Aménager vos espaces de vente

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Aménager vos espaces de vente

TEAMPOWER
Logo van TEAMPOWER

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeTeampower, Avenue Arnaud Fraiteur 15/23, 1050 Bruxelles
29 mei. 2024

Beschrijving

Le design intérieur d’un local commercial est sa carte de visite, en trois dimensions. Il renseigne sur la stratégie de l’entreprise et communique sur ses objectifs et ses valeurs.

Public cible

Vendeur/Vendeuse en magasin

Représentant

Etalagiste



Objectifs

  • Introduction 
  • Design intérieur et Merchandising 
  • Aménager un point de vente :  les bases
  • Les nouveaux concepts 



Programme

Introduction 

Design intérieur et Merchandising 

a- Le Merchandising

b- Quand l’architecture rencontre le merchandising 

II- Aménager un point de vente :  les bases 

a- Le plan (Lay-Out) 

b- La circulation

c- Les vitrines

d- Le mobilier 

e- La scénarisation

III- Les nouveaux concepts 

a- Le co…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Mindfulness, Stress, Vitaliteit, Zelfbewustzijn en NLP.

Le design intérieur d’un local commercial est sa carte de visite, en trois dimensions. Il renseigne sur la stratégie de l’entreprise et communique sur ses objectifs et ses valeurs.

Public cible

Vendeur/Vendeuse en magasin

Représentant

Etalagiste



Objectifs

  • Introduction 
  • Design intérieur et Merchandising 
  • Aménager un point de vente :  les bases
  • Les nouveaux concepts 



Programme

Introduction 

Design intérieur et Merchandising 

a- Le Merchandising

b- Quand l’architecture rencontre le merchandising 

II- Aménager un point de vente :  les bases 

a- Le plan (Lay-Out) 

b- La circulation

c- Les vitrines

d- Le mobilier 

e- La scénarisation

III- Les nouveaux concepts 

a- Le concept store

b- Le Pop Up store

c- Retailtainment 

d- Archigraphik



Méthodologie

Alternance d'étapes inductives ou déductives selon les concepts à exposer.

Méthode participative et interactive, laissant un espace privilégié de discussion et la possibilité de tester concrètement des comportements différents pour atteindre l'objectif.

Modalités d'inscription

Les séminaires seront donnés aux dates mentionnées dans le tableau ci-dessus sous réserve d’un minimum de 2 participants inscrits.
La clôture des inscriptions s’effectue 15 jours avant la date de début du séminaire.
Votre inscription sera effective dès réception de votre paiement

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.