Consumentenrecht - Weten waar jouw klant recht op heeft
Beschrijving
Als je producten of diensten verkoopt, blijken er nogal wat regels te zijn die te maken hebben met het recht van consumenten. Hoe onderscheid je de wettelijke rechten van de fabeltjes die daarover de ronde doen? Welke eisen mag de klant stellen met het oog op garantie? En wat wordt er eigenlijk bedoeld met 'productaansprakelijkheid'? In de online training 'Consumentenrecht' worden dit soort vragen kort, helder en concreet op een rij gezet en op een praktische manier besproken.
De e-learning 'Consumentenrecht' gaat eerst in op het belangrijke onderscheid tussen ruilen en retourneren en behandelt vervolgens de voornaamste regels die gelden voor garantie op verkochte artikelen. We bespreken de …
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Als je producten of diensten verkoopt, blijken er nogal wat regels te zijn die te maken hebben met het recht van consumenten. Hoe onderscheid je de wettelijke rechten van de fabeltjes die daarover de ronde doen? Welke eisen mag de klant stellen met het oog op garantie? En wat wordt er eigenlijk bedoeld met 'productaansprakelijkheid'? In de online training 'Consumentenrecht' worden dit soort vragen kort, helder en concreet op een rij gezet en op een praktische manier besproken.
De e-learning 'Consumentenrecht' gaat eerst in op het belangrijke onderscheid tussen ruilen en retourneren en behandelt vervolgens de voornaamste regels die gelden voor garantie op verkochte artikelen. We bespreken de (mogelijke) eisen die jouw klanten kunnen stellen en de belangrijke begrippen consumentenautoriteit.en productaansprakelijkheid.
Duur
De e-learning 'Consumentenrecht' duurt ongeveer 25 minuten. Wil je het maximale rendement uit je online training halen, gebruik dan de ondersteunende lesmaterialen. Hiermee heb je trainingsmateriaal voor circa 1,5 week.
Doelgroep
Deze e-learning is bestemd voor ondernemers die de grenzen en mogelijkheden van het recht van consumenten willen kennen. Ook leidinggevenden in een commerciële setting waarbinnen direct klantcontact aan de orde van de dag is, zullen veel aan deze online training hebben. Als je de training wilt inzetten binnen de opleiding die je volgt, dan werk je aan de volgende beroepscompetenties (op MBO-niveau): Ethisch en integer handelen, Overtuigen en beïnvloeden, Kwaliteit leveren, Met druk en tegenslag omgaan.
Werkplekleren
Deze training is prima geschikt binnen MKB Werkplekleren. Bij MKB Werkplekleren volg je de belangrijkste theorie online, en word je in de praktijk begeleid door een ervaren collega, je mentor. Voor de mentor is een gratis Icademy training beschikbaar.
Lesmaterialen
De cursus 'Consumentenrecht - Weten waar jouw klant recht op heeft' bestaat uit:
- VideoCollege
- E-Book
- Begrippenlijst
- Vragenlijst
- Praktijkopdrachten
- Samenvatting
Toetsing
De cursus 'Consumentenrecht - Weten waar jouw klant recht op heeft' wordt afgesloten met een eindtoets. De eindtoets bestaat uit meerkeuzevragen.
Certificaat
Als je slaagt voor de eindtoets, ontvang je per e-mail een gewaarmerkt certificaat.
De garanties van Icademy
- De meest effectieve manier van leren door een combinatie van beeld, geluid en interactiviteit.
- Leer in 20% van de tijd 80% van wat je echt moet weten; vandaag leren = vandaag doen.
- Begin direct en studeer waar en wanneer je maar wilt.
- Slaag voor de toets en je ontvangt een gewaarmerkt certificaat.
- Maximaal leerrendement tegen minimale kosten.
Wij zijn er van overtuigd dat je bij Icademy de beste e-learningcursus tegen de beste prijs krijgt. Daarom geven we je je geld terug als je kunt aantonen dat je bij een andere opleider een soortgelijke e-learningcursus hebt gevolgd met een betere prijs/kwaliteitsverhouding.
Het enige wat je hoeft te doen is het aanvraagformulier volledig invullen en dit samen met de factuur en het certificaat van de andere cursus naar ons toe sturen. Je ontvangt dan binnen twee weken je geld terug. Klik hier om gebruik te maken van de Geld Terug Garantie.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.