Virtual Reality & de Metaverse (VR) In-company

Type product

Virtual Reality & de Metaverse (VR) In-company

Competence Factory Incompany
Logo van Competence Factory Incompany
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8 Competence Factory Incompany heeft een gemiddelde beoordeling van 8 (uit 1 ervaring)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Bedrijven als BMW, Schiphol en KLM investeren steeds meer in virtual reality (VR). Ook mkb’s zetten deze techniek vaker in. Daarnaast ontwikkelt de metaverse in rap tempo: dit is een online netwerk van fictieve 3D-ruimtes. Wil je weten of VR en de metaverse iets voor jouw bedrijf zijn, en ben je benieuwd hoe je het praktisch inzet? Dan is deze training zéker iets voor jou.

Programma van de training Virtual Reality & de Metaverse (VR)

College 1

  • Introductie in virtual reality en de metaverse
  • Wat is het verschil tussen VR, AR, MR en XR?
  • Voorbeelden van VR-toepassingen en inspirerende businesscases
  • De psychologie achter VR
  • Kijken door een VR-bril

College 2

  • De techniek achter VR
  • Wat zijn game…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Virtual Reality, Gamedesign, Unity 3D, Augmented Reality en 3D vormgeving.

Bedrijven als BMW, Schiphol en KLM investeren steeds meer in virtual reality (VR). Ook mkb’s zetten deze techniek vaker in. Daarnaast ontwikkelt de metaverse in rap tempo: dit is een online netwerk van fictieve 3D-ruimtes. Wil je weten of VR en de metaverse iets voor jouw bedrijf zijn, en ben je benieuwd hoe je het praktisch inzet? Dan is deze training zéker iets voor jou.

Programma van de training Virtual Reality & de Metaverse (VR)

College 1

  • Introductie in virtual reality en de metaverse
  • Wat is het verschil tussen VR, AR, MR en XR?
  • Voorbeelden van VR-toepassingen en inspirerende businesscases
  • De psychologie achter VR
  • Kijken door een VR-bril

College 2

  • De techniek achter VR
  • Wat zijn game engines?
  • De mogelijkheden van de metaverse
  • Wat zijn de uitdagingen van VR?
  • VR in je eigen branche
  • Het VR-project Design Framework
  • Zelf aan de slag met het worksheet
Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.