Strategic Pricing

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Strategic Pricing

IFBD - Institute for Business Development
Logo van IFBD - Institute for Business Development
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9 IFBD - Institute for Business Development heeft een gemiddelde beoordeling van 9 (uit 2 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeVan der Valk Hotel Gent - Akkerhage 10, 9000 Gent
23 apr. 2024

Beschrijving

Pricing of prijszetting is geen arbitrair gegeven, maar een strategische opdracht.  Nieuwe verkoopkanalen, toenemende druk van private labels, nieuwe (internationale) aanbieders, e-business, value chain concepten, professioneel promotie management, steeds kritischer wordende consumenten, toenemende product- en dienstenkwaliteit, nieuwe ketenconcepten, …  zorgen ervoor dat u uw prijszetting continu in vraag moet stellen. Om u hierbij te helpen stellen wij u graag onze intensieve ééndaagse cursus ‘Smart Pricing’ voor.

Te weinig nog wordt pricing als een strategisch wapen beschouwd. Te vaak bepaalt de financiële directie de te behalen winstmarges en determineert zo direct de prijs. U moet echt…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Pricing, Transfer Pricing, Customer Journey, SEO en UX / User Experience Design.

Pricing of prijszetting is geen arbitrair gegeven, maar een strategische opdracht.  Nieuwe verkoopkanalen, toenemende druk van private labels, nieuwe (internationale) aanbieders, e-business, value chain concepten, professioneel promotie management, steeds kritischer wordende consumenten, toenemende product- en dienstenkwaliteit, nieuwe ketenconcepten, …  zorgen ervoor dat u uw prijszetting continu in vraag moet stellen. Om u hierbij te helpen stellen wij u graag onze intensieve ééndaagse cursus ‘Smart Pricing’ voor.

Te weinig nog wordt pricing als een strategisch wapen beschouwd. Te vaak bepaalt de financiële directie de te behalen winstmarges en determineert zo direct de prijs. U moet echter weten hoe u uw prijs mee kan bepalen en welke factoren bepalend zijn voor uw ‘juiste’ prijs. Tijdens deze training krijgt u van de docent een operationeel stappenplan bij het vastleggen van uw prijs.

Via praktijkvoorbeelden en cases verwerft u als deelnemer inzicht in de verschillende benaderingen van prijszetting en leert u wat in elke specifieke situatie de beste prijsstrategie is. Wie deze training gevolgd heeft, krijgt de tools in handen om in elke situatie de juiste prijs te hanteren. U weet dit in de markt, maar ook in de eigen organisatie te plaatsen én te verdedigen.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.
  • Vraag informatie aan over deze training. Je ontvangt vanaf dan ook een seintje wanneer iemand een ervaring deelt. Handige manier om jezelf eraan te herinneren dat je wilt blijven leren!
  • Bekijk gerelateerde producten mét ervaringen: Pricing.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.