Geef nooit korting

Tijdsduur

Geef nooit korting

IFBD - Institute for Business Development
Logo van IFBD - Institute for Business Development
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9 IFBD - Institute for Business Development heeft een gemiddelde beoordeling van 9 (uit 2 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

KLANTEN WILLEN GEEN KORTING …. MAAR WAT DAN WEL

Klanten willen geen korting.  Ze willen alleen niet onnodig veel betalen.  Klanten zijn  bereid die prijs te betalen voor uw product of dienst die in hun ogen rechtvaardig is : de faire prijs.  Daarom heeft uw prijs niets te maken met uw kostprijs … maar alleen met wat uw klant er voor wil betalen.

CONCRETE AANPAK VAN DEZE MIDDAGSESSIE

Op interactieve wijze, gebruik makend van veel illustraties en praktijkvoorbeelden, neemt Jos Burgers u op een humorvolle wijze mee in de wereld van prijsdruk en vooral hoe daaraan te ontsnappen. Doorheen de ganse sessie is volop gelegenheid voor vragen en discussie.
Drs. Jos Burgers is dé klantenexpert van de …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Storytelling, Concepting, Verhalen schrijven, Conceptontwikkeling en Visueel communiceren.

KLANTEN WILLEN GEEN KORTING …. MAAR WAT DAN WEL

Klanten willen geen korting.  Ze willen alleen niet onnodig veel betalen.  Klanten zijn  bereid die prijs te betalen voor uw product of dienst die in hun ogen rechtvaardig is : de faire prijs.  Daarom heeft uw prijs niets te maken met uw kostprijs … maar alleen met wat uw klant er voor wil betalen.

CONCRETE AANPAK VAN DEZE MIDDAGSESSIE

Op interactieve wijze, gebruik makend van veel illustraties en praktijkvoorbeelden, neemt Jos Burgers u op een humorvolle wijze mee in de wereld van prijsdruk en vooral hoe daaraan te ontsnappen. Doorheen de ganse sessie is volop gelegenheid voor vragen en discussie.
Drs. Jos Burgers is dé klantenexpert van de Benelux en één een van de meest gevraagde managementsprekers.  Hij richt zich volledig op het schrijven van boeken en het geven van presentaties, workshops en seminars. Met tweehonderd presentaties per jaar is hij een veelgevraagd spreker én trainer. Burgers houdt zijn publiek spiegels voor en laat mensen anders naar hun werk en dagelijkse praktijk kijken.  Humor is hierbij een belangrijk wapen, maar de vele praktijkvoorbeelden maken zijn seminars en trainingen direct bruikbaar.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met IFBD - Institute for Business Development, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.