Hoe uw communicatieplan opstellen

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Hoe uw communicatieplan opstellen

TEAMPOWER
Logo van TEAMPOWER

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeTeampower, Arnaud Fraiteurlaan 15/23, 1050 Brussel
9 apr. 2024
placeTeampower, Arnaud Fraiteurlaan 15/23, 1050 Brussel
18 jun. 2024

Beschrijving

Zichtbaar zijn, gelezen worden en onthouden worden

Een goed communicatieplan is zeer belangrijk en de sleutel tot succes.

Doelstellingen

  • Welke klanten targeten ?
  • Hoe benader ik ze ?
  • Hoe houdt u ze tevreden ?
  • Hoe benadert ik nieuwe klanten ?
  • Hoe blijft u de competie voor ?



Programma

  • De verschillende onderdelen van uw  communicatieplan
  • Wat zijn de basis elementen van elke boodschap?
  • Het analyseren van uw uitdaging 
  • Hoe uw kernboodschappen op een deftige manier communiceren (intern en extern)
  • Het gebruik van verschillende modellen   
  • De integratie van de SMARTIE-methode  
  • Geef de voorkeur aan face to face communicatie 
  • Het gebruik van de meest efficiënte communicatiemidd…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Communicatieplan, Online communicatie, Leveranciersmanagement, Inkoopmanagement en Supply Chain Management (SCM).

Zichtbaar zijn, gelezen worden en onthouden worden

Een goed communicatieplan is zeer belangrijk en de sleutel tot succes.

Doelstellingen

  • Welke klanten targeten ?
  • Hoe benader ik ze ?
  • Hoe houdt u ze tevreden ?
  • Hoe benadert ik nieuwe klanten ?
  • Hoe blijft u de competie voor ?



Programma

  • De verschillende onderdelen van uw  communicatieplan
  • Wat zijn de basis elementen van elke boodschap?
  • Het analyseren van uw uitdaging 
  • Hoe uw kernboodschappen op een deftige manier communiceren (intern en extern)
  • Het gebruik van verschillende modellen   
  • De integratie van de SMARTIE-methode  
  • Geef de voorkeur aan face to face communicatie 
  • Het gebruik van de meest efficiënte communicatiemiddelen : presentatie voor een  publiek, e-mail, intranet, sociale media, blogs, What’s App………..

Modalités d'inscription

Les séminaires seront donnés aux dates mentionnées dans le tableau ci-dessus sous réserve d’un minimum de 2 participants inscrits.
La clôture des inscriptions s’effectue 15 jours avant la date de début du séminaire.
Votre inscription sera effective dès réception de votre paiement

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.