Communicatieve en sociale vaardigheden (code 95 U14) E-learning variant
Startdata en plaatsen
placeTilburg 7 dec. 2024 |
Beschrijving
Communicatieve en sociale vaardigheden E-learning variant
Het theoriegedeelte van deze training volgt u via e-learning. Dit betekent dat u maar één dagdeel klassikale training hoeft te volgen en met één dag klassikale training 14 uur code 95 mag afronden. U kan op enig moment (binnen 10 dagen vóór het klassikale praktijkgedeelte) de e-learning maken wanneer het u schikt. Dit kan achter uw pc of laptop, maar ook op een tablet of smartphone
De leerdoelen:
Cursist weet hoe een klacht afgehandeld moet worden
Cursist kan verschillende dimensies van cultuur benoemen en herkent bijbehorende normen en waarden
Cursist begrijpt het effect van: representativiteit, beroepshouding, commercieel gedrag en…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Communicatieve en sociale vaardigheden E-learning variant
Het theoriegedeelte van deze training volgt u via e-learning.
Dit betekent dat u maar één dagdeel klassikale training hoeft te
volgen en met één dag klassikale training 14 uur code 95 mag
afronden. U kan op enig moment (binnen 10 dagen vóór het klassikale
praktijkgedeelte) de e-learning maken wanneer het u schikt. Dit kan
achter uw pc of laptop, maar ook op een tablet of smartphone
De leerdoelen:
Cursist weet hoe een klacht afgehandeld moet worden
Cursist kan verschillende dimensies van cultuur benoemen en herkent
bijbehorende normen en waarden
Cursist begrijpt het effect van: representativiteit,
beroepshouding, commercieel gedrag en klantbenadering op het imago
van de onderneming
Cursist begrijpt dat communicatie een onderdeel is van de
dienstverlening
Cursist kan gedragingen waarnemen en interpreteren
Cursist kent de gevolgen en oorzaken van ruisvorming
Cursist kan omgaan met stresssituaties
Cursist kan handelen en denken vanuit diverse belanghebbenden
Cursist kan feedback geven en ontvangen
Training kan meetellen voor 7 uren voor de code 95 in het kader van
de nascholing vakbekwaamheid. De aan- en afmelding code 95 bij CBR
is reeds meegenomen in het tarief
Bij het dagelijkse werk als chauffeur komt veel kijken. Goede
omgang met klanten en collega’s, een goede werkhouding, zorgvuldig
omgaan met materiaal en lading maken het verschil tussen een
professionele chauffeur en een chauffeur die nauwelijks betrokken
is bij zijn werk. Omdat de marges maar klein zijn in de
transportsector kan het kleinste foutje de grootste gevolgen
hebben.
Of het schade rijden is door roekeloos gedrag, het te laat komen is
bij een klant of het niet juist interpreteren v...Inhoud van de
training “Communicatieve en sociale vaardigheden”
De leerdoelen zijn:
* De cursist weet hoe een klacht afgehandeld moet worden
* De cursist kan verschillende dimensies van cultuur benoemen en
herkent bijbehorende normen en waarden
* De cursist begrijpt het effect van: representativiteit,
beroepshouding, commercieel gedrag en klantbenadering op het imago
van de onderneming
* De cursist begrijpt dat communicatie een onderdeel is van de
dienstverlening
* De cursist kan gedragingen waarnemen en interpreteren (bijv.:
ongewenst of afwijkend gedrag)
* De cursist kent de gevolgen en oorzaken van ruisvorming
* De cursist kan omgaan met stresssituaties
* De cursist kan handelen en denken vanuit diverse
belanghebbenden
* De cursist kan feedback geven en ontvangen
TA Nederland; Innovatief in opleiden waar maatwerk standaard is
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.