Verkoop op beurzen (stand)

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Verkoop op beurzen (stand)

TEAMPOWER
Logo van TEAMPOWER

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen
placeTeampower, Avenue Arnaud Fraiteur 15/23, 1050 Bruxelles
3 dec. 2025 tot 4 dec. 2025
Beschrijving

Doelgroep

Alle verkopers die actief zijn op beurzen, een salon ...



Doelstellingen

• Een zeer professioneel imago van de onderneming overbrengen aan de bezoekers.
• Het commercieel potentieel van de verkopers optimaliseren door het bepalen van specifieke doelgroepen, motivatie en de nodige psychologische voorbereiding, ter bevordering van het maken van afspraken, onderhandelingen en het afsluiten van zaken, ...



Programma

De beurs en zijn omgeving :
Attitude op een stand : algemene doelstelling en psychologische voorbereiding
Voorbereiding van het onthaal et non verbaal gedrag

Attitude op een stand :
Persoonlijke ingesteldheid en inzet van de verkoper
Attitude en uitmuntendheid
Onthaal
Te vermijd…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Beurzen & tentoonstellingen, Factureren, Management accounting, Nederlands en Schrijven.

Doelgroep

Alle verkopers die actief zijn op beurzen, een salon ...



Doelstellingen

• Een zeer professioneel imago van de onderneming overbrengen aan de bezoekers.
• Het commercieel potentieel van de verkopers optimaliseren door het bepalen van specifieke doelgroepen, motivatie en de nodige psychologische voorbereiding, ter bevordering van het maken van afspraken, onderhandelingen en het afsluiten van zaken, ...



Programma

De beurs en zijn omgeving :
Attitude op een stand : algemene doelstelling en psychologische voorbereiding
Voorbereiding van het onthaal et non verbaal gedrag

Attitude op een stand :
Persoonlijke ingesteldheid en inzet van de verkoper
Attitude en uitmuntendheid
Onthaal
Te vermijden fouten
 
Aandacht lokken :
Observatie en decodering van het « non-verbale »
Originele en professionele opening van het dialoog
De interesse van de bezoeker opwekken

Het cibleren van de bezoeker :
Profiel van de bezoeker : wie is de prospect ?
De gegevens van de bezoeker bekomen
Met welk doel ? (opnieuw contacteren, identificatie)
De voorstelling

Analyse van de behoeften :
Empathie
Welke vragen stellen om de aankoopmotivaties van de prospect te kennen ?
Selectie van het potentieel
 
Argumentatietechnieken :
Sterke punten in het voordeel van uw bedrijf
Leren de karakteristieken van het product of de dienst om te zetten naar voordelen voor de klant
Regel van het partieel akkoord
De bezwaren omvormen tot een springplank naar de afsluiting
Bezwaren weerleggen tijdens het salon
 
Afsluiting :
Afspraak maken
Het afsluiten van het bezoek
Opvolging

Modalités d'inscription

Les séminaires seront donnés aux dates mentionnées dans le tableau ci-dessus sous réserve d’un minimum de 2 participants inscrits.
La clôture des inscriptions s’effectue 15 jours avant la date de début du séminaire.
Votre inscription sera effective dès réception de votre paiement

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Er zijn nog geen ervaringen.
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.