Marketing Analytics: Segmentation and Testing

Type product

Marketing Analytics: Segmentation and Testing

IT-Learning
Logo van IT-Learning

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving
An understanding of how to segment and test marketing campaigns with analytics is a useful addition to any digital marketer's toolkit. In this course, digital marketing consultant Adriaan Brits shows you—with real-world examples in Google Analytics—how to optimize your campaigns by segmenting and testing them, and then how to analyze your results. To begin, Adriaan explains why digital marketers segment and test their campaigns. He also goes over the difference between planned and retroactive segmentation, and how you can use these concepts to efficiently organize your workflow. Next, using case studies, he shows you how to set up segments for testing in Google Analytics for technologica…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Marketing Analytics, Software Testing, Marketing, Google Analytics en Google Analytics gevorderden.

An understanding of how to segment and test marketing campaigns with analytics is a useful addition to any digital marketer's toolkit. In this course, digital marketing consultant Adriaan Brits shows you—with real-world examples in Google Analytics—how to optimize your campaigns by segmenting and testing them, and then how to analyze your results. To begin, Adriaan explains why digital marketers segment and test their campaigns. He also goes over the difference between planned and retroactive segmentation, and how you can use these concepts to efficiently organize your workflow. Next, using case studies, he shows you how to set up segments for testing in Google Analytics for technological, demographic, behavioral, social, and email campaign types. Finally, he provides tips and tricks for testing with analytics, and offers practice tasks that you can replicate using your own Google Analytics account.

Marketing Analytics: Segmentation and Testing

Doelgroep

Iedereen die zich verder wil verdiepen in dit onderwerp en zich eventueel wil voorbereiden op het bijbehorende examen (mits aanwezig).

Vereiste voorkennis (incl. eventueel voorafgaande training)


Deze training bestaat uit de volgende onderdelen

  • 3 maanden toegang tot de volledige IT-Learning Online Academy
  • studiebegeleiding door je eCoach
  • de gehele lesstof (video en/of eBook) is in het Engels uitgevoerd door een ervaren praktijkdocent
  • oefenexamen (voor de meeste trainingen beschikbaar)
  • deelnamecertificaat (wordt op verzoek verstrekt)
  • LET OP: als extra heb je dus 3 maanden onbeperkt toegang tot de ALLE content van de IT-Learning Online Academy en dus niet alleen deze training. Dit ter kennismaking.

Niet inbegrepen in de prijs is het examen.

 

Examen

Deze training is ter voorbereiding op de volgende examens: Deze training bereid je voor op het bijbehorende examen (mits aanwezig).

Certificering

Deze training maakt onderdeel uit van het(de) navolgende certificeringstraject(en):

Deze training bereid je voor op de bijbehorende certificering (mits aanwezig).

Cursusduur

Omdat het zelfstudie betreft bepaal je de trainingduur zelf.

Prijs

€ 245 per training/per cursist (excl 21% btw)

Leervorm

Deze eLearning leervorm betreft zelfstudie waarbij je zelf kan bepalen Wat, Waar, Wanneer en Hoe snel je wil leren. Vooral geschikt voor mensen die in eigen tempo alleen dat deel willen leren wat ze nodig hebben op de momenten dat het past. Dit vraagt wel enige zelfdiscipline. Dit eLearning pakket bestaat uit hoogwaardige video-instructie en/of ebook van de gehele lesstof. De IT-Learning Online Academy geeft de beleving van het klaslokaal, maar dan thuis. De duur van de video- en/of ebook instructie is langer dan de duur van een klassikale training. Je krijgt dus meer uitleg! Alle eLearning wordt gevolgd vanuit de IT-Learning Online Academy. Hierin zit veel extra functionaliteit zoals Learning Paths, Rapportages, Oefenexamens, eCoach begeleidng, enz. Kortom; veel begeleiding om van je IT eLearning een succes te maken. LET OP: je heb 3 maanden onbeperkt toegang tot alle content binnen de IT-Learning Online Academy. Deze leervorm is een volwaardig alternatief voor klassikaal trainen.

De prijs is inclusief studiemateriaal en exclusief examenvoucher (mits aanwezig). Omdat het zelfstudie betreft bepaal je de trainingduur zelf. Deze training maakt onderdeel uit van onze IT-Learning Online Academy. Onbeperkt leren voor slechts € 995,- per jaar. Ter kennismaking heb je bij het kopen van deze training 3 maanden onbeperkt toegang tot alle aanwezige content binnen onze IT-Learning Online Academy.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Er zijn nog geen ervaringen.
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.