The Trusted Advisor
Beschrijving
Onlineacademy is een initiatief van de opleiders van NCOI Groep
Deze online training is onderdeel van een jaarabonnement met meer dan 220 leerproducten.
Online Academy is een initiatief van de opleiders van NCOI Groep. Bij Online Academy volg je onbeperkt online trainingen. Al deze trainingen zijn onderverdeeld in korte blokken van 5 a 10 minuten. Uit onderzoek blijkt namelijk dat je zo meer onthoudt dan wanneer je alles in één keer leert.
Verwacht bij Online Academy geen lange saaie teksten, maar korte uitleg, boeiende filmpjes en persoonlijke opdrachten. En die kun je doen waar en wanneer het jou uitkomt. Op pc, tablet of smartphone. Onderweg, achter je bureau of thuis op de bank.
Learn to gain your customer's trust and do business based on a strong relationship to be successful with all your customers.
All customers are different. Each customer has a different need and also needs a different approach. Based on the theory of the trusted advisor, in this course we shall look at how you can connect with all your different customers. You will start doing business from mutual trust with your customers. This will help make the essence of the matter open for discussion even in difficult situations. It will also allow you to work on creating happy customers and a strong commercial position.
About your purchase:
This purchase gives you access to more than just this single Onl…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Onlineacademy is een initiatief van de opleiders van NCOI Groep
Deze online training is onderdeel van een jaarabonnement met meer dan 220 leerproducten.
Online Academy is een initiatief van de opleiders van NCOI Groep. Bij Online Academy volg je onbeperkt online trainingen. Al deze trainingen zijn onderverdeeld in korte blokken van 5 a 10 minuten. Uit onderzoek blijkt namelijk dat je zo meer onthoudt dan wanneer je alles in één keer leert.
Verwacht bij Online Academy geen lange saaie teksten, maar korte uitleg, boeiende filmpjes en persoonlijke opdrachten. En die kun je doen waar en wanneer het jou uitkomt. Op pc, tablet of smartphone. Onderweg, achter je bureau of thuis op de bank.
Learn to gain your customer's trust and do business based on a strong relationship to be successful with all your customers.
All customers are different. Each customer has a different need and also needs a different approach. Based on the theory of the trusted advisor, in this course we shall look at how you can connect with all your different customers. You will start doing business from mutual trust with your customers. This will help make the essence of the matter open for discussion even in difficult situations. It will also allow you to work on creating happy customers and a strong commercial position.
About your purchase:
This purchase gives you access to more than just this single Online
Course. It gives you a full year of access to the complete Online
Academy catalog. The catalog contains 250+ courses offered to you
by more than 15 renowned educators like Boertien Vergouwen
Overduin, NCOI Opleidingen, SRM and Computrain. It offers a variety
of courses from IT to health and vitality.
How it works:
After your purchase you will receive a confirmation within 2 days.
This confirmation contains important information on how to activate
your account and get access to your course. The course can be
started right away and you will be able to search through our
catalog for other relevant courses as well. Upon receiving the
confirmation email, you will have one year to activate your
subscription before it expires.
Curious and want to take a look right away? Visit
www.onlineacademy.io/en-GB.
Knowing how you can gain the trust of your customers on a
personal and a business level.
Being able to use techniques to determine the actual needs of a
customer.
Knowing how to present convincing solutions that seamlessly match
the demand.
Learning to deal with difficulties in relationships and creating
commitment.
Account managers, sales professionals and other professions with customer contact and/or responsibility for a customer relationship.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.