts.”
Twijfel niet langer en investeer in uzelf!
Heeft u nog vragen over deze training of de WFM-Academy? Neem contact met ons op en wij helpen u zo snel mogelijk!
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.