Customer-focused Working
Beschrijving
Onlineacademy is een initiatief van de opleiders van NCOI Groep
Deze online training is onderdeel van een jaarabonnement met meer dan 220 leerproducten.
Online Academy is een initiatief van de opleiders van NCOI Groep. Bij Online Academy volg je onbeperkt online trainingen. Al deze trainingen zijn onderverdeeld in korte blokken van 5 a 10 minuten. Uit onderzoek blijkt namelijk dat je zo meer onthoudt dan wanneer je alles in één keer leert.
Verwacht bij Online Academy geen lange saaie teksten, maar korte uitleg, boeiende filmpjes en persoonlijke opdrachten. En die kun je doen waar en wanneer het jou uitkomt. Op pc, tablet of smartphone. Onderweg, achter je bureau of thuis op de bank.
This online course is for everyone who wants to improve their customer contact and in the end: customer happiness.
Customer focused working can only be done when you know who your customer is. Secondly you need to know what he/she actually wants. In this Online course you do not only learn these two basics but also how you can easily improve your customer focus in general. And off course keeping an eye on yourself and your company values while doing so. Being customer focused also means saying "no" every once in a while. In addition, you will probably notice, having a customer focus and improving their happiness, will also improve yours!
Do you want to improve your customer focus, start serv…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Onlineacademy is een initiatief van de opleiders van NCOI Groep
Deze online training is onderdeel van een jaarabonnement met meer dan 220 leerproducten.
Online Academy is een initiatief van de opleiders van NCOI Groep. Bij Online Academy volg je onbeperkt online trainingen. Al deze trainingen zijn onderverdeeld in korte blokken van 5 a 10 minuten. Uit onderzoek blijkt namelijk dat je zo meer onthoudt dan wanneer je alles in één keer leert.
Verwacht bij Online Academy geen lange saaie teksten, maar korte uitleg, boeiende filmpjes en persoonlijke opdrachten. En die kun je doen waar en wanneer het jou uitkomt. Op pc, tablet of smartphone. Onderweg, achter je bureau of thuis op de bank.
This online course is for everyone who wants to improve their customer contact and in the end: customer happiness.
Customer focused working can only be done when you know who your
customer is. Secondly you need to know what he/she actually wants.
In this Online course you do not only learn these two basics but
also how you can easily improve your customer focus in general. And
off course keeping an eye on yourself and your company values while
doing so. Being customer focused also means saying "no" every once
in a while. In addition, you will probably notice, having a
customer focus and improving their happiness, will also improve
yours!
Do you want to improve your customer focus, start serving them
better and improving your own joy in work? Start this course right
away!
About your purchase:
This purchase gives you access to more than just this single Online
Course. It gives you a full year of access to the complete Online
Academy catalog. The catalog contains 250+ courses offered to you
by more than 15 renowned educators like Boertien Vergouwen
Overduin, NCOI Opleidingen, SRM and Computrain. It offers a variety
of courses from IT to health and vitality.
How it works:
After your purchase you will receive a confirmation within 2 days.
This confirmation contains important information on how to activate
your account and get access to your course. The course can be
started right away and you will be able to search through our
catalog for other relevant courses as well. Upon receiving the
confirmation email, you will have one year to activate your
subscription before it expires.
Curious and want to take a look right away? Visit
www.onlineacademy.io/en-GB.
Get to know your customer.
Putting customers first.
To engage customers for the long term.
Working with a customer focus is for everyone. We all have customers. Sometimes externally but actually always internally. Do you want to go from task focused to customer focused? Start right away!
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.